SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kan du ikke sige at I nok skal betale og hjælpe lidt til hvis hun selv primært står for planlægningen af det?

Jeg forstår faktisk godt at hun gerne vil have et studentergilde. Men jeg forstår også at det er svært for dig at overskue :kram

Tak for det - jo det må jeg nok prøve og håbe hun faktisk kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE :prik :gal :angry

Jacob har haft fri i dag og har i vasket i formiddags men over hovedet ikke overvejet at der også skulle handles :prik

Så vi har ingen mælk og det er en del af tvillingernes putterutine at få et glas mælk inden de skal sove så har to meget vågne børn der ligger og siger mæ mæ.... :angry

Jeg er træt og værm og støvet efter at have været på efteruddannelse med markvandring i eftermiddag så magter det bare ikke og så sad manden gudhjælpemig og spillede på IPADen i stuen så jeg måtte gå fra putningen for at bede ham om at gå ned og købe mælk... Så tænk dog selv menneske :argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg træt af J lige for tiden <_<

Og jeg bliver ked af at jeg hele tiden for tanken 'så kunne det altså være nemmere at være alene' :boo

Jeg vil jo gerne være sammen med ham. Men jeg er træt af at det mere er vilje end goodtimes der holder os sammen.

Der er 1000 forskellige grunde og eksempler. I dag er det at han alligevel ikke kan hente William, selvom han lovede det i morges. Så de planer jeg har lagt ud fra denne aftale, de må bare stryges. Og nu bliver jeg også nødt til at gå ud og vække Nohr, der ENDELIG for sig en ordentlig lur efter 5 dage uden :(

Puh!

Der er ikke noget værre end at skulle vække, når de endelig sover <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM stort :kram til dig for at pyntegenstanden er gået i stykker. Kan godt forstå du er ked af det. Det er ikke noget der kan limes?

NSELLEKILDE. Nej, hvor kan jeg godt forstå du er skuffet over din mand. Jeg kender det desværre også fra min mand. Jeg har også prøvet at vi laver en aftale om at vi skal nå noget på et bestemt tidspunkt dagen efter, og så sidder han og spiller den halve nat og kan derfor ikke komme op til tiden næste dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE :prik :gal :angry

Jacob har haft fri i dag og har i vasket i formiddags men over hovedet ikke overvejet at der også skulle handles :prik

Så vi har ingen mælk og det er en del af tvillingernes putterutine at få et glas mælk inden de skal sove så har to meget vågne børn der ligger og siger mæ mæ.... :angry

Jeg er træt og værm og støvet efter at have været på efteruddannelse med markvandring i eftermiddag så magter det bare ikke og så sad manden gudhjælpemig og spillede på IPADen i stuen så jeg måtte gå fra putningen for at bede ham om at gå ned og købe mælk... Så tænk dog selv menneske :argh

Ej, han lyder jo som en sløv teenager?! :blink

Håber drengene sover nu :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok min mand er noget fesen! Jeg er kommet tidligere hjem i dag fordi jeg fik feber. Så jeg er syg.

Min mand har fri i morgen. Jeg spørger ham så om han ikke kan stå op med Freya i morgen og være med hende og aflevere hende i vs, hvis jeg vågner og stadig har feber.

Hold nu op, hvor så han panisk ud! Han har ALDRIG taget hende om morgenen, det er altid mig! (Ej det er løgn, han blev nødt til det for nogle uger siden, hvor hun ikke var vågnet om morgenen før jeg måtte køre på arbejde, så der tog han hende) Hovedsageligt fordi manden ikke kan finde ud af at gå i seng til en ordentlig tid.

Han har endda før bedt mig om jeg ikke kan stå op med hende og spise morgenmad med hende, så han kun skal aflevere hende i vs. Og han bliver næsten muggen når hun så ikke er vågnet og jeg siger hun ikke har nået at spise morgenmad, så det må han gøre med hende.

Han er ellers rigtig god til at hjælpe med alt andet. Men om morgenen, der forventer han bare jeg gør det! Suk.

Han får altså lov i morgen hvis jeg stadig er syg!

Lige nu er feberen slået ned, hurra for panodil, men den kan jo komme igen når pillerne ikke virker mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM stort :kram til dig for at pyntegenstanden er gået i stykker. Kan godt forstå du er ked af det. Det er ikke noget der kan limes?

NSELLEKILDE. Nej, hvor kan jeg godt forstå du er skuffet over din mand. Jeg kender det desværre også fra min mand. Jeg har også prøvet at vi laver en aftale om at vi skal nå noget på et bestemt tidspunkt dagen efter, og så sidder han og spiller den halve nat og kan derfor ikke komme op til tiden næste dag..

Det er bare så fesent :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok min mand er noget fesen! Jeg er kommet tidligere hjem i dag fordi jeg fik feber. Så jeg er syg.

Min mand har fri i morgen. Jeg spørger ham så om han ikke kan stå op med Freya i morgen og være med hende og aflevere hende i vs, hvis jeg vågner og stadig har feber.

