SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er bare ikke min fredag aften :prik

Putter Nohr fra 19-19:30, så sover han.

Går ind for at putte William (Jon prøvede men det var åbenbart bare sådan en dag hvor det skulle være mor), klokken 20 sover han.

Lettet går jeg i stuen for at finde garn frem. Og så vågner Nohr igen. Nu har han endelig lukket øjnene i igen, så nu venter jeg lige 2 minutter og SÅ sover de vel forhåbentligt?

Nohr sov hele 25 minutter. Nå nå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nohr sov hele 25 minutter. Nå nå.

Åh mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mand...

Mega!

Ooooog vi smider lige en sløj William i puljen! Som lige vågnede og græd med grødet stemme og snot i hele krydderen.

Bye bye frokostdate med veninde i morgen. Bye bye mor og Nohr alene dag og aften og nat. Velkommen til pasning af slasket William, alene offcause, for Jon skal føjte.

:prik

Send mere chokolade!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega!

Ooooog vi smider lige en sløj William i puljen! Som lige vågnede og græd med grødet stemme og snot i hele krydderen.

Bye bye frokostdate med veninde i morgen. Bye bye mor og Nohr alene dag og aften og nat. Velkommen til pasning af slasket William, alene offcause, for Jon skal føjte.

:prik

Send mere chokolade!

Noooo! Not cool! :prik

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have skiftet et vindue samt vores havedør og tilhørende vinduesparti. Samtidig skal vi have lavet et par sætningsdkader. De skal laves inden vinduerne sættes i. I tirsdags kom vinduerne :yay mureren kunne så først komme i dag - men så er de specielle mursten han skal bruge udsolgt! Og de kommer først igen om 14 dage.

Havde lige håbet på Kristi himmelfartsferie med ny skydedør, men det kan jeg skyde en hvid pil efter... Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega!

Ooooog vi smider lige en sløj William i puljen! Som lige vågnede og græd med grødet stemme og snot i hele krydderen.

Bye bye frokostdate med veninde i morgen. Bye bye mor og Nohr alene dag og aften og nat. Velkommen til pasning af slasket William, alene offcause, for Jon skal føjte.

:prik

Send mere chokolade!

Ej det er ikke fair! Kan vi ikke aftale han er frisk igen i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega!

Ooooog vi smider lige en sløj William i puljen! Som lige vågnede og græd med grødet stemme og snot i hele krydderen.

Bye bye frokostdate med veninde i morgen. Bye bye mor og Nohr alene dag og aften og nat. Velkommen til pasning af slasket William, alene offcause, for Jon skal føjte.

:prik

Send mere chokolade!

:kram Kan Jon ikke droppe sit? Om ikke andet så for at hjælpe til, hvis W kun vil have moar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioten jeg har giftet mig med...

Han har lige ødelagt en ellers god aften, samt min følelse af at det var en god fødsel denne gang :boo

Fatter simpelthen ikke hvorfor han skal være sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo! Not cool! :prik

:kram2

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er ikke fair! Kan vi ikke aftale han er frisk igen i morgen :kram2

Åh det håber jeg sådan. Men det lyder ikke sådan på hosten og de allerede mange opvågninger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Kan Jon ikke droppe sit? Om ikke andet så for at hjælpe til, hvis W kun vil have moar?

Det tror jeg han kommer til. Han er vidst ikke helt overbevist endnu, men altså jeg kan jo ikke stå med dem begge alene.

Jon vil sikkert argumentere for at sende William til farmor og farfar (som er planen hvis han er rask), men den ide vil jeg under ingen omstændigheder gå med til hvis han er syg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioten jeg har giftet mig med...

Han har lige ødelagt en ellers god aften, samt min følelse af at det var en god fødsel denne gang :boo

Fatter simpelthen ikke hvorfor han skal være sådan :(

:( det lyder virkelig ikke rart... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioten jeg har giftet mig med...

Han har lige ødelagt en ellers god aften, samt min følelse af at det var en god fødsel denne gang :boo

Fatter simpelthen ikke hvorfor han skal være sådan :(

:kram

Dine følelser er dine egne, og hvis du føler, at du har haft en god fødsel, så har du haft en god fødsel! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg han kommer til. Han er vidst ikke helt overbevist endnu, men altså jeg kan jo ikke stå med dem begge alene.

Jon vil sikkert argumentere for at sende William til farmor og farfar (som er planen hvis han er rask), men den ide vil jeg under ingen omstændigheder gå med til hvis han er syg!

Det kan jeg godt forstå! :kram Håber I bliver enige (eller endnu bedre at W bliver rask selvfølgelig!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioten jeg har giftet mig med...

Han har lige ødelagt en ellers god aften, samt min følelse af at det var en god fødsel denne gang :boo

Fatter simpelthen ikke hvorfor han skal være sådan :(

Ej... :( :kram Men enig med Pumpkins. Det er DIN fødsel og hvis du syntes den var god, så VAR den god! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne <_<

Har en veninde, som jeg føler undgår mig lidt. Sjovt nok modtager hun aldrig de beskeder, hvori der står hvilke dage jeg har tid til at ses eller hvor jeg spørger om noget specifikt.

Det begynder at føles som i folkeskolen, hvor man var den de andre ikke gad at lege med.

