SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

:kram det er ikke en særlig sjov følelse med den usikkerhed (jeg har den også)

Det er ikke sjovt og synes i forvejen at jeg var lidt små kvalm og at min lugtesans var anderledes så var egentligt overrasket da testen var negativ,men på den anden side så startede symptomerne også før jeg testede positivt med tvillingerne så prøver igen på fredag :(

Vi skal ikke have flere så håber virkelig at testen forbliver negativ,at det er noget andet der spiller mig et pus og at spiralen sidder hvor den skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lejer nu ellers helst poden ud på arbejdsdage :P

HAHAHAHA for helvede da! Jeg kan altså godt stave til leGe! Det var en varme-fejl :rolleyes Men godt set :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er helt fucked :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger til pause fra baby. 

Er det ondt af mig at sige ?

 

Er bare ikke klar til at andre skal passe ham.

Ja jeg ved godt at det er på tide når drengen er 9 mdr om et par dage.

Meeeeeeeen  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter William gik der mange cyklusser før de var regelmæssige igen :)

Jeg har endnu ikke fået mens efter Nohrs ankomst :chin:

Min cyklus er også helt ude af den... Lægen sagde det var fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger til pause fra baby.

Er det ondt af mig at sige ?

Er bare ikke klar til at andre skal passe ham.

Ja jeg ved godt at det er på tide når drengen er 9 mdr om et par dage.

Meeeeeeeen :boo

Leah er 13 mdr, og er i dagpleje om dagen. Udover det, er hun blevet passet i samlet set 5 timer i hele sit liv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 timers søvn i nat og jeg kan ikke sove pga smerter og vand i fødderne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger til pause fra baby.

Er det ondt af mig at sige ?

Er bare ikke klar til at andre skal passe ham.

Ja jeg ved godt at det er på tide når drengen er 9 mdr om et par dage.

Meeeeeeeen :boo

Jeg har det på samme måde med det hele og min baby er 11 mdr ;)

Og jeg havde det på samme måde med Valdemar da han var 13 måneder (og nogle gange stadig selvom han er 4 år :D)

Det er hverken ondt eller mærkeligt :kiss (men hårdt! :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yuk! Jeg troede, jeg havde købt en almindelig 7Up, men jeg havde ikke set mig for, så 1. Det er en 7up mojito og 2. Den er sukkerfri.

Bvadr! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved man oM den er væk?

Ville man ikke opdage hvis den røg ud?

Jeg opdagede min var væk da lægen scannede mig fordi jeg havde taget en positiv graviditets test. Jeg havde ikke opdaget noget, men mine menstruationer har også været ret så kraftige. Nogen gange kan man mærke tråden med spidsen af fingrene udenfor livmoderhalsen, men det er ikke altid, og den kan sagtens være der alligevel. Det sikreste er at få lægen til at tjekke hvis man er i tvivl. Jeg tror det er fhv sjældent at den bare ryger ud, jeg har i hvert fald haft flere spiraler tidligere som har opført sig som de burde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger til pause fra baby. 

Er det ondt af mig at sige ?

 

Er bare ikke klar til at andre skal passe ham.

Ja jeg ved godt at det er på tide når drengen er 9 mdr om et par dage.

Meeeeeeeen  :boo

:kram

 

Håber din mand kan gi dig en lille pause? Jeg tænker det er meget forskelligt hvornår man er klar til at undvære sin baby - der er ikke noget som er rigtigt eller forkert der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sjovt og synes i forvejen at jeg var lidt små kvalm og at min lugtesans var anderledes så var egentligt overrasket da testen var negativ,men på den anden side så startede symptomerne også før jeg testede positivt med tvillingerne så prøver igen på fredag :(

Vi skal ikke have flere så håber virkelig at testen forbliver negativ,at det er noget andet der spiller mig et pus og at spiralen sidder hvor den skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yuk! Jeg troede, jeg havde købt en almindelig 7Up, men jeg havde ikke set mig for, så 1. Det er en 7up mojito og 2. Den er sukkerfri.

Bvadr! :puke

Sådan en købte Søren for et par uger siden - føj for s****! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHA for helvede da! Jeg kan altså godt stave til leGe! Det var en varme-fejl :rolleyes Men godt set :lol

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fandme osse tarveligt!

Ja især når der er så meget af det! Men fik da lagt 6 maskinfulde sammen og vasket 3.

Nu har jeg så også ondt i min skulder som jeg burde ha holdt i ro i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboen har gæster på terrassen... de sidder og snakker og griner højlydt så nu har vi været nødt til at lukke vinduet, da det vækkede Markus :(

Øv for at skulle sove i den hede der bliver herinde nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en joke... :D Undskyld, jeg er en sprognørd, men det var åbenbart kun mig der fangede fejlen :rolleyes

Vi har legeaftaler både på hverdage og i weekenden, men det fungerer altså kun på hverdage, fordi jeg er på barsel.

Haha, nej jeg fangede den nu godt ;) forsøgte bare at underbygge den... Dog uden held tydeligvis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej jeg fangede den godt ;) forsøgte bare at underbygge den... Dog uden held tydeligvis ;)

Jeg forstod det godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft sådan en dag hvor jeg har haft minus tålmodighed og har været skide sur. Yay for graviditetshormoner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft sådan en dag hvor jeg har haft minus tålmodighed og har været skide sur. Yay for graviditetshormoner.

Øv :kram

 

Jeg syns godt nok også jeg mangler lidt tålmodighed, selv om jeg egentlig har det fint og ikke er sur sur. Jeg har en teori om at ens familie blir lettere retarderede når man er gravid  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i ryggen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Du får en stakvis tilbage! Jeg håber inderligt den forbliver negativ og det blot er kroppen der spiller et puds (hvilket den ASAP skal stoppe med!). Jeg har fået mens men er fortsat ikke overbevist :(

:kram :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der med de spiraler? Er det en dum præventionsform at vælge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

Jeg syns godt nok også jeg mangler lidt tålmodighed, selv om jeg egentlig har det fint og ikke er sur sur. Jeg har en teori om at ens familie blir lettere retarderede når man er gravid :rolleyes

Det tror jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i ryggen :(

Øv. Lige om lidt bliver det bedre. Snart kommer lille pigen og kroppen bliver normal igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.