SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

:kram

Alt andet har i til gengæld lavet virkelig godt ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er heller ikke gode til at lave ører åbenbart, men til gengæld er vi gode til alt andet, når det kommer til at lave børn, så det er da ligegyldigt :kiss

True, men sådan nogle ører er sørme kilde til megen ubehag... Og nu tager vi så lige anden omgang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C mener, at

1) Vi skal holde barnedåbsfesten i et lokale, hvor vi vil sidde virkelig tæt, hvis vi er 30 eller flere

2) flere af hans skolekamerater, som intet har med Albert at gøre, skal med - men til gengæld skal vi skære ned i antallet af familiemedlemmer 3) at det ikke bliver noget problem, at vi så kommer op på en gæsteliste på 35, for så kan vi bare sætte borde udenfor og håbe på godt vejr i slut august/ september eller afbud og

4) at det ikke er noget problem at vi så ikke kan spise samlet

Er det virkelig bare mig, der er sippet?

Nej det lyder jævnt tumpet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

True, men sådan nogle ører er sørme kilde til megen ubehag... Og nu tager vi så lige anden omgang :(

Ja, det er desværre genetisk :( Jeg regner også allerede med at vores barn nr to bliver ørebarn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at vi lige skal snuppe et par dage mere i landet for uvidenhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder tupperwareparty i morgen, og der er nu en del som har meldt fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med væske på begge ører :boo :boo vi er røvdårlige til at lave ører hjemme hos os!

:( håber de hurtigt kan hjælpe lille G

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C mener, at

1) Vi skal holde barnedåbsfesten i et lokale, hvor vi vil sidde virkelig tæt, hvis vi er 30 eller flere

2) flere af hans skolekamerater, som intet har med Albert at gøre, skal med - men til gengæld skal vi skære ned i antallet af familiemedlemmer 3) at det ikke bliver noget problem, at vi så kommer op på en gæsteliste på 35, for så kan vi bare sætte borde udenfor og håbe på godt vejr i slut august/ september eller afbud og

4) at det ikke er noget problem at vi så ikke kan spise samlet

Er det virkelig bare mig, der er sippet?

<_< det går sgu ikke, C!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med væske på begge ører :boo :boo vi er røvdårlige til at lave ører hjemme hos os!

Åh :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder tupperwareparty i morgen, og der er nu en del som har meldt fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med væske på begge ører :boo :boo vi er røvdårlige til at lave ører hjemme hos os!

:ditto og kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C mener, at

1) Vi skal holde barnedåbsfesten i et lokale, hvor vi vil sidde virkelig tæt, hvis vi er 30 eller flere

2) flere af hans skolekamerater, som intet har med Albert at gøre, skal med - men til gengæld skal vi skære ned i antallet af familiemedlemmer 3) at det ikke bliver noget problem, at vi så kommer op på en gæsteliste på 35, for så kan vi bare sætte borde udenfor og håbe på godt vejr i slut august/ september eller afbud og

4) at det ikke er noget problem at vi så ikke kan spise samlet

 

Er det virkelig bare mig, der er sippet? 

Ej du er bestemt ikke sippet, det er en barnedåb! Syns det lyder som om C har lyst til at holde en fest fest - så måske skal I også gøre det på et tidspunkt? Men til barnedåben skal det da være relevante gæster og man kan ikke bare lige satse på vejr og afbud på den måde. Det ville jeg slet ikke kunne fungere med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De havde jo undersøgt hvad du måtte få, så du skal ikke være bange! :kram De dryppede mig ca. 5 gange om dagen 3 dage i træk da jeg havde nethindeløsning, og min baby er ved at være så stor og stærk, at han sgu egentlig gerne måtte komme ud! :lol

Jeg tror det er noget med, at det pupildilaterende de normalt bruger, øger risikoen (meget meget lidt!!!), for at man også udvider sig omkring fødegangen.. Men jeg ved det helt ærligt ikke, og de var jo informeret om din graviditet og tog deres forholdsregler, så du skal slet ikke være nervøs.. :kram2 :kiss

Edit: Jeg har lige slået det op, og der findes 4 forskellige typer. Tre af dem fraråder de grundet manglende viden, men en kan anvendes til gravide, så det er garanteret den du har fået!

Ej hvor er jeg glad for, at du tog dig tid til at svare og slå det op. Tusind tak :kiss

Så vil jeg slappe lidt af omkring det. Blev helt nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

True, men sådan nogle ører er sørme kilde til megen ubehag... Og nu tager vi så lige anden omgang :(

I laver skønne basser! :wub

Jeg håber på snarlig bedring :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder tupperwareparty i morgen, og der er nu en del som har meldt fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld :(

Du har ikke meldt fra - i hvert fald ikke én af den jeg tæller med ;) Det er jo helt i orden, hvis man ikke kan, og siger det. Jeg tænker på dem der har startet med at sige, at de kommer, for så i sidste øjeblik at melde fra. Det er dårlig stil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ikke meldt fra - i hvert fald ikke én af den jeg tæller med ;) Det er jo helt i orden, hvis man ikke kan, og siger det. Jeg tænker på dem der har startet med at sige, at de kommer, for så i sidste øjeblik at melde fra. Det er dårlig stil!

Det var derfor, jeg holdt op med at holde. Synes simpelthen det var så pinligt overfor forhandleren, når alle meldte afbud i sidste øjeblik - og flabet overfor mig som værtinde. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor svært er det lige og give panodil i numsen? Min mand kan sq ikk få de piller ind uden de ryger ud igen så det ender altid med jeg må gøre det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor svært er det lige og give panodil i numsen? Min mand kan sq ikk få de piller ind uden de ryger ud igen så det ender altid med jeg må gøre det...

Det kan jeg heller ikke! :blush Eller.. Det er længe siden jeg har prøvet Panodil, men vi skulle give sådan nogle ipren, og de kunne dælme ikke blive derinde, så vi måtte opgive :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kraftige mavesmerter :( Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var derfor, jeg holdt op med at holde. Synes simpelthen det var så pinligt overfor forhandleren, når alle meldte afbud i sidste øjeblik - og flabet overfor mig som værtinde. :(

Det er jo lige netop det med forhandleren... Snakkede med hende forleden, hvor vi var 7 personer, og nogle måskeer - nu er der 3 tilbage plus mig selv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg heller ikke! :blush Eller.. Det er længe siden jeg har prøvet Panodil, men vi skulle give sådan nogle ipren, og de kunne dælme ikke blive derinde, så vi måtte opgive :lol

Haha okay måske jeg bar er heldig når jeg gør det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at manden ikke kan overholde aftaler hvis det er hans forældre der giver forhindringer. Vi var inde ved dem at spise i dag, og så kan vi først køre hjem efter jeg har sagt FEM gange at nu er det altså allerede forbi Rs sengetid, og ender med at køre hjem 1 time efter han normalt er i gang med at puttes. Og han havde også lovet at bade R i aften inden han i morgen rejser væk i fem dage, jeg ved ikke helt hvad han selv havde tænkt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så sur på min mand. Han kan ikke se at det ikke er for min og Amilias skyld, at vi skal sidde og glo ude på båden, mens ham og han kammerat fiser rundt og laver alt muligt. Jeg er mega træt og har seriøst meget kvalme og så synes han at jeg da bare kan passe vores datter alene om aftenen, mens ham og kammeraten er på båden hvis vi ikke gider med. Det synes jeg ikke er fair når jeg er gravid og dårlig og har passer A alene hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er virkelig en nar.... Helt seriøst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.