SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Endelig havde jeg fået taget mig sammen til at ringe til lægen, for at bestille tid.. Også har de lukket i dag :boo

Jeg vil gerne steriliseres, men det er bare så svært at tage skridtet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den store der er syg i bh igen igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det svært at have to psykisk syge veninder. Det er dem der kender mig bedst og omvendt. De har begge Borderline og kæmper derudover med hhv Bulimi og Anoreksi. Begge er indlagt for tiden, den ene fordi hun ikke orker at leve mere og den anden ligger med sonde på medicinsk afdeling og fikseret til sengen for ikke at tabe sig yderligere. Det er virkelig svært at være den smilende og støttende veninde, når de begge er så langt ude. De dræner mig virkelig, når enten jeg besøger dem eller snakker i telefon med dem. Prøver at være der for dem, men føler mig også sat lidt tilbag, når de er urimelige, for selvom de ikke på nogen måde er rationelle, kan jeg ikke tale dem imod eller forsøge at tale fornuft med dem. Føler mig som verdens værste veninde, fordi jeg ikke kan overskue nogen af dem for tiden. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor svært kan det være at køre fra arbejde i ordentlig tid????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor svært kan det være at køre fra arbejde i ordentlig tid????

Det er MEGET svært, har jeg erfaret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET svært, har jeg erfaret :rolleyes

Jeg fatter det bare ikke når han skal hente William :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det bare ikke når han skal hente William :prik

Ej ok, det er ikke godt nok, hr Mand! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det svært at have to psykisk syge veninder. Det er dem der kender mig bedst og omvendt. De har begge Borderline og kæmper derudover med hhv Bulimi og Anoreksi. Begge er indlagt for tiden, den ene fordi hun ikke orker at leve mere og den anden ligger med sonde på medicinsk afdeling og fikseret til sengen for ikke at tabe sig yderligere. Det er virkelig svært at være den smilende og støttende veninde, når de begge er så langt ude. De dræner mig virkelig, når enten jeg besøger dem eller snakker i telefon med dem. Prøver at være der for dem, men føler mig også sat lidt tilbag, når de er urimelige, for selvom de ikke på nogen måde er rationelle, kan jeg ikke tale dem imod eller forsøge at tale fornuft med dem. Føler mig som verdens værste veninde, fordi jeg ikke kan overskue nogen af dem for tiden. :boo

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige men er sikker på du gør hvad du kan :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor svært kan det være at køre fra arbejde i ordentlig tid????

Tim er også slem til ikke at komme afsted i ordentlig tid! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag på arbejdet i dag! Og det hører lige dele til her og i gladtråden... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det bare ikke når han skal hente William :prik

Åh, jeg brokker mig også, når det er gemalen - men jeg er bange for, at det også kan smutte for mig selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg brokker mig også, når det er gemalen - men jeg er bange for, at det også kan smutte for mig selv :rolleyes

:ditto

Omend det oftere sker for ham end for mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg brokker mig også, når det er gemalen - men jeg er bange for, at det også kan smutte for mig selv :rolleyes

Melder mig her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 kr for ikke ret god kinesisk mad.

Det må sushi i morgen råde bod på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At A er ørebarn. En tur i svømmehallen uden dyk, og han har ondt. Det er fandme synd for ham og virkelig svært for hans mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At A er ørebarn. En tur i svømmehallen uden dyk, og han har ondt. Det er fandme synd for ham og virkelig svært for hans mor :(

Åh lille A altså :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige men er sikker på du gør hvad du kan :kram

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den idiot der har ødelagt dørkaldeanlægget i opgangen skulle eddermamne have nogle tæsk! Virkelig fedt at eneste måde man kan lukke folk ind på er ved at gå ned og gøre det selv. Det harmonerer skide godt med et forholdsvist nyopereret knæ og krykker.   :prik   :shooter

 

Det værste er næsten at vedkommende bor i vores opgang, da ingen andre har adgang hertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET svært, har jeg erfaret :rolleyes

:ditto

"Jeg kører om lidt" har to vidt forskellige betydninger herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke min fredag aften :prik

Putter Nohr fra 19-19:30, så sover han.

Går ind for at putte William (Jon prøvede men det var åbenbart bare sådan en dag hvor det skulle være mor), klokken 20 sover han.

Lettet går jeg i stuen for at finde garn frem. Og så vågner Nohr igen. Nu har han endelig lukket øjnene i igen, så nu venter jeg lige 2 minutter og SÅ sover de vel forhåbentligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja så er han da ikke alene.

Ej men vi har jo faktisk kun børnehavetid til klokken 15, så jeg synes det er pinligt han kommer 15 over. Og William er virkelig flad på batterierne for tiden, så jeg synes godt Jon kunne have skyndt sig lidt.

Men ja det gik jo det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja så er han da ikke alene.

Ej men vi har jo faktisk kun børnehavetid til klokken 15, så jeg synes det er pinligt han kommer 15 over. Og William er virkelig flad på batterierne for tiden, så jeg synes godt Jon kunne have skyndt sig lidt.

Men ja det gik jo det hele.

Det er sgu også op ad bakke, at han henter senere end I "må". Lidt ligesom hvis man henter efter lukketid :rolleyes

Men mon ikke han hentes før nogle dage og det så går op timemæssigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At A er ørebarn. En tur i svømmehallen uden dyk, og han har ondt. Det er fandme synd for ham og virkelig svært for hans mor :(

Stort :kram til jer begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

"Jeg kører om lidt" har to vidt forskellige betydninger herhjemme :rolleyes

Eller "jeg er hjemme kl..." :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til jer begge :kram2

Tak, søde! Det er lort :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.