SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Aksel er måske ved at blive syg - han virkede sådan her til aften. Og jeg skulle i mødregruppe imorgen og trænger bare sådan til det. Øv :( Og selvfølgelig mest øv at Aksel er syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aksel er måske ved at blive syg - han virkede sådan her til aften. Og jeg skulle i mødregruppe imorgen og trænger bare sådan til det. Øv :( Og selvfølgelig mest øv at Aksel er syg :(

Gunvor er syg, og jeg skulle have været i MG i morgen - lige nu har jeg mega ondt af mig selv! Og selvfølgelig er det mest sundt for ungerne! Men også lidt os - chokolade måske? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gunvor er syg, og jeg skulle have været i MG i morgen - lige nu har jeg mega ondt af mig selv! Og selvfølgelig er det mest sundt for ungerne! Men også lidt os - chokolade måske? :kram2

Øv til dig også. Jeg har også vildt ondt af mig selv og har lige fundet chips frem. Universet vil bare ikke have jeg skal tabe mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht stikpiller, så husk at vende dem rigtigt - den runde ende skal sidst ind, selvom det umiddelbart virker ulogisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så sur på min mand. Han kan ikke se at det ikke er for min og Amilias skyld, at vi skal sidde og glo ude på båden, mens ham og han kammerat fiser rundt og laver alt muligt. Jeg er mega træt og har seriøst meget kvalme og så synes han at jeg da bare kan passe vores datter alene om aftenen, mens ham og kammeraten er på båden hvis vi ikke gider med. Det synes jeg ikke er fair når jeg er gravid og dårlig og har passer A alene hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er virkelig en nar.... Helt seriøst.

Er du ok søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aksel er måske ved at blive syg - han virkede sådan her til aften. Og jeg skulle i mødregruppe imorgen og trænger bare sådan til det. Øv :( Og selvfølgelig mest øv at Aksel er syg :(

Skod med øv på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig virkelig ikke til imorgen :boo CE skal have reduceret mandler. Min stakkels dreng. Og vi har først fået tid kl 13.30 så han skal faste hele dagen. Håber det går bedre end da han fik fjernet polypper hvor han skiftevis græd, skreg og sov efter bedøvelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht stikpiller, så husk at vende dem rigtigt - den runde ende skal sidst ind, selvom det umiddelbart virker ulogisk ;)

Var lige ved at skrive det samme... Det er ulogisk, men de skal "den svære vej" ind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige ved at skrive det samme... Det er ulogisk, men de skal "den svære vej" ind!

Man kan med fordel lige køre fingeren rundt på de skarpe kanter, så de ikke er så skarpe :)

Og så vil jeg sige, at man beslutter sig for, at nu er det nu, man holder godt fast på pillen, og så propper man den helt op indtil endetarmen selv suger den til sig. Hvis man først begynder at fumle med det, så bliver pillen for fedtet at holde på og vil blive ved med at glide væk.

Og så selvfølgelig smøre lidt vaseline på endetarmsåbningen inden man gør i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal stikpiller den svære vej ind? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal stikpiller den svære vej ind? :unsure

Fordi de så "passer bedre" når de først ER inde, og så ikke generer på en måde så kroppen vil af med dem igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi de så "passer bedre" når de først ER inde, og så ikke generer på en måde så kroppen vil af med dem igen ;)

Der kan man bare se. Vi har så åbenbart altid vendt dem forkert :unsure

Edit: Nå, det er så åbenbart kun mig, der har det, B vidste det godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået indkaldelse til a-kasse-møde lige oveni Bs eksamen :numse

Det er ikke et problem. Måske må jeg aflyse den, hvis jeg får min kontrakt inden. Og ellers må vi trække på en bedste eller en svigerinde. Men det havde sgu været nemmere, hvis de havde valgt hvilken som helst anden dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået indkaldelse til a-kasse-møde lige oveni Bs eksamen :numse

Det er ikke et problem. Måske må jeg aflyse den, hvis jeg får min kontrakt inden. Og ellers må vi trække på en bedste eller en svigerinde. Men det havde sgu været nemmere, hvis de havde valgt hvilken som helst anden dag :rolleyes

Er der slet ikke mulighed for at ringe og snakke med dem? Tænker at det jo også kunne være en situation man kunne komme i, selvom man var i arbejde. V eller E kunne for eksempel være syg, mens B skulle til eksamen ;)

Jeg ville i hvert fald give dem et ring og spørge om mulighed for at rykke aftalen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske, hvornår jeg igennem en hel nat har fået lov til at få den søvn, jeg trods alt får, uden at Oliver skulle sove op af mig. Resultat: Jeg har vanvittigt ondt i ryggen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fuld forståelse for de folk der faster her under ramadanen, men én ting jeg virkelig ikke forstår er hvorfor de der bor omkring mig skal larme så pokkers meget kl. lort om aftenen?! Det er til at få spat af at de først skal til at grille kl.23:30 og selv helt små børn får lov til at rende rundt og lege udenfor på dette tidspunkt. Der bliver virkelig råbt og skreget nede i gården. Det er tirsdag aften og vi er altså en del, der skal tidligt op og på arbejde i morgen. Blev mødt af en fuckfinger og blev bedt om at fucke af, da jeg pænt spurgte om de ikke ville skrue bare lidt ned for lydniveauet, så vi andre kan få lov til at sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ikke mulighed for at ringe og snakke med dem? Tænker at det jo også kunne være en situation man kunne komme i, selvom man var i arbejde. V eller E kunne for eksempel være syg, mens B skulle til eksamen ;)