Hold nu op, hvor så han panisk ud! Han har ALDRIG taget hende om morgenen, det er altid mig! (Ej det er løgn, han blev nødt til det for nogle uger siden, hvor hun ikke var vågnet om morgenen før jeg måtte køre på arbejde, så der tog han hende) Hovedsageligt fordi manden ikke kan finde ud af at gå i seng til en ordentlig tid.

Han har endda før bedt mig om jeg ikke kan stå op med hende og spise morgenmad med hende, så han kun skal aflevere hende i vs. Og han bliver næsten muggen når hun så ikke er vågnet og jeg siger hun ikke har nået at spise morgenmad, så det må han gøre med hende.

Han er ellers rigtig god til at hjælpe med alt andet. Men om morgenen, der forventer han bare jeg gør det! Suk.

Han får altså lov i morgen hvis jeg stadig er syg!

Lige nu er feberen slået ned, hurra for panodil, men den kan jo komme igen når pillerne ikke virker mere..

Fesent, hubby, fesent... <_<

Min mand sniger sig gerne udenom baby om morgenen - junior tager han dog en del. Det vil han ikke indrømme, men det er ikke desto mindre sådan - han undgår med usvigelig sikkerhed at få fingre i hende, og jeg kan få lov at vandre rundt i huset med sur baby på armen og håbe på, at jeg på et tidspunkt kan få lov at gøre mig klar til at komme på arbejde - helst ikke alt for sent og helst uden for meget gylp på tøjet. Her tror jeg så, at det handler om, at han er SÅ vant til at have hænderne fri om morgenen - fordi jeg jo har haft barsel - at han meget nødig afgiver det privilegium - og så endnu mere nu, hvor han så har hende i løbet af dagen, så skal han rigtig udnytte, at jeg står med hende. :rolleyes Det betyder bare lidt, at jeg kommer rigtig sent afsted på arbejde, og så får jeg stadig en bemærkning på vej ud af døren om, at det jo ville være godt, hvis jeg kunne være tidligt hjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM stort :kram til dig for at pyntegenstanden er gået i stykker. Kan godt forstå du er ked af det. Det er ikke noget der kan limes?

NSELLEKILDE. Nej, hvor kan jeg godt forstå du er skuffet over din mand. Jeg kender det desværre også fra min mand. Jeg har også prøvet at vi laver en aftale om at vi skal nå noget på et bestemt tidspunkt dagen efter, og så sidder han og spiller den halve nat og kan derfor ikke komme op til tiden næste dag..

Tak for kram :kiss

Ved ikke om det kan limes, måske hvis man har en stærk lim :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok min mand er noget fesen! Jeg er kommet tidligere hjem i dag fordi jeg fik feber. Så jeg er syg.

Min mand har fri i morgen. Jeg spørger ham så om han ikke kan stå op med Freya i morgen og være med hende og aflevere hende i vs, hvis jeg vågner og stadig har feber.

Hold nu op, hvor så han panisk ud! Han har ALDRIG taget hende om morgenen, det er altid mig! (Ej det er løgn, han blev nødt til det for nogle uger siden, hvor hun ikke var vågnet om morgenen før jeg måtte køre på arbejde, så der tog han hende) Hovedsageligt fordi manden ikke kan finde ud af at gå i seng til en ordentlig tid.

Han har endda før bedt mig om jeg ikke kan stå op med hende og spise morgenmad med hende, så han kun skal aflevere hende i vs. Og han bliver næsten muggen når hun så ikke er vågnet og jeg siger hun ikke har nået at spise morgenmad, så det må han gøre med hende.

Han er ellers rigtig god til at hjælpe med alt andet. Men om morgenen, der forventer han bare jeg gør det! Suk.

Han får altså lov i morgen hvis jeg stadig er syg!

Lige nu er feberen slået ned, hurra for panodil, men den kan jo komme igen når pillerne ikke virker mere..

Feset, hr. Mand! :klap God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa har bedt om vi ikke godt vil holde studenterfest for hende hvis hun selv laver det meste og mine forældre hjælper økonomisk. Jeg magter det faktisk ikke men føler bare ikke jeg kan sige nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg træt af J lige for tiden <_<

Og jeg bliver ked af at jeg hele tiden for tanken 'så kunne det altså være nemmere at være alene' :boo

Jeg vil jo gerne være sammen med ham. Men jeg er træt af at det mere er vilje end goodtimes der holder os sammen.

Der er 1000 forskellige grunde og eksempler. I dag er det at han alligevel ikke kan hente William, selvom han lovede det i morges. Så de planer jeg har lagt ud fra denne aftale, de må bare stryges. Og nu bliver jeg også nødt til at gå ud og vække Nohr, der ENDELIG for sig en ordentlig lur efter 5 dage uden :(

Puh!

I hear you :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I ikke sætte jer ned alle sammen og lave en liste over hvad der skal gøres og hvem der har ansvaret for hvad, du har jo nogle store børn, jeg er sikker på at de gerne giver en hånd.... Min mor havde minus overskud til min søsters studenterhalløj, men jeg tog gerne hjem og lavede det hele så min søster fik præcis den dag hun fortjente....

