SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Haha sådan er det at være gravid, så blev han bustet. Var han ikke overrasket over at du vidste det?

Han var fuldstændig mundlam og kunne kun sige "øh øhm" haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følelsen af savn. Til en person der betød alverden for mig da han levede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder så fint i søvn om aftenen, men når så jeg vågner og skal tisse om natten (og det gør jeg! :lol ), så kan jeg ligge i 100 år inden jeg kan sove igen... :prik Jeg har ligget i 45 min. nu, og er ikke engang tæt på! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog unge! 4:30 er flere timer fra at være morgen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er A-kassen der ikke kan finde ud af at gøre det, de burde være bedst til!

Kort fortalt:

Har været på dagpenge siden årsskiftet.

Fik kortvarigt job i en måned fra 18. Jan - 18. Feb. Får frigørelse attest og det hele kører rimeligt på skinner mht. Udbetaling af dagpenge.

I April får jeg job som vikar ( i starten bare tilkald) på Unibake i Holstebro i pakkeriet... I Maj bliver jeg tilbudt at være fast vikar indtil uge 34, så jeg melder mig ud af "systemet" da jeg jo ikke er ledig længere.

D. 21. Maj indsender jeg dagpenge kort som jeg skal. Tilføjer en uges ferie jeg har holdt + de dage jeg har arbejdet som jeg jo skal. Dvs. Jeg rundt regnet skal håbe dagpenge for ca 1,5 uge.

Så modtager jeg en "velkomst- mail" fra HK! :rolleyes. De takker for mit dagpengekort, men kan ikke udbetale penge, da de pludselig skal bruge mit ansættelsbevis fra d. 18. Januar! :blink

Jeg svarer tilbage at jeg er ret uforstående over for, hvorfor de først nu, skal bruge den! - men den bliver sendt ind!

Så får jeg igen en mail, hvor hun takker for modtagelsen af ansættelsesbeviset... Men hun kan ikke se nogen steder at jeg har indsendt mit dagpengekort! - hun tilføjer så at hun har vedhæftet en fil, hsom jeg skal udskrive ( Vi har ingen printer) underskrive i hånden OG scanne ind ( Vi har heller ikke en scanner) og sende retur!

Sys sq det er op ad bakke!

Christ, altså!

Jeg tror egentlig bare jeg ville ringe til dem og forlange at de får styr på deres lort. Det er sgu stadig en ydelse du køber, selvom den er underlagt love og regler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. Morgen med feber til mindstebarnet. Hun ligger bare og klager og klynker (av min hoved) og nægter at drikke og har fået panodil :( så skal hun jo sove... Shhh barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af savn. Til en person der betød alverden for mig da han levede

:kram2

Jeg kender følelsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha har dårlig samvittighed overfor blodbanken. :( De ville have haft mig ind for flere måneder siden, hvor jeg bad dem udsætte mig nogle måneder, fordi jeg stadig ammer en del (man må gerne give blod selvom man ammer, men der er vist lidt usikkerhed over om det kan påvirke + det er bøvlet at tage ammebaby med...). Der kom bare stadig sms'er om at bestille tid, og så havde jeg bare så meget om ørerne at jeg aldrig fik ringet og sagt at de måtte vente. Nu har de ringet og jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige hvis jeg ringer tilbage. Jeg har jo E døgnet rundt, og det bliver jo overhovedet ikke bedre, når jeg starter i job med 48 timers arbejdsuge. Overvejer næsten om jeg skal stoppe som donor, men det vil jeg også være ked af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha har dårlig samvittighed overfor blodbanken. :( De ville have haft mig ind for flere måneder siden, hvor jeg bad dem udsætte mig nogle måneder, fordi jeg stadig ammer en del (man må gerne give blod selvom man ammer, men der er vist lidt usikkerhed over om det kan påvirke + det er bøvlet at tage ammebaby med...). Der kom bare stadig sms'er om at bestille tid, og så havde jeg bare så meget om ørerne at jeg aldrig fik ringet og sagt at de måtte vente. Nu har de ringet og jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige hvis jeg ringer tilbage. Jeg har jo E døgnet rundt, og det bliver jo overhovedet ikke bedre, når jeg starter i job med 48 timers arbejdsuge. Overvejer næsten om jeg skal stoppe som donor, men det vil jeg også være ked af :(

 

Kan du få en tid torsdag? Så skal jeg gerne tage med :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du få en tid torsdag? Så skal jeg gerne tage med :kiss

Årh det er en god idé! Du får lige en SMS :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christ, altså!

Jeg tror egentlig bare jeg ville ringe til dem og forlange at de får styr på deres lort. Det er sgu stadig en ydelse du køber, selvom den er underlagt love og regler.

Ja, jeg er målløs over hvor lidt de har styr på, i forhold til, hvor stor en organisation de er :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooohhhh myyyy gooood jeg får da lange patter og grå hår af de dumme kællinger i Bilkas kunde"service" arhhhhhhh :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af savn. Til en person der betød alverden for mig da han levede

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, beklager hvis det er mine hormoner der raser, men N er virkelig upopulær lige nu :klap

Vi havde aftalt i forgårs at han skulle stå op kl 11 igår så vi kunne hygge med sen morgenmad og nå et par afsnit af game of thrones (som jeg lige er startet på) inden han skulle arbejde.

Han stod først op kl 1350..Selvom jeg gentagne gange prøvede at vække ham.. Igår aftes lover han mig så at stå op kl 12 idag og at den time ville gøre hele forskellen.

Nu er kl 1220 og han er stadig ikke oppe :( selvom det kun er 20 minutter så skuffer det mig bare så meget at han ikke kan finde ud af at stå op... Han var hjemme fra arbejde kl 00 så det er 100% fordi at han har spillet hele natten.

