SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Skod dag so far

Den ene vågnede alt for tidligt og vækkede den anden.

Brændte en hel brunsviger på så den ganske enkelt var uspiselig, og der stadig stinker i huset!!!

Smadrede 3 tallerkener udover det hele

Måtte haste til jordemoder og gennemgå meget kort og så videre hjem og modtage seng der blev leveret alt for tidligt...

Jeg. Gider. Ikke. Mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej :boo :kram

Tak for kram. Øv hvor er det bittert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig heller ikke okay! :klap

Når det så er sagt, så vil jeg - som forsøg på en trøst, og ikke som forsvar af N - sige, at det er utroligt, hvad jeg kan overbevise mig selv om er okay eller "sagtens kan nås", når jeg rækker ud efter snoozeknappen, og jeg kender selv det med at man sidder oppe med noget ligegyldigt selvom man skal noget vigtigt dagen efter. Jeg er helt sikker på, at N ikke har tænkt "Det er bare en aftale med S, pyt med det". :kram2

Men derfor ville jeg alligevel give ham en 'balle, hvis det var mig :prik

Du har fuldstændig ret :kram2

Jeg tror bare også at den snooze knap er ekstra ond fordi jeg jo bare sidder her og venter på ham.. Jeg ved jo godt at han ikke bevist tænker at det er ligegyldigt med mig, men det føles som om at jeg ikke er vigtig nok ift at komme ud af sengen i tide -fordi han ved at jeg ikke kan være sur på ham særlig længe af gangen og altid tilgiver.

Jeg tror måske egentlig også at jeg er mest såret frem for sur på ham. Skuffet, specielt fordi jeg spurgte ham direkte igår "lover du det?" og hans svar var ja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget andet end at jeg ikke ku sove igår aftes og J blev vågen kl 4:20. Og nægtede at sove videre. Jeg bliver bare sådan en ubehagelig udgave af min selv når jeg er træt... Startede fx dagen med at kalde min mand idiot (han havde ikke fortjent det nej) :rolleyes og så kan jeg ikke rigtig overskue at holde krudtuglen igang til sengetid på 3 timers afbrudt søvn (min mand arbejder jo aften).

Så ikke noget slemt - bare en træt mor ;)

Det kan dæleme også være slemt nok! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod dag so far

Den ene vågnede alt for tidligt og vækkede den anden.

Brændte en hel brunsviger på så den ganske enkelt var uspiselig, og der stadig stinker i huset!!!

Smadrede 3 tallerkener udover det hele

Måtte haste til jordemoder og gennemgå meget kort og så videre hjem og modtage seng der blev leveret alt for tidligt...

Jeg. Gider. Ikke. Mere.

Det var skisme da også meget øv på én dag <_< :kram

(Især det med kagen... :lol :kram2 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan dæleme også være slemt nok! :kram

Tak for kram :)

Det lysner dog lidt - vi får nem aftensmad, naboen har inviteret over og lege når j står op fra lur og der er chokolade til når han kapitulerer i aften. Det skal nok gå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret :kram2

Jeg tror bare også at den snooze knap er ekstra ond fordi jeg jo bare sidder her og venter på ham.. Jeg ved jo godt at han ikke bevist tænker at det er ligegyldigt med mig, men det føles som om at jeg ikke er vigtig nok ift at komme ud af sengen i tide -fordi han ved at jeg ikke kan være sur på ham særlig længe af gangen og altid tilgiver.

Jeg tror måske egentlig også at jeg er mest såret frem for sur på ham. Skuffet, specielt fordi jeg spurgte ham direkte igår "lover du det?" og hans svar var ja :(

Det er heller ikke okay :( :kram

Måske skulle han have alarmen et sted, hvor han skal ud sf sengen for at trykke snooze? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :)

Det lysner dog lidt - vi får nem aftensmad, naboen har inviteret over og lege når j står op fra lur og der er chokolade til når han kapitulerer i aften. Det skal nok gå ;)

Chocolate saves the day! :D Godt at det lysner :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa har bedt om vi ikke godt vil holde studenterfest for hende hvis hun selv laver det meste og mine forældre hjælper økonomisk. Jeg magter det faktisk ikke men føler bare ikke jeg kan sige nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke havde set, at C havde sat kameraet til at tage billeder i jpeg, da jeg tog billeder af ungerne i weekenden. Fik en masse fine billeder, men i dårlig kvalitet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret :kram2

Jeg tror bare også at den snooze knap er ekstra ond fordi jeg jo bare sidder her og venter på ham.. Jeg ved jo godt at han ikke bevist tænker at det er ligegyldigt med mig, men det føles som om at jeg ikke er vigtig nok ift at komme ud af sengen i tide -fordi han ved at jeg ikke kan være sur på ham særlig længe af gangen og altid tilgiver.