Hvad med Melissas far? Kan han bidrage med noget?

Melissas bror er ikke en hjælp man kan regne med. Sidst vi holdt fest glemte han at komme og dukkede op 2 timer for sent - det var ellers hans fødselsdag. 

 

Hendes far er alkoholiker og nej han har intet at byde på. Det er stort hvis han dukker op, vi inviterer ham selvfølgelig.

 

Mathilde på 11 kommer måske lige hjem i tide til at deltage i festen - hun er på ferie hos sin far lige op til.

 

Hvis nogen skal hjælpe, bortset fra Melissa selv, må det være hendes venner eller evt vores familie, men det blir sådan noget som at tage en ret med el.lign.

 

Men ellers - så ja, det er en fin ide med nogle planer og uddelegering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissas bror er ikke en hjælp man kan regne med. Sidst vi holdt fest glemte han at komme og dukkede op 2 timer for sent - det var ellers hans fødselsdag.

Hendes far er alkoholiker og nej han har intet at byde på. Det er stort hvis han dukker op, vi inviterer ham selvfølgelig.

Mathilde på 11 kommer måske lige hjem i tide til at deltage i festen - hun er på ferie hos sin far lige op til.

Hvis nogen skal hjælpe, bortset fra Melissa selv, må det være hendes venner eller evt vores familie, men det blir sådan noget som at tage en ret med el.lign.

Men ellers - så ja, det er en fin ide med nogle planer og uddelegering.

Ja det kan jeg godt se, det er ikke meget hjælp at hente....

Sig til hvis du vil have tips til nemme og billige løsninger, det kan sagtens være lækkert og ligne en million uden at I har brugt 1 uge i køkkenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt se, det er ikke meget hjælp at hente....

Sig til hvis du vil have tips til nemme og billige løsninger, det kan sagtens være lækkert og ligne en million uden at I har brugt 1 uge i køkkenet

Tak det er sødt af dig :) nu vil jeg lige først høre hvad Melissa har forestillet sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, jeg ved simpelthen ikke hvad vi stiller op med de her skod aftener! Jeg forstår det slet ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, jeg ved simpelthen ikke hvad vi stiller op med de her skod aftener! Jeg forstår det slet ikke :(

:( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Penge er gode at have, men det gør satme ondt, når man ser tilbagebetalingsoversigten på SU gælden. På den positive side kommer jeg ikke til at skylde i nærheden af hvad jeg havde troet, men på den negative side vil det praktisk talt være umuligt for mig at låne til eksempelvis et hus eller lejlighed, før jeg er i midten af 30'erne. Fortryder virkelig at jeg tog SU lån som 18-årig, hvor jeg stadig boede hjemme og ikke havde behov for det. Nu er det praktisk talt umuligt at undvære det, medmindre jeg snart finder et studiejob, hvor jeg får mindst 5000 kr udbetalt om måneden og de hænger ikke ligefrem på træerne.

 

Af skade bliver man klog, men sjældent rig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manner hvor er jeg træt af at Silas bliver puttet kl 19.30 og ikke sover endnu kl 21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for meget kage-rester fra barnedåben. Det smager helt fantastisk, men antallet af kalorier harmonerer ikke rigtigt med min (manglende) evne til at holde mig fra det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for meget kage-rester fra barnedåben. Det smager helt fantastisk, men antallet af kalorier harmonerer ikke rigtigt med min (manglende) evne til at holde mig fra det :whistling

Send gerne denne vej ;) Kunne godt bruge noget kage (selvom jeg ikke burde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Penge er gode at have, men det gør satme ondt, når man ser tilbagebetalingsoversigten på SU gælden. På den positive side kommer jeg ikke til at skylde i nærheden af hvad jeg havde troet, men på den negative side vil det praktisk talt være umuligt for mig at låne til eksempelvis et hus eller lejlighed, før jeg er i midten af 30'erne. Fortryder virkelig at jeg tog SU lån som 18-årig, hvor jeg stadig boede hjemme og ikke havde behov for det. Nu er det praktisk talt umuligt at undvære det, medmindre jeg snart finder et studiejob, hvor jeg får mindst 5000 kr udbetalt om måneden og de hænger ikke ligefrem på træerne.

Af skade bliver man klog, men sjældent rig.

I hear you. Desværre kunne det ikke undværes hvis økonomien skulle hænge sammen. Men surt er det, når man er nødt til at tage lån fordi man ikke kan få et studiejob.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er sådan et underligt neurotisk menneske, der synes, det er meget vigtigt at scanne ungernes "Mine Første År" ind på computeren i tilfælde af at nogen engang væltede cola udover dem eller lignende...

Det tager SERIØST lang tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Send gerne denne vej ;) Kunne godt bruge noget kage (selvom jeg ikke burde)

Du kan bare komme til Birkerød og hjælpe med at udrydde det i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare komme til Birkerød og hjælpe med at udrydde det i morgen ;)

:yay ville normalt elske det men er nok lidt for meget huleboer i øjeblikket ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.