SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Min krop.

Hvorfor skal alting være dårlig timet? Hvorfor kan jeg ikke få lidt medgang, og lige en nem periode??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At B ikke viser nogen entusiasme over min idé om helium balloner til Es fødselsdag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay ville normalt elske det men er nok lidt for meget huleboer i øjeblikket ❤️

Helt i orden, og forståeligt :kiss

P.s. Når du er klar til at komme lidt ud, køber eller bager jeg gerne en frisk kage, som vi kan guffe i os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B ikke viser nogen entusiasme over min idé om helium balloner til Es fødselsdag :rolleyes

Det er ellers så cool. Vi har stadig en rest helium på loftet fra tvillingernes navngivning og hvis man køber ballonerne over eBay koster de næsten ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B ikke viser nogen entusiasme over min idé om helium balloner til Es fødselsdag :rolleyes

Er sikker på, at han bliver begejstret, når først de er der ;)

Her skal jeg have overbevist M, og at holde Paw Patrol tema fødselsdag :D (Og for god ordens skyld, så vil jeg lige sige, at det bliver ikke noget kæmpe stort og vildt med hoppeborg osv. som der blev snakket om på et tidspunkt ;). Tænker at købe sådan nogle pakker med tallerkner, krus, servietter osv. med Paw Patrol, og så kaste mig ud i at lave en super fed tema kage - og mest af alt fordi jeg vil synes det er sjovt at lave sådan én ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ellers så cool. Vi har stadig en rest helium på loftet fra tvillingernes navngivning og hvis man køber ballonerne over eBay koster de næsten ingenting

Jeg overvejer også lidt bare at købe det selv, hvis han ikke vil være med :badgirl

Og det virker umiddelbart ikke så dyrt, som jeg troede?:

http://easy2party.dk/sugeror-balloner-snack-tilbehor/helium

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på, at han bliver begejstret, når først de er der ;)

Her skal jeg have overbevist M, og at holde Paw Patrol tema fødselsdag :D (Og for god ordens skyld, så vil jeg lige sige, at det bliver ikke noget kæmpe stort og vildt med hoppeborg osv. som der blev snakket om på et tidspunkt ;). Tænker at købe sådan nogle pakker med tallerkner, krus, servietter osv. med Paw Patrol, og så kaste mig ud i at lave en super fed tema kage - og mest af alt fordi jeg vil synes det er sjovt at lave sådan én ;) )

Haha det var mig, der snakkede om hoppeborg og vi har sgisme booket den :lol Jeg synes paw Patrol fest lyder FEDT! Jeg overvejer selv heftigt en angry birds fest. :glad (Men kagen bliver den neeeeeemme brunsviger-mand med slik købt i Brugsen eller lignende :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det var mig, der snakkede om hoppeborg og vi har sgisme booket den :lol Jeg synes paw Patrol fest lyder FEDT! Jeg overvejer selv heftigt en angry birds fest. :glad (Men kagen bliver den neeeeeemme brunsviger-mand med slik købt i Brugsen eller lignende :whistling )

Det kan man bare se :D Kan bare huske, at der var en (eller flere :chin:) som følte at de ikke helt kunne "følge med". Min pointe er nok bare, at skal lave det man har lyst, overskud og temperament til. Ungerne får det fedt uanset hvad ;)

Du skal da SÅ meget lave angry birds tema! Det er helt sikkert tonsvis af inspiration til det på pinterest, hvis du ikke allerede har kigget der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer også lidt bare at købe det selv, hvis han ikke vil være med :badgirl

Og det virker umiddelbart ikke så dyrt, som jeg troede?:

http://easy2party.dk/sugeror-balloner-snack-tilbehor/helium

Vi har altid (3 gange) købt her:

https://fest4all.dk/shop/helium-gas-69c1.html

De er lidt billigere end dem du linker til (har ikke tjekket porto).

Vi har i øvrigt altid bare brugt alm. Gavebånd til snorene. Husk i øvrigt at almindelige latexballonner ikke holder sig svævende så længe så anbefaler de rigtige af folie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man bare se :D Kan bare huske, at der var en (eller flere :chin:) som følte at de ikke helt kunne "følge med". Min pointe er nok bare, at skal lave det man har lyst, overskud og temperament til. Ungerne får det fedt uanset hvad ;)

Du skal da SÅ meget lave angry birds tema! Det er helt sikkert tonsvis af inspiration til det på pinterest, hvis du ikke allerede har kigget der :)

Alle børn synes vist det er fedt at have fødselsdag uanset hvordan den fejres :)

Jeg har bare lyst til at gå amok :D Men det bliver nok primært i ting, man kan købe sig fra :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid (3 gange) købt her:

https://fest4all.dk/shop/helium-gas-69c1.html

De er lidt billigere end dem du linker til (har ikke tjekket porto).

