SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ergo; spring biografen over og køb for 100 kr mere slik :lolhit

I like your way of thinking :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ergo; spring biografen over og køb for 100 kr mere slik :lolhit

Uh du har sgu da ret!

Overvejer virkelig at have en sindssyg klam dag i sengen.. Ærgerligt at alle butikker er så langt væk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kan altid mærke tråden,det kunne han så ikke lige og jeg kunne heller ikke.... blev anbefalet af gynækologen at tjekke snoren ind i mellem da de godt kan falde ud. Det er sjældent men det sker.

Jeg gik også i panik da jeg ikke kunne mærke min tråd. Men en gynækolog der scannede mig, sagde at den sad som den skulle. Så tråden kunne godt kravle op så man ikke kan nå den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun gør mig sgu bare ked af det gang på gang :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik også i panik da jeg ikke kunne mærke min tråd. Men en gynækolog der scannede mig, sagde at den sad som den skulle. Så tråden kunne godt kravle op så man ikke kan nå den

Håber også det er tilfældet.

Har bare også lige kvalme ømmebryster og min lugtesans er gået amok så ved ikke hvad jeg skal tro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun gør mig sgu bare ked af det gang på gang :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun gør mig sgu bare ked af det gang på gang :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver åbenbart tilknyttet Herlev. Det har jeg det så dårligt med. Det er der jeg aller mindst vil føde. Jeg håber virkelig, at jeg kan få lov at blive tilknyttet et andet sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun gør mig sgu bare ked af det gang på gang :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun gør mig sgu bare ked af det gang på gang :boo

Kæmpe kram, søde :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver åbenbart tilknyttet Herlev. Det har jeg det så dårligt med. Det er der jeg aller mindst vil føde. Jeg håber virkelig, at jeg kan få lov at blive tilknyttet et andet sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, Sofiee, LeneLN, Mrs-Rina og Camils :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har du det dårligt med det?

Jeg synes bare der florerer så mange dårlige historier om Herlev og så har alle dem fra det plejehjem jeg er vikar på, kommer retur fra Herlev med resistente bakterier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare der florerer så mange dårlige historier om Herlev og så har alle dem fra det plejehjem jeg er vikar på, kommer retur fra Herlev med resistente bakterier.

Der er dårlige historier om alle fødeafdelinger, fordi det er dem, der bliver fortalt. Jeg kan da i hvert fald sagtens afskrække dig fra føde på Hvidovre ;) Der er en del, der har skrevet positivt om Herlev herinde på det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er dårlige historier om alle fødeafdelinger, fordi det er dem, der bliver fortalt. Jeg kan da i hvert fald sagtens afskrække dig fra føde på Hvidovre ;) Der er en del, der har skrevet positivt om Herlev herinde på det sidste.

Jeg kan bare mærke indeni at det ikke føles rigtigt. Jeg er også vildt ked af, at jeg ikke kan blive tilknyttet samme jordmoder som med A. Måske den skod fødsel jeg i virkeligheden havde kommer lidt op til overfladen nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke føde på Herlev (igen) og fik lov til at føde i Hillerød i stedet for :) du kan altid søge om andre hospitaler jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare mærke indeni at det ikke føles rigtigt. Jeg er også vildt ked af, at jeg ikke kan blive tilknyttet samme jordmoder som med A. Måske den skod fødsel jeg i virkeligheden havde kommer lidt op til overfladen nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh måske gør de, men jeg kan bare mærke at jeg bliver helt angst nu. Puh. Hvis den jordmoder jeg havde stadig er ansat, så burde det være en ret reel mulighed. Måske skal det bare lige bundfælle sig lidt.

Ved planlagt kejsersnit får man ikke sit barn direkte op på maven på Herlev. Hvis jeg skal have kejsersnit, så vil jeg altså bare virkelig gerne have mit barn op med det samme, medmindre barnet selvfølgelig har et andet behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke føde på Herlev (igen) og fik lov til at føde i Hillerød i stedet for :) du kan altid søge om andre hospitaler jo!

