SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vil gerne brokke mig over at manden har brugt/kommer til at bruge 22-23.000 kr på sig selv.

Hmmmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun er helt umulig at putte. Græder, nægter at ligge ned, skal gås rundt med osv. Sover som regel først 21.30. Om natten vågner hun konstant. I går var vi inde ved hende 3 gange før jeg selv gik i seng og jeg måtte på 4 gange den første time jeg selv sov. Resten af natten hedder det typisk hveranden time. Tit har hun en periode hvor hun er helt ulykkelig og slet ikke kan trøstes og hvor jeg ikke engang kan sætte mig ned med hende. Og hun har også ofte en halv times tid midt om natten hvor hun bare er vågen.

Jeg er SÅ træt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.

 

Har i fået tjekket ørene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er helt umulig at putte. Græder, nægter at ligge ned, skal gås rundt med osv. Sover som regel først 21.30. Om natten vågner hun konstant. I går var vi inde ved hende 3 gange før jeg selv gik i seng og jeg måtte på 4 gange den første time jeg selv sov. Resten af natten hedder det typisk hveranden time. Tit har hun en periode hvor hun er helt ulykkelig og slet ikke kan trøstes og hvor jeg ikke engang kan sætte mig ned med hende. Og hun har også ofte en halv times tid midt om natten hvor hun bare er vågen.

Jeg er SÅ træt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Åh, søde dig :kiss

Spiser hun meget om natten? Altså, bliver hun tilbudt hver gang hun vågner, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brok-light (og måske slet ikke brok, men snarere chok):

Har lige indset at om 3 uger er min baby en tumling! :o :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den chokolade jeg havde glædet mig til hele dagen bare var mega tør indeni og smagte mærkeligt. Nooooo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Amilia stadig ikke sover og jeg fik ikke sovet til middag = mor vil gerne sove nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over denne her

post-10593-0-08314600-1466025839_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså niklas lær nu at sove længere end til halv 5..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 4.35 er altså ikke morgen.. Nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 4.35 er altså ikke morgen.. Nå!

Det var det her i går :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 4.35 er altså ikke morgen.. Nå!

Enig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det her i går :zzz

I går sov hun til kl. 6. Men der havde hun så også været vågen mellem kl 2 og 4.20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at der altid er nogle af mine krydderurter der går til i første runde. Så planter jeg nye og de vokser fint. Hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over dårlig nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere! Fra puttetid og til næste morgen vil jeg godt bare melde mig ud :(

Håber natten er gået okay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at man altid vågner et kvarter før vækkeuret ringer og skal mega monster meget tisse?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brok-light (og måske slet ikke brok, men snarere chok):

Har lige indset at om 3 uger er min baby en tumling! :o :bye

:baby3

Uf uf uf... Jeg synes, at det er slemt nok, at junior fylder tre om et par uger. Minifisens 1-års fødselsdag kan jeg slet ikke tænke på :blush

Men du er jo stadig ung og smuk og kan få en NY baby :D Vi andre må sætte os til at vente på børnebørnene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at manden har brugt/kommer til at bruge 22-23.000 kr på sig selv.

Hmmmmm

Hans penge eller fælles penge? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:baby3

Uf uf uf... Jeg synes, at det er slemt nok, at junior fylder tre om et par uger. Minifisens 1-års fødselsdag kan jeg slet ikke tænke på :blush

Men du er jo stadig ung og smuk og kan få en NY baby :D Vi andre må sætte os til at vente på børnebørnene ;)

Haha tak :kiss

Der er heldigvis lææææææææææænge til S bliver 1 år! ;) :kram2

Men uh ja, du siger noget med juniorerne også! Om en måned bliver min FIRE!!! :o Jeg synes dog at deres aldring (mærkeligt ord at bruge om et barn :D) bliver lettere at kapere med årene. V er på alle måder et BARN nu og ikke en baby længere, så nu føler jeg ikke på samme måde, at jeg "mister lidt" ved fødselsdagen. Nu får jeg kun :D Og som bonus glæder han sig jo også selv. Det bliver en FED dag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw: Jeg har haft den luksus, at min baby har sovet fra 21 til 7.30 (sorry!). Det er bare mindre luksuriøst at hun MEGA tisser om morgenen (altså oveni alt nat-tisset) og at jeg derfor kunne starte min dag med at vaske sengetøj inkl babydyne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har sovet helt fint fra kl 20-6 (og altså lige en flaske kl 2) - men mere uroligt end nogen sinde fra kl 4.30, så der startede min dag ...