Jeg tror måske egentlig også at jeg er mest såret frem for sur på ham. Skuffet, specielt fordi jeg spurgte ham direkte igår "lover du det?" og hans svar var ja :(

Husker jeg helt forkert eller kommer han ikke i seng kl 6 om morgenen? :unsure

Selvfælgelig er det ikke ok han ikke overholder sin aftale, men tænker lidt at han måske har brug for søvnen her i varmen - jeg sover hvertfald markant dårligere end jeg plejer og der er det jo nat :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh puha, det er også hårdt, og som gravid puuuuuh, det ville næsten være umuligt her :rolleyes Det er godt nok en træls "klemme" for man vil jo gerne give sine børn alt men har bare ikke mere overskud end man har :(

Er der mulighed for hjælp og/eller aftale om at du kan trække dig, når graviditeten offentliggøres? :kram

Jeg ved ikke hvor realistisk det er med hjælp, hvis det skal holdes her. Og jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg skal kunne trække mig?

Det er nok bare en af de ting jeg blir nødt til at gøre og prøve at smile imens. Jeg ville bare ønske for en gangs skyld man kunne trække på hendes far. Men at bede hende spørge han er i praksis det samme som at sige nej desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den er svær. Jeg forstår godt at du ikke lige magter sådan et arrangement, men jeg forstår virkelig også Melissa. Jeg var blevet rigtig ked af det, hvis min mor ikke havde lyst til at holde studenterfest for mig - eller sådan vil Melissa måske opfatte det! Jeg forstår udemærket at det ikke er festen du ikke vil, men omstændighederne. Men hvis du siger nej, forstår Melissa så det? Kram til dig :kram

Jeg vil jo egentlig også gerne, det betyder meget for mig at fejre hun blir student. Jeg magter det bare næsten ikke lige nu... Og nej det tror jeg ikke hun vil forstå så jeg må nok bare finde en måde at holde den fest alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker jeg helt forkert eller kommer han ikke i seng kl 6 om morgenen? :unsure

Selvfælgelig er det ikke ok han ikke overholder sin aftale, men tænker lidt at han måske har brug for søvnen her i varmen - jeg sover hvertfald markant dårligere end jeg plejer og der er det jo nat :chin:

NSE skrev tidligere at han kom hjem til midnat, men havde siddet og spillet computer hele natten.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor realistisk det er med hjælp, hvis det skal holdes her. Og jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg skal kunne trække mig?

Det er nok bare en af de ting jeg blir nødt til at gøre og prøve at smile imens. Jeg ville bare ønske for en gangs skyld man kunne trække på hendes far. Men at bede hende spørge han er i praksis det samme som at sige nej desværre

Jeg tænkte på, om din kæreste måske ville være primus motor, og at du så kunne gå i soveværelset engang imellem og tage en pause fra ståhejet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSE skrev tidligere at han kom hjem til midnat, men havde siddet og spillet computer hele natten.. ;)

Den havde jeg misset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leahs dagplejemor skal opereres i armen.. På fredag :( dvs minimum 8 ugers gæstedagpleje..

Eller NÅÅÅÅ NEJ! Næste uge kan hun komme til en, så kan hun så efterfølgende komme til en anden, hvor der jo så er 3 ugers ferie, når hun har været der i 2 uger!

Leah har endnu ikke været i legestue, så hun kender ikke gæstedagplejeren.. Heldigvis kommer de alle 4, samme sted hen.. Men øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg træt af J lige for tiden <_<

Og jeg bliver ked af at jeg hele tiden for tanken 'så kunne det altså være nemmere at være alene' :boo

Jeg vil jo gerne være sammen med ham. Men jeg er træt af at det mere er vilje end goodtimes der holder os sammen.

Der er 1000 forskellige grunde og eksempler. I dag er det at han alligevel ikke kan hente William, selvom han lovede det i morges. Så de planer jeg har lagt ud fra denne aftale, de må bare stryges. Og nu bliver jeg også nødt til at gå ud og vække Nohr, der ENDELIG for sig en ordentlig lur efter 5 dage uden :(

Puh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi

Kender godt følelsen sådan tænker jeg også tit stik imod min vilje...

Tror dog på at hvis vi som forældre tager det sure med det søde så kommer de små gode øjeblikke tilbage ;-)

Fx blir jeg Mega sur på manden når han gentagne morgener tager niklas og får vækket Tobias samtidig hvilket sjældent sker når jeg er alene med mindre de vågner samtidig af dem selv...

Men egentlig er jeg jo glad for han forsøger at aflaste når han har fri...