Hvordan var Hillerød sammenlignet med Herlev? Det tror jeg helt klart også at jeg gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj 2014

Kender en der har født 2 gange på Herlev og begge gange har været en god oplevelse.

Så som andre siger så er der altid gode og dårlige historier fra de forskellige steder.

Håber du bare lige skal vænne dig til tanken om næste fødsel så det ikke bliver forfærdeligt at gå og frygte den hele graviditeten. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj 2014:

Jeg fødte begge gange på Herlev. Første gang var noget lort. Men tror faktisk primært den var noget lort pga selve fødslen og ikke så meget personalet. Jo narkoselæge som lagde epi var nazi.

Denne gang har jeg været tilknyttet speciel jm og har haft en fantastisk forløb. Jeg blev tilknyttet dels pga angst men også fordi mit sidste forløb var skod. Og det har hjulpet rigtigt meget. Måske du skulle søge om samme mulighed? Selve fødslen var FANTASTISK!!! Og jeg blev mødt af sød jm på trods af travlhed og manglende personale. Men det er der alle steder. OG de var meget lydhør over for mine ønsker om bla sen afnavling, hud mod hud mv.

Min søster har født på Hillerød og været mega glad for det. Deres sansestuer skulle være fantastiske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj 2014

Kender en der har født 2 gange på Herlev og begge gange har været en god oplevelse.

Så som andre siger så er der altid gode og dårlige historier fra de forskellige steder.

Håber du bare lige skal vænne dig til tanken om næste fødsel så det ikke bliver forfærdeligt at gå og frygte den hele graviditeten. :-)

Det håber jeg også, jeg skal nok bare lige sluge den, for det var virkelig ikke hvad jeg forventede. På plussiden skulle de have gode forhold på barselsgangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan var Hillerød sammenlignet med Herlev? Det tror jeg helt klart også at jeg gør.

 

 

Åhh måske gør de, men jeg kan bare mærke at jeg bliver helt angst nu. Puh. Hvis den jordmoder jeg havde stadig er ansat, så burde det være en ret reel mulighed. Måske skal det bare lige bundfælle sig lidt.

Ved planlagt kejsersnit får man ikke sit barn direkte op på maven på Herlev. Hvis jeg skal have kejsersnit, så vil jeg altså bare virkelig gerne have mit barn op med det samme, medmindre barnet selvfølgelig har et andet behov.

 

Min veninde fødte ved planlagt kejsersnit på Herlev i år 2000, jeg er 99 % sikker på hun fik sit barn hos sig med det samme,

 

Jeg fødte på Hillerød i 2007 ved akut kejsersnit og 2012 ved planlagt kejsersnit. Ved akut kejsersnit fik man ihvertfald på daværende tidspunkt ikke sit barn op til sig med det samme. Jeg var adskilt fra min søn de første 3 timer, jeg fik dog lov at se ham 5-10 min, men ellers var hans far hos ham imens jeg lå på opvågning.

Jeg fik at vide at man ved planlagt kejsersnit fik sit barn med på opvågning. Jeg fik det dog ikke, men min datter havde slugt meget vand og skulle på neontal, så hun havde nogle andre behov, men jeg fik at vide at man i 2012 også ved akut kejsesnit blev adskilt.

 

Jeg håber det er lavet om siden da, jeg sagde ihvertfald min mening klart til en læge som var enig og sagde han forsøgte at lave det om, men jeg har ikke hørt det skulle være anderledes.

 

Jeg har dog været ganske godt tilfreds med Hillerød på trods af jeg blev adskilt fra mine børn nogle timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bah er energi forladt og træt i dag....

Sandsynligvis fordi manden og jeg hyggede i aftes så jeg sov lidt senere end normakt....håber jeg får lidt energi når sønnike skal hentes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.