Det skal lige siges at jeg netop er meget forsigtig til at ikke spørge eller presse på mht at ses.

Men jeg gider ikke det der falskhed. Det er livet for kort til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idioten jeg har giftet mig med...

Han har lige ødelagt en ellers god aften, samt min følelse af at det var en god fødsel denne gang :boo

Fatter simpelthen ikke hvorfor han skal være sådan :(

Det lyder ikke særlig sejt :(

Hvad siger han? :unsure

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby. Det har kun været 30 timer og jeg gider virkelig ikke mere! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret. Sover en halv time efter vi er gået i seng i går (efter lort op i nakken seance med dertilhørende bad x2)... A vågner og er sulten, det er han så åbenbart resten af natten med max en times mellemrum = jeg når ikke at falde i søvn i mellemtiden. Kl 4 får jeg nok og vækker P som går i stuen med ham. Jeg falder i søvn og vågner ved jeg råber og græder i søvne. Kl 5 kan jeg høre A græde i stuen. Skyd mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Jeg endte med at gå i seng, så jeg ikke skulle høre på mere fra ham.

Det lyder ikke særlig sejt :(

Hvad siger han? :unsure

:kiss

Der blev sagt en masse l*** fra hans side <_<

Han brokkede sig bla. over, at han på et tidspunkt skulle hjælpe med at holde mit ben - der var angiveligt meget tungt - og så var han åbenbart ved at besvime undervejs. Endnu engang har fødslen været hårdere for ham end for mig :rolleyes

Derudover er Oliver åbenbart ikke så køn :blink og manden spekulerer på, om han mon har downs syndrom, når nu han har en lille delle i nakken :o Tanken slog ham angiveligt allerede ved fødselstidspunktet, da kun hovedet var født, for der så han "underlig" ud. Jo tak, det tror jeg vi alle har gjort på netop dét tidspunkt i livet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Jeg endte med at gå i seng, så jeg ikke skulle høre på mere fra ham.

Der blev sagt en masse l*** fra hans side <_<

Han brokkede sig bla. over, at han på et tidspunkt skulle hjælpe med at holde mit ben - der var angiveligt meget tungt - og så var han åbenbart ved at besvime undervejs. Endnu engang har fødslen været hårdere for ham end for mig :rolleyes

Derudover er Oliver åbenbart ikke så køn :blink og manden spekulerer på, om han mon har downs syndrom, når nu han har en lille delle i nakken :o Tanken slog ham angiveligt allerede ved fødselstidspunktet, da kun hovedet var født, for der så han "underlig" ud. Jo tak, det tror jeg vi alle har gjort på netop dét tidspunkt i livet ;)

Ej :(

Du har vel sagt til han at han skal stoppe med at klage? Så må han sku komme igen når han har båret i 9 måneder og derefter presset et græskar ud af r*ven! Ej undskyld men...

Han er da MEGA kær :wub det er noget ævl din mand lukker ud!

Hvis han er oprigtigt bekymret må han opsøge en læge eller sådan! Men altså, nakke deller er da det mest nuttede ved babyer :7himmel begge mine drenge har haft og ingen af dem har downs!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge Jon har William hostet og 'har lidt ondt i halsen', her i nat. Men det er jo virkelig svært at bedømme hvor skidt han er før han har været vågen noget tid :chin: problemet er at de egentligt skulle afsted her 7:15.

Jeg er lidt bekymret for at Jon er så optimistisk på Williams vegne fordi han ikke vil gå glip af sine planer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Jeg endte med at gå i seng, så jeg ikke skulle høre på mere fra ham.

Der blev sagt en masse l*** fra hans side <_<

Han brokkede sig bla. over, at han på et tidspunkt skulle hjælpe med at holde mit ben - der var angiveligt meget tungt - og så var han åbenbart ved at besvime undervejs. Endnu engang har fødslen været hårdere for ham end for mig :rolleyes

Derudover er Oliver åbenbart ikke så køn :blink og manden spekulerer på, om han mon har downs syndrom, når nu han har en lille delle i nakken :o Tanken slog ham angiveligt allerede ved fødselstidspunktet, da kun hovedet var født, for der så han "underlig" ud. Jo tak, det tror jeg vi alle har gjort på netop dét tidspunkt i livet ;)

Ej :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge Jon har William hostet og 'har lidt ondt i halsen', her i nat. Men det er jo virkelig svært at bedømme hvor skidt han er før han har været vågen noget tid :chin: problemet er at de egentligt skulle afsted her 7:15.

Jeg er lidt bekymret for at Jon er så optimistisk på Williams vegne fordi han ikke vil gå glip af sine planer :unsure

Den er svær. Kan godt forstå du står med den tanke.

Der er ikke mulighed for at udsætte afgangen nogle timer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej :(

Du har vel sagt til han at han skal stoppe med at klage? Så må han sku komme igen når han har båret i 9 måneder og derefter presset et græskar ud af r*ven! Ej undskyld men...

Han er da MEGA kær :wub det er noget ævl din mand lukker ud!

Hvis han er oprigtigt bekymret må han opsøge en læge eller sådan! Men altså, nakke deller er da det mest nuttede ved babyer :7himmel begge mine drenge har haft og ingen af dem har downs!

:kram2

Kunne ikke have skrevet det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.