Jeg ville i hvert fald give dem et ring og spørge om mulighed for at rykke aftalen :)

Tjaeh som arbejdsløs har jeg vist ikke krav på barnets første sygedag anyway. :chin: Jeg håber at få min kontrakt snart, så tror jeg de er nemmere at snakke med, men ellers må vi bare finde en løsning. Det kan vi også godt. Og jo måske kunne jeg spørge, om vi bare lige kunne rykke det en dag. Det er bare typisk at de får plukket lige præcis den dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Har haft voldsom menstruationssmerter og bølgevis ondt i lænden, men det lykkedes mig at falde i søvn omkring kl 2.

Nu er jeg vågnet fordi jeg havde sindssygt mareridt om at vi ikke kunne finde rundt på hospitalet og jeg havde kraftige veer :blinker samtidig havde vi min lillesøster med på 10 år (som i virkeligheden er 14) som var træt fordi det var nat -så jeg skulle bære hende rundt. Jeg græd af smerte i drømmen og fuldstændig udmattethed..

Nu er jeg vågnet og havde det så skidt. Følte mig fuldstændig feberramt og har kvalme. Nu har jeg kun mine normale plukkeveer, og selvom alt er "normalt" så har jeg en følelse af at alt er helt forkert :unsure

Jeg har kigget rundt i lejligheden om det var fordi jeg var utryg, drukket lidt vand og tisset af og sidder egentlig bare i min seng nu med svage smerter i underlivet -og det eneste jeg har lyst til er at vække Nichlas og stå op. Jeg har det som om at der er noget galt :unsure

Det er helt sikkert fordi jeg havde det her mareridt at min hjerne flipper sådan ud....

Håber jeg kan sove lidt mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Har haft voldsom menstruationssmerter og bølgevis ondt i lænden, men det lykkedes mig at falde i søvn omkring kl 2.

Nu er jeg vågnet fordi jeg havde sindssygt mareridt om at vi ikke kunne finde rundt på hospitalet og jeg havde kraftige veer :blinker samtidig havde vi min lillesøster med på 10 år (som i virkeligheden er 14) som var træt fordi det var nat -så jeg skulle bære hende rundt. Jeg græd af smerte i drømmen og fuldstændig udmattethed..

Nu er jeg vågnet og havde det så skidt. Følte mig fuldstændig feberramt og har kvalme. Nu har jeg kun mine normale plukkeveer, og selvom alt er "normalt" så har jeg en følelse af at alt er helt forkert :unsure

Jeg har kigget rundt i lejligheden om det var fordi jeg var utryg, drukket lidt vand og tisset af og sidder egentlig bare i min seng nu med svage smerter i underlivet -og det eneste jeg har lyst til er at vække Nichlas og stå op. Jeg har det som om at der er noget galt :unsure

Det er helt sikkert fordi jeg havde det her mareridt at min hjerne flipper sådan ud....

Håber jeg kan sove lidt mere :(

Håber du fandt ro igen og drømmer rare drømme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan man bare se. Vi har så åbenbart altid vendt dem forkert :unsure

Edit: Nå, det er så åbenbart kun mig, der har det, B vidste det godt...

Det står i vejledningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke tænkt over hvordan jeg vender de piller...men har godt læst det med de skal vende ulogisk...

Men altså jeg har aldrig problemer med dem...kun manden og han blir så sur på mig og har straks hundrede undskyldninger klar for det er jo ikke ham der er fumle fingret...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider faktisk overhovedet ikke have besøg i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Har haft voldsom menstruationssmerter og bølgevis ondt i lænden, men det lykkedes mig at falde i søvn omkring kl 2.

Nu er jeg vågnet fordi jeg havde sindssygt mareridt om at vi ikke kunne finde rundt på hospitalet og jeg havde kraftige veer :blinker samtidig havde vi min lillesøster med på 10 år (som i virkeligheden er 14) som var træt fordi det var nat -så jeg skulle bære hende rundt. Jeg græd af smerte i drømmen og fuldstændig udmattethed..

Nu er jeg vågnet og havde det så skidt. Følte mig fuldstændig feberramt og har kvalme. Nu har jeg kun mine normale plukkeveer, og selvom alt er "normalt" så har jeg en følelse af at alt er helt forkert :unsure

Jeg har kigget rundt i lejligheden om det var fordi jeg var utryg, drukket lidt vand og tisset af og sidder egentlig bare i min seng nu med svage smerter i underlivet -og det eneste jeg har lyst til er at vække Nichlas og stå op. Jeg har det som om at der er noget galt :unsure

Det er helt sikkert fordi jeg havde det her mareridt at min hjerne flipper sådan ud....

Håber jeg kan sove lidt mere :(

Hvis følelsen af at noget er galt ikke er gået væk endnu, så synes jeg du skal ringe til fødegangen. Eller i hvert fald drikke noget koldt og sukkerholdigt så lillepigen reagerer. Det kan sagtens være det bare er pga mareridt, men jeg er bare lidt bekymret for dig, når du skriver sådan.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensnerver :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.