Vi har i øvrigt altid bare brugt alm. Gavebånd til snorene. Husk i øvrigt at almindelige latexballonner ikke holder sig svævende så længe så anbefaler de rigtige af folie.

Fedt! :yay Tak for link og tips! :tak

Edit: Hvad har I så købt af balloner? Og hvor mange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! :yay Tak for link og tips! :tak

Edit: Hvad har I så købt af balloner? Og hvor mange?

Det købte vi vidst også helium. Det var et kæmpe hit til Freyas 1 års fødselsdag. Hun selv synes de var spændende men det gjorde alle de andre børn bestem også. Der blev lavet en lille luftballon til en bamse som kom ud at flyve. :) vi købte bare nogle almindelige balloner så jeg har ikke erfaring med folie.

Så jeg siger KØB og lad din mand blive overrasket over succesen. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne kl 4 pga væske i fødderne. Har taget et koldt fodbad og det hjælper ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavepine. Kan ikke finde ud af om det er metforminens skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan. Ikke. Mere.

Jeg er lidt træt af at mine plukkeveer skal være så stride... Jeg runder 36+0 idag, og kunne simpelthen ikke falde i søvn i nat fordi det spændte sådan op og gjorde ondt. Flere gange troede jeg at det måtte være nu, men af en eller anden grund faldte jeg jo i søvn og smerten forsvandt. Siden da vågner jeg dog konstant med uro i benene og en følelse af at mine ben er ved at gå i krampe. Og så skal jeg jo tisse hver 2. Time.

Der er intet at gøre, og jeg er ved at være udkørt :(

+ jeg har så dårlig samvittighed over at jeg ligefrem håber at hun kommer om et par dage frem for termin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har postet i 3-6 smalltalk også, men håber der er ok jeg reposter her, hvor der er lidt flere øjne :blush

Øhm, hvad gør man lige her??

Marlon har legeaftale med en kammerat hjemme hos os i eftermiddag. Men da jeg afleverer, kommer en pædagog diskret hen og siger at vennen altså er sløj, og har fortalt han har fået taget temp i numsen. Forældrene har nævnt noget om at det nok er pga varmen (det er 14 grader her til morgen) Jeg så ham inden jeg kørte og han så altså også temlig sløj ud!

Hvad gør jeg så nu? Vi har været SÅ meget syge den sidste lange tid, og kører lige nu på "hele familien sygdomsfri" for 4. Dag...,, jeg har ikke lyst til at få ham med hjem :(

Jeg er generelt træt af de sender sløj fyr i BH, for allerede der risikerer de han smitter alle andre... Men jeg håber virkelig BH sender ham hjem inden jeg skal hente! Skal jeg aflyse med det samme eller??

Øv, møg situation jeg slet ikke har overskud til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har postet i 3-6 smalltalk også, men håber der er ok jeg reposter her, hvor der er lidt flere øjne :blush

Øhm, hvad gør man lige her??

Marlon har legeaftale med en kammerat hjemme hos os i eftermiddag. Men da jeg afleverer, kommer en pædagog diskret hen og siger at vennen altså er sløj, og har fortalt han har fået taget temp i numsen. Forældrene har nævnt noget om at det nok er pga varmen (det er 14 grader her til morgen) Jeg så ham inden jeg kørte og han så altså også temlig sløj ud!

Hvad gør jeg så nu? Vi har været SÅ meget syge den sidste lange tid, og kører lige nu på "hele familien sygdomsfri" for 4. Dag...,, jeg har ikke lyst til at få ham med hjem :(

Jeg er generelt træt af de sender sløj fyr i BH, for allerede der risikerer de han smitter alle andre... Men jeg håber virkelig BH sender ham hjem inden jeg skal hente! Skal jeg aflyse med det samme eller??

Øv, møg situation jeg slet ikke har overskud til :(

Åh den er svær.. Jeg tror at jeg ville rykke aftalen, men allerede have en ny dag klar så det ikke var en aflysning med mere end udskydning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har postet i 3-6 smalltalk også, men håber der er ok jeg reposter her, hvor der er lidt flere øjne :blush

Øhm, hvad gør man lige her??