Jeg fatter virkelig ikke, hvordan en baby kan sparke og fægte og grynte SÅ MEGET uden selv at vågne?! :prik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bil er død.

Så ufedt.

Lige som jeg skal starte i praktik på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte hjemmesko og støvler til T for over 3 uger siden, og det er stadig ikke kommet! <_<

Jeg har skrevet fire mails, som de ikke svarer på, og prøvet at ringe flere gange hvor de ikke tager telefonen....

For et par dage siden skrev jeg til dem, at nu ville jeg ikke vente mere, så nu ville jeg have annulleret min ordre og have mine penge retur, men de har ikke reageret...

Hvordan bære jeg mig lige ad med at få mine penge retur, når de ikke svarer? :unsure

Det er "kun" 450kr det drejer sig om, men hvis jeg skal ud og bestille et andet sted, uden at have fået refunderet pengene, så kommer hjemmesko og støvler pludselig til at have kostet mig 900kr, og det vil jeg bare ikke!

Har de trukket pengene? Bed banken om at annullere betalingen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, din stakkel! Jeg forstår dig virkelig godt!!! :kiss

Har I prøvet ind-ud-metoden ved putning? Det har virkelig gjort en forskel her i hvert fald.

Hvor gammel er det nu, hun er?

 

Vi har egentlig ikke tænkt så meget i specifikke metoder. Hvordan gør man med den? Hun plejer ikke at være glad for at vi går, så normalt er vi derinde til hun sover. 

Hun er 8,5 måned. Der er også tigerspring nu, så det har jo nok noget at sige, men forstår alligevel ikke at det går SÅ galt!

 

Har i fået tjekket ørene?

 

Ja, vi fik lige tjekket ørerne i går. Der er heldigvis ingenting, selvom jeg synes hun har mange tegn på det. Men det må jo så være noget andet.

 

Åh, søde dig :kiss

Spiser hun meget om natten? Altså, bliver hun tilbudt hver gang hun vågner, eller?

 

Tja, hun spiser ret meget synes jeg. Men ikke hver gang hun vågner. Men med 2-3 timers mellemrum tror jeg. 

 

Håber natten er gået okay :kram

 

Tja, den gik bedre end i går, men ikke ligefrem godt. Hun sov 21.30 og jeg gik selv i seng kl 22. Så var hun vågen og blev ammet kl 24, fik en sut kl 1.30 og var så rigtig ked af det omkring kl 3 (mistænker mareridt), hvor jeg måtte gå rundt med hende i et kvarter og hun derefter lå vågen i ca 20 min før hun så selv faldt i søvn igen. Så ammede jeg igen kl 6 og vi stod så op kl 7

 

Tak for kram allesammen. Synes virkelig det er hårdt lige nu og er ikke en ret god mor i øjeblikket :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tak :kiss

Der er heldigvis lææææææææææænge til S bliver 1 år! ;) :kram2

Men uh ja, du siger noget med juniorerne også! Om en måned bliver min FIRE!!! :o Jeg synes dog at deres aldring (mærkeligt ord at bruge om et barn :D) bliver lettere at kapere med årene. V er på alle måder et BARN nu og ikke en baby længere, så nu føler jeg ikke på samme måde, at jeg "mister lidt" ved fødselsdagen. Nu får jeg kun :D Og som bonus glæder han sig jo også selv. Det bliver en FED dag! :glad

Bare vent til han skal i skole :D

 

Men skolebørn er også dejlige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.