SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen rædselsslagen for den scanning :boo

Selvfølgelig er der ikke spor galt men... hvad nu hvis... jeg kan slet ikke tænke de tanker (og jeg kan næsten heller ikke lade være...) :unsure

Jeg er sikker på, at alt nok skal gå godt, men jeg forstår dig virkelig godt. Jeg tror altid at man bliver vildt nervøs op til en scanning, selvom ens fornuft siger at det er unødvendigt. Jeg tænker på jer i dag ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Træææt! :zzz det er hårdt at være pirat og mor på samme tid :D :rolleyes

Pirat? :D og chokolade og kaffe i rigelige mængder mod træthed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så øm i samtlige led i hele kroppen... :prik Det mener jeg altså ikke jeg var, da jeg var gravid med Storm, men jeg formoder det er pga. graviditeten? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen rædselsslagen for den scanning :boo

Selvfølgelig er der ikke spor galt men... hvad nu hvis... jeg kan slet ikke tænke de tanker (og jeg kan næsten heller ikke lade være...) :unsure

Åh hvor kan jeg huske det :boo

Jeg er sikker på at alt er godt :kiss Snart bliver din frygt (med al sansynlighed) erstattet af glæden og spændingen ved at se din lille spire og det smukke blinkende hjerte :wub

( <_< nu bliver jeg endnu mere skruk! Stoooooop!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så øm i samtlige led i hele kroppen... :prik Det mener jeg altså ikke jeg var, da jeg var gravid med Storm, men jeg formoder det er pga. graviditeten? :unsure

Jeg synes at jeg konstaterede at jeg havde ondt alle steder :rolleyes

:kram2 det lyder ikke sjovt! Jeg håber at hvad end det er, forsvinder snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg konstaterede at jeg havde ondt alle steder :rolleyes

:kram2 det lyder ikke sjovt! Jeg håber at hvad end det er, forsvinder snart :kiss

Well, om ikke andet forsvinder det vel når min Nohr er født.. :lol Så en måneds tid +/-.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pirat? :D og chokolade og kaffe i rigelige mængder mod træthed ;)

Haha. Jeg er med til at lave Pirats of the Carribean med Aalborg Symfoniorkester :) filmen er 3 timer lang hvor man jo står og er på og så er jeg først hjemme kl 23.15 om aftenen og har så en datter der ikke vælger at sove helt vildt godt. Typisk :P

Ja, chokolade må der til! Og is :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der lyder ellerssom en spændende oplevelse Aya

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i ryggen.

Stadig blødningsforstyrrelser.

Stadig kæmpe myggestik.

Stadig irritabel.

Stadig hormoner.

Stadig alt....

 

Typisk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Stephi. Jeg prøver at styre mit hysteri men det er ikke let

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og det allerbedste er at jeg er totalt oppustet pp trods af at jeg har fået revet en tand ud og derfor ikke kan spise så meget.

Hurra for slankekur pga tand udtrækning.

Brrrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jeg er med til at lave Pirats of the Carribean med Aalborg Symfoniorkester :) filmen er 3 timer lang hvor man jo står og er på og så er jeg først hjemme kl 23.15 om aftenen og har så en datter der ikke vælger at sove helt vildt godt. Typisk :P

Ja, chokolade må der til! Og is :D

Ej hvor lyder det fedt! :glad altså bortset fra træthed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,5 time på skadestuen med Leah, fordi hun har fået en tæge i øjenvippen!!!!

Hverken læge eller øjenlæge turde fjerne den :( så nu skal hun have øjendråber 4 gange i nat og slipper den ikke, skal hun i narkose i morgen og have den fjernet :(

Nej hvad, altså!? Stakkels jer - håber den bare slipper af sig selv. Hvor lang tid får den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen så træt af reklamebude, der ikke fatter at et Nej tak til reklamer-skilt rent faktisk betyder at de ikke skal ende i vores postkasser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fair at have et ubesvaret opkald fra ukendt nummer når man går og håber på en opringning :prik Så ring dog igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, min venindes søn havde fødselsdag for lidt tid siden. Vi har snakket en del gange siden, blandt andet også om hans fødselsdag. Hun fortæller at de ikke rigtig holder noget fordi overskuddet ikke er til så meget. Så jeg tænker ikke mere over det.