Marlon har legeaftale med en kammerat hjemme hos os i eftermiddag. Men da jeg afleverer, kommer en pædagog diskret hen og siger at vennen altså er sløj, og har fortalt han har fået taget temp i numsen. Forældrene har nævnt noget om at det nok er pga varmen (det er 14 grader her til morgen) Jeg så ham inden jeg kørte og han så altså også temlig sløj ud!

Hvad gør jeg så nu? Vi har været SÅ meget syge den sidste lange tid, og kører lige nu på "hele familien sygdomsfri" for 4. Dag...,, jeg har ikke lyst til at få ham med hjem :(

Jeg er generelt træt af de sender sløj fyr i BH, for allerede der risikerer de han smitter alle andre... Men jeg håber virkelig BH sender ham hjem inden jeg skal hente! Skal jeg aflyse med det samme eller??

Øv, møg situation jeg slet ikke har overskud til :(

Hvis vennen ikke får det bedre er der ingen der får noget godt ud af den legeaftale. Både fordi han jo kan komme til at smitte nogen hos jer, men også fordi vennen selv vil blive presset hjem til andre, når han sikkert bare gerne vil sove eller være derhjemme hos sine egne forældre.

Jeg tror jeg ville vælge at aflyse og sige en anden god dag - børn leger bedre når de er friske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input :kiss

Det svære ved at aflyse er lidt at drengens forældre har jo vurderet ham rask nok til børnehave (og dermed legeaftale) .... Tænker de nok kunne blive ret fornærmede over jeg "bestemte" han er for syg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input :kiss

Det svære ved at aflyse er lidt at drengens forældre har jo vurderet ham rask nok til børnehave (og dermed legeaftale) .... Tænker de nok kunne blive ret fornærmede over jeg "bestemte" han er for syg :chin:

Kan man ikke sige I har været ramt af meget sygdom, og er endelig blevet friske. Det er ikke fordi deres dreng bliver valgt fra, men muligheden for at kunne blive smittet der vælges fra?

Stort :kram2 det er en rigtig dum situation :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! :yay Tak for link og tips! :tak

Edit: Hvad har I så købt af balloner? Og hvor mange?

Måske skulle vi udvide barnedåbsplanlægningsforumet til også at omhandle planlægning af fødselsdage :D Der er i hvert fald ikke så meget liv i den del, og ideer er her nok af herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke sige I har været ramt af meget sygdom, og er endelig blevet friske. Det er ikke fordi deres dreng bliver valgt fra, men muligheden for at kunne blive smittet der vælges fra?

Stort :kram2 det er en rigtig dum situation :kiss

Tusind tak for input og kram :kiss

Jo, det kunne man nok, men det er jo igen en måde at sige de har afleveret en syg dreng i BH :chin:

Åh, synes det er lidt svært....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input og kram :kiss

Jo, det kunne man nok, men det er jo igen en måde at sige de har afleveret en syg dreng i BH :chin:

Åh, synes det er lidt svært....

Jeg ville formentlig ty til en lille hvid løgn, og sige at enten du, din mand eller en af brødrene havde en virus af en art, og du ikke ville smitte deres dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input og kram :kiss

Jo, det kunne man nok, men det er jo igen en måde at sige de har afleveret en syg dreng i BH :chin:

Åh, synes det er lidt svært....

Hvis du ikke være den der vælger, kan du evt. Afvente om BH vælger at få ham ringet hjem. For så giver det jo lidt sig selv. Det er bare længe at trække den, hvis de så ikke gør det, så står du alligevel med den selv.

Er forældre nogle du taler ok med? Så vikle jeg være ærlig overfor dem :kiss

Ikke som anklagende at de sende en evt, syg dreng afsted, men at I ikke kan magte mere sygdom :kram2

Men det er svært :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være godt træt af at stadig bøvle med mine hænder. Det kom, da jeg fik vand i hænderne, og er nu blevet til en overbelastning. Det eneste lægen har at sige er, at jeg skal give dem ro, men det er noget nær umuligt med en baby og en 3 årig. Mine håndled er konstant ømme, og hvis jeg lige bevæger min tommelfinger forkert, giver det et smæld, der gør sindssygt ondt. Og selvfølgelig er det slemt idag, hvor mødregruppen kommer for første gang, og jeg skal vaske tøj og sætte flere ting på loftet og generelt bare ryde op og gøre rent :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.