SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At have færdiggjort BA-opgave og være i gang med problemstillinger til mundtlig engelsk-eksamen, for så at blive i tvivl om man har valgt det forkerte teori til BA'en, hver gang man finder noget der skal bruges til mundtlig eksamen :prik Slip nu den BA, Anja! :shooter

Jeg er sikker på din opgave er mega god :kram2 :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt det ikke er decideret brok, men jeg har lagt et nyt billede ind i "vil gerne...smalltalk". Jeg syns det er meget uvirkeligt...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på din opgave er mega god :kram2 :gp

Tak søde :kiss mega god tror jeg ikke den er, men forhåbentlig god nok til at bestå :unsure

Jeg drømmer seriøst om at have en eller anden klog person på området, der kunne skimme den og fortælle om jeg er doomed eller ej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss mega god tror jeg ikke den er, men forhåbentlig god nok til at bestå :unsure

Jeg drømmer seriøst om at have en eller anden klog person på området, der kunne skimme den og fortælle om jeg er doomed eller ej :rolleyes

Jeg tror på dig :kram2 jeg kan desværre ikke være behjælplig. Hvornår skal du afleverer og forsvarer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på dig :kram2 jeg kan desværre ikke være behjælplig. Hvornår skal du afleverer og forsvarer?

Skal aflevere d. 18. maj. Ved endnu ikke hvornår jeg skal forsvare, men engang mellem d. 18. maj og d. 24. juni :rolleyes

Du er sød, tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal aflevere d. 18. maj. Ved endnu ikke hvornår jeg skal forsvare, men engang mellem d. 18. maj og d. 24. juni :rolleyes

Du er sød, tak! :kiss

Det var da noget af et spænd fra den 18/5 til den 24/6 :rolleyes jeg hepper på dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte vejr altså og jeg er så træt de her dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da noget af et spænd fra den 18/5 til den 24/6 :rolleyes jeg hepper på dig :kiss

Jeps, tell me about it :P venter også rimelig utålmodigt på en eksamensplan, så jeg kan få vished om den faktiske periode. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sådan liiiidt træt af min baby ikke vil spise og max sover fem minutter :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss mega god tror jeg ikke den er, men forhåbentlig god nok til at bestå :unsure

Jeg drømmer seriøst om at have en eller anden klog person på området, der kunne skimme den og fortælle om jeg er doomed eller ej :rolleyes

Hvilket fag/område er det?

Edit: Det er nok engelsk? I så fald kan jeg ikke hjælpe.. Men jeg er sikker på at den er god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det ikke er decideret brok, men jeg har lagt et nyt billede ind i "vil gerne...smalltalk". Jeg syns det er meget uvirkeligt...

:kram2 Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal håbe på på dine vegne, men jeg følger med og sender en masse tanker mod Aarhus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ minder min krop mig da lige om, at jeg ikke længere er gravid. Har nu fået mine fibromyalgismerter tilbage for fuld styrke - sammen med trætheden :boo

Åååh, hvor jeg føler med dig! :kram2 :kiss Og gruer for den forbandede træthed jeg ved venter.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket fag/område er det?

Edit: Det er nok engelsk? I så fald kan jeg ikke hjælpe.. Men jeg er sikker på at den er god!

Jeps, engelsk! Handler om interkulturel kompetence :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT.

Helt sådan ind i knoglerne TRÆT...

Mit hjem ligner noget der er løgn, og jeg kan ikke overskue noget.. Det kører bare slet ikke. Slet, slet ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT.

Helt sådan ind i knoglerne TRÆT...

Mit hjem ligner noget der er løgn, og jeg kan ikke overskue noget.. Det kører bare slet ikke. Slet, slet ikke...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT.

Helt sådan ind i knoglerne TRÆT...

Mit hjem ligner noget der er løgn, og jeg kan ikke overskue noget.. Det kører bare slet ikke. Slet, slet ikke...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, tell me about it :P venter også rimelig utålmodigt på en eksamensplan, så jeg kan få vished om den faktiske periode. :rolleyes

Jeg håber der snart kommer styr på det :SM

Planlægning ønskes tak :SM :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber der snart kommer styr på det :SM

Planlægning ønskes tak :SM :P

Nemlig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig! :D

Hvad forstår derop ikke ved det :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jævnt træt af at Niklas sover så elendigt mange af dagene....Han sover korte lure og ofte kun i mine arme...

Han bliver 4 mdr snart....kan jeg ændre på det ? Eller skal det gå over med tiden....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen søvn i nat, formiddagslur 50 minutter og eftermiddagsluren har været ca 35 minutter og nu er han vågen!

Jeg har ikke engang nået at drikke min kaffe :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen søvn i nat, formiddagslur 50 minutter og eftermiddagsluren har været ca 35 minutter og nu er han vågen!

Jeg har ikke engang nået at drikke min kaffe :boo

Åh altså, lille Albert! :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, engelsk! Handler om interkulturel kompetence :rolleyes

Jeg er på ingen måde en ekspert, men vil gerne hjælpe med noget hvis jeg kan?

Edit: mener dog jeg ved lidt om emnet :P (selvfølge afhængig af hvad de mere præcise problemstillinger er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på ingen måde en ekspert, men vil gerne hjælpe med noget hvis jeg kan?

Måske kan du. Jeg er egentlig bare i tvivl om jeg kommer langt nok op ad 'kompetence-trappen' i min opgave. Om jeg analyserer, fortolker og vurderer og argumenterer nok for mine pointer :unsure

Lige nu er min opgave sendt til korrektur, men jeg forventer at have den tilbage senest i starten af næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du. Jeg er egentlig bare i tvivl om jeg kommer langt nok op ad 'kompetence-trappen' i min opgave. Om jeg analyserer, fortolker og vurderer og argumenterer nok for mine pointer :unsure

Lige nu er min opgave sendt til korrektur, men jeg forventer at have den tilbage senest i starten af næste uge.

Vil gerne læse den igennem og give noget feedback hvis det kan hjælpe dig. Du siger bare til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.