Senere efter en lang dag bruger han lige en halv time på at fjerne noget ukrudt hvilket så gør mig rigtig glad og så var der tid til at nyde et glas Asti uden jeg var sur ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa har bedt om vi ikke godt vil holde studenterfest for hende hvis hun selv laver det meste og mine forældre hjælper økonomisk. Jeg magter det faktisk ikke men føler bare ikke jeg kan sige nej hader at være underskudsmor men jeg havde forestillet mig at fejre hende med at gi en ny kjole, asti, frokost på restaurant, modtage klassen med snacks og drinks og møde op til dimission... Og nu skal jeg også holde fest... (Og være gravid men det ved hun jo ikke). Det var så hårdt da vi holdt stor fødselsdag for dem i foråret, jeg blir så stresset af at stå med det. Jeg har bare virkelig ikke lyst!

Ih, du er jo ikke underskudsmor!! Der er intet underskud i restaurant og ny kjole!

Men jeg kan godt se, at det bliver svært, når hun ønsker sig noget andet.

 

Hvis nu vi siger, at der skal holdes fest. Hvad skal der så til, for du ikke bliver stresset af det? Mad udefra? Kun middag for familien - ikke hele klassen på besøg? Afgrænsede og helt specifikke opgaver til dig - alt andet må Melissa selv stå for? F.eks. Kan du regne med, du er på et sted i din graviditet, hvor du er mindre træt?

 

Og kære Saga, det er altså ok at sige nej. Hvis det skal være festfest, så kan hun måske slå sig sammen med nogle veninder og så må de leje et lokale sammen, så det ikke er hjemme hos jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, du er jo ikke underskudsmor!! Der er intet underskud i restaurant og ny kjole!

Men jeg kan godt se, at det bliver svært, når hun ønsker sig noget andet.

Hvis nu vi siger, at der skal holdes fest. Hvad skal der så til, for du ikke bliver stresset af det? Mad udefra? Kun middag for familien - ikke hele klassen på besøg? Afgrænsede og helt specifikke opgaver til dig - alt andet må Melissa selv stå for? F.eks. Kan du regne med, du er på et sted i din graviditet, hvor du er mindre træt?

Og kære Saga, det er altså ok at sige nej. Hvis det skal være festfest, så kan hun måske slå sig sammen med nogle veninder og så må de leje et lokale sammen, så det ikke er hjemme hos jer.

Du er sød, tak

Jamen forhåbentlig har jeg det godt om en månedstid. Men jeg er forhåbentlig også stadig gravid og det ER altså mindre end 100% power.

Vi har ikke råd til mad udefra osv vi har knap nok råd til der halve af en billig fest (hjemmelavet mad og alkoholfri drikke).

Og hvad skulle der til før jeg ikke ville blive stresset, helt ærligt? At jeg KUN skulle deltage - sådan en fest blir det jo ikke når vi skal holde den. Melissa har lovet at sørge for alt muligt selv (med venner) incl rengøring efter. Men kan jeg regne med hun har styr på det... Og det er kun de nærmeste venner dvs nok en håndfuld som skal med. Og så skal vi lige ha slået fast at festen slutter kl før fx 22. Jamen jeg skal nok på en eller anden måde mande mig op og klare det og tro på det bedste fordi det skal være.

Men pyh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte på, om din kæreste måske ville være primus motor, og at du så kunne gå i soveværelset engang imellem og tage en pause fra ståhejet? :unsure

Det hverken kan eller vil han. Han syns vi skal sige nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga - kan det være muligt at fortælle datteren, at hun er stor nok nu, til faktisj at arrangerer sådan et gilde selv?

I kan jo i teorien tage ud af huset den dag, eller så fortælle at eftersom overskuddet er ret sparsomt, så vil du gerne gå med til det, hvis det holdes andetsteds?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga - kan det være muligt at fortælle datteren, at hun er stor nok nu, til faktisj at arrangerer sådan et gilde selv?

I kan jo i teorien tage ud af huset den dag, eller så fortælle at eftersom overskuddet er ret sparsomt, så vil du gerne gå med til det, hvis det holdes andetsteds?

Jeg tror desværre hun ville blive rigtig ked af det + hun jo faktisk heller ikke har råd. Det er nok bare sådan en ting jeg ikke "kan" sige nej til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre hun ville blive rigtig ked af det + hun jo faktisk heller ikke har råd. Det er nok bare sådan en ting jeg ikke "kan" sige nej til.

Kan du ikke sige at I nok skal betale og hjælpe lidt til hvis hun selv primært står for planlægningen af det?

Jeg forstår faktisk godt at hun gerne vil have et studentergilde. Men jeg forstår også at det er svært for dig at overskue :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.