Jeg er så pigesur lige nu at jeg ikke gider at vække ham, det kan ikke være rigtigt at han ikke selv kan overholde aftaler med mig og gentagne gange snoozer alarmen. Hvis det var et arbejde eller en aftale han havde med andre var han oppe, så det virker som om at han er lidt ligeglad når det er en aftale med mig :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa har bedt om vi ikke godt vil holde studenterfest for hende hvis hun selv laver det meste og mine forældre hjælper økonomisk. Jeg magter det faktisk ikke men føler bare ikke jeg kan sige nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er grædefærdig :boo Det allerførste stykke pynt til boligen som jeg købte, da B og jeg flyttede sammen (og jeg flyttede hjemmefra), og et af de MEGET få stykker pynt vi overhovedet er fremme, er lige væltet på gulvet og gået i stykker :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider faktisk slet ikke rigtig den her dag :( kan vi ikke spole frem til imorgen? Nu tak :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er grædefærdig :boo Det allerførste stykke pynt til boligen som jeg købte, da B og jeg flyttede sammen (og jeg flyttede hjemmefra), og et af de MEGET få stykker pynt vi overhovedet er fremme, er lige væltet på gulvet og gået i stykker :boo

Åh nej :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, beklager hvis det er mine hormoner der raser, men N er virkelig upopulær lige nu :klap

Vi havde aftalt i forgårs at han skulle stå op kl 11 igår så vi kunne hygge med sen morgenmad og nå et par afsnit af game of thrones (som jeg lige er startet på) inden han skulle arbejde.

Han stod først op kl 1350..Selvom jeg gentagne gange prøvede at vække ham.. Igår aftes lover han mig så at stå op kl 12 idag og at den time ville gøre hele forskellen.

Nu er kl 1220 og han er stadig ikke oppe :( selvom det kun er 20 minutter så skuffer det mig bare så meget at han ikke kan finde ud af at stå op... Han var hjemme fra arbejde kl 00 så det er 100% fordi at han har spillet hele natten.

Jeg er så pigesur lige nu at jeg ikke gider at vække ham, det kan ikke være rigtigt at han ikke selv kan overholde aftaler med mig og gentagne gange snoozer alarmen. Hvis det var et arbejde eller en aftale han havde med andre var han oppe, så det virker som om at han er lidt ligeglad når det er en aftale med mig :gal

Jeg var også blevet tosset... Hvis han var kommet sent fra arbejde eller andet, fair nok, men det der computerspil der. Ikke en holdbar undskyldning i min verden!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også blevet tosset... Hvis han var kommet sent fra arbejde eller andet, fair nok, men det der computerspil der. Ikke en holdbar undskyldning i min verden!!! :klap

Jeg er også SÅ træt af det!

Jeg gider bare virkelig heller ikke at være mor og skulle til at sætte begrænsninger for ham :gal eller vække ham i ordentlig tid.

Helt ærligt, en aftale er en aftale!

En ting var også hvis han nu stod op og sagde "skat, jeg er så træt og har brug for at sove en time mere. Er det okay?" så ville jeg selvfølgelig blive skuffet men selvfølgelig skal han være frisk.

Men det her "jeg sover bare videre" lort (!!!) gør mig rasende....

Hvorfor er vores aftaler mindre vigtige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også blevet tosset... Hvis han var kommet sent fra arbejde eller andet, fair nok, men det der computerspil der. Ikke en holdbar undskyldning i min verden!!! :klap

:ditto !!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa har bedt om vi ikke godt vil holde studenterfest for hende hvis hun selv laver det meste og mine forældre hjælper økonomisk. Jeg magter det faktisk ikke men føler bare ikke jeg kan sige nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider faktisk slet ikke rigtig den her dag :( kan vi ikke spole frem til imorgen? Nu tak :prik

Hvad sker der idag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også SÅ træt af det!

Jeg gider bare virkelig heller ikke at være mor og skulle til at sætte begrænsninger for ham :gal eller vække ham i ordentlig tid.

Helt ærligt, en aftale er en aftale!

En ting var også hvis han nu stod op og sagde "skat, jeg er så træt og har brug for at sove en time mere. Er det okay?" så ville jeg selvfølgelig blive skuffet men selvfølgelig skal han være frisk.

Men det her "jeg sover bare videre" lort (!!!) gør mig rasende....

Hvorfor er vores aftaler mindre vigtige?

Det er virkelig heller ikke okay! :klap

Når det så er sagt, så vil jeg - som forsøg på en trøst, og ikke som forsvar af N - sige, at det er utroligt, hvad jeg kan overbevise mig selv om er okay eller "sagtens kan nås", når jeg rækker ud efter snoozeknappen, og jeg kender selv det med at man sidder oppe med noget ligegyldigt selvom man skal noget vigtigt dagen efter. Jeg er helt sikker på, at N ikke har tænkt "Det er bare en aftale med S, pyt med det". :kram2

Men derfor ville jeg alligevel give ham en 'balle, hvis det var mig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der idag? :unsure

Ikke så meget andet end at jeg ikke ku sove igår aftes og J blev vågen kl 4:20. Og nægtede at sove videre. Jeg bliver bare sådan en ubehagelig udgave af min selv når jeg er træt... Startede fx dagen med at kalde min mand idiot (han havde ikke fortjent det nej) :rolleyes og så kan jeg ikke rigtig overskue at holde krudtuglen igang til sengetid på 3 timers afbrudt søvn (min mand arbejder jo aften).

Så ikke noget slemt - bare en træt mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.