Tilfældigvis ser jeg så på Facebook i dag at 2 af hendes andre veninder skriver sammen i en tråd (om noget helt andet), hvor den ene så spørg den anden om de ses i morgen til det her barns fødselsdag. Og det gør de, altså ses.

Så nu sidder jeg med sådan en øv følelse. For hvorfor skal jeg holdes ude fra den fødselsdag? Hvorfor skal det være hemmeligt? Og hvorfor holde en fødselsdag for vennerne, og så vælge at ekskludere een? (Det er ligesom os 3 der plejer at være dem der kommer).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, min venindes søn havde fødselsdag for lidt tid siden. Vi har snakket en del gange siden, blandt andet også om hans fødselsdag. Hun fortæller at de ikke rigtig holder noget fordi overskuddet ikke er til så meget. Så jeg tænker ikke mere over det.

Tilfældigvis ser jeg så på Facebook i dag at 2 af hendes andre veninder skriver sammen i en tråd (om noget helt andet), hvor den ene så spørg den anden om de ses i morgen til det her barns fødselsdag. Og det gør de, altså ses.

Så nu sidder jeg med sådan en øv følelse. For hvorfor skal jeg holdes ude fra den fødselsdag? Hvorfor skal det være hemmeligt? Og hvorfor holde en fødselsdag for vennerne, og så vælge at ekskludere een? (Det er ligesom os 3 der plejer at være dem der kommer).

:kiss det var jeg også blevet ked af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss det var jeg også blevet ked af!

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, min venindes søn havde fødselsdag for lidt tid siden. Vi har snakket en del gange siden, blandt andet også om hans fødselsdag. Hun fortæller at de ikke rigtig holder noget fordi overskuddet ikke er til så meget. Så jeg tænker ikke mere over det.

Tilfældigvis ser jeg så på Facebook i dag at 2 af hendes andre veninder skriver sammen i en tråd (om noget helt andet), hvor den ene så spørg den anden om de ses i morgen til det her barns fødselsdag. Og det gør de, altså ses.

Så nu sidder jeg med sådan en øv følelse. For hvorfor skal jeg holdes ude fra den fødselsdag? Hvorfor skal det være hemmeligt? Og hvorfor holde en fødselsdag for vennerne, og så vælge at ekskludere een? (Det er ligesom os 3 der plejer at være dem der kommer).

Det havde jeg også studset lidt over.. Tror jeg havde kommenteret på tråden, at de da måtte have en rigtig hyggeligt dag! Liiiidt spidst måske, men det synes jeg også er okay. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg også studset lidt over.. Tror jeg havde kommenteret på tråden, at de da måtte have en rigtig hyggeligt dag! Liiiidt spidst måske, men det synes jeg også er okay. ;)

Jeg ville altså også blive nødt til lige at høre, hvad det gik ud på.

Og jeg var også blevet såret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss det var jeg også blevet ked af!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, min venindes søn havde fødselsdag for lidt tid siden. Vi har snakket en del gange siden, blandt andet også om hans fødselsdag. Hun fortæller at de ikke rigtig holder noget fordi overskuddet ikke er til så meget. Så jeg tænker ikke mere over det.

Tilfældigvis ser jeg så på Facebook i dag at 2 af hendes andre veninder skriver sammen i en tråd (om noget helt andet), hvor den ene så spørg den anden om de ses i morgen til det her barns fødselsdag. Og det gør de, altså ses.

Så nu sidder jeg med sådan en øv følelse. For hvorfor skal jeg holdes ude fra den fødselsdag? Hvorfor skal det være hemmeligt? Og hvorfor holde en fødselsdag for vennerne, og så vælge at ekskludere een? (Det er ligesom os 3 der plejer at være dem der kommer).

Det havde også såret mig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle tilbringe den næste halve time ca i en MR skanner for at denim min degenerering i ryggen er blevet værre. Hader de skannere :(

Savner Carl Emil helt vildt. Han har været på ferie hos farmor og farfar siden onsdag formiddag. Han kommer heldigvis hjem imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For f*cks sake! Der er fåresyge i Karlas børnehave. Vi har haft Albert med derned og hente et par gange den her uge, og han er jo ikke vaccineret. Og det er en integreret institution, så der er også en del vuggestuebørn, der har været udsat for smitte, og som ikke er vaccineret endnu. :angry

Nøj, hvor jeg synes at anti-vaccinere er egoistiske i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.