SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Bliver bombarderet med reklamer for mors dag, og hver eneste gang jeg ser en, bliver jeg en smule ked af, at jeg ikke helt føler, at jeg har lyst til at give min mor noget, men ved at det forventes, og hun bliver sur, hvis jeg undlader det :(

Hvis det er hendes reaktion, fortjener hun sgu ikke at få noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er hendes reaktion, fortjener hun sgu ikke at få noget!

:ditto !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan fandme ikke bestille rejse til nogen steder med varme, uden at skulle konfronteres med flygtninge :gal Og ja, jeg er et skidt menneske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt. Er i total alarmberedskab og stresstilstand af at have haft begge drenge hjemme idag. Herman har et fint rødt kradsemærke i panden som så fint illustrerer dagens kampe :(

Jeg har taget mig selv i at ønske jeg kun havde et barn. For så bagefter at få øjeblikkelig dårlig samvittighed ved tanken om at det ville betyde at en af dem skulle vælges fra :(

Lige nu gad jeg bare godt lukke øjnene og vente på at alt bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt. Er i total alarmberedskab og stresstilstand af at have haft begge drenge hjemme idag. Herman har et fint rødt kradsemærke i panden som så fint illustrerer dagens kampe :(

Jeg har taget mig selv i at ønske jeg kun havde et barn. For så bagefter at få øjeblikkelig dårlig samvittighed ved tanken om at det ville betyde at en af dem skulle vælges fra :(

Lige nu gad jeg bare godt lukke øjnene og vente på at alt bliver bedre

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt. Er i total alarmberedskab og stresstilstand af at have haft begge drenge hjemme idag. Herman har et fint rødt kradsemærke i panden som så fint illustrerer dagens kampe :(

Jeg har taget mig selv i at ønske jeg kun havde et barn. For så bagefter at få øjeblikkelig dårlig samvittighed ved tanken om at det ville betyde at en af dem skulle vælges fra :(

Lige nu gad jeg bare godt lukke øjnene og vente på at alt bliver bedre

:kram2

Jeg har også tænkt sådan :Blush :kram2 det er jo bare fordi vi elsker dem begge to, men synes det er svært at være mor til 2 på en gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt. Er i total alarmberedskab og stresstilstand af at have haft begge drenge hjemme idag. Herman har et fint rødt kradsemærke i panden som så fint illustrerer dagens kampe :(

Jeg har taget mig selv i at ønske jeg kun havde et barn. For så bagefter at få øjeblikkelig dårlig samvittighed ved tanken om at det ville betyde at en af dem skulle vælges fra :(

Lige nu gad jeg bare godt lukke øjnene og vente på at alt bliver bedre

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så ked af det når jeg kan se/mærke at Nichlas er ked af det...

Hans job har længe været et stort problem ift arbejdstiderne og han har altid været træt helt ind til knoglerne. Men nu kan jeg mærke at timen op til at han skal afsted så er det nærmest ét stort suk. Han ringer utrolig meget hjem mens han venter på at kunderne har brug for en taxa og når han kommer hjem efter en sløv dag hvor han måske ikke har tjent en krone (hverken til os eller bilen) så kan jeg mærke at han bare har brug for at sove :(

Jeg frygter at han går ned med flaget og jeg ved at vi begge savner den optimistiske og glade mand han plejer at være.

Heldigvis har han tænkt sig at tage et kursus i Flex-trafik så han kan få et normalt job med almindelige timer og en fast løn -men han bliver nødt til at bruge en ferie på at tage det kursus og det skal han jo først have meldt ud og fået godkendt.. Hans chef er bare sur i øjeblikket fordi der ingen kunder er, og han tjener jo heller ikke nogle penge når bilerne holder stille -så han er ikke så rar i øjeblikket og holder åbenbart øje med hans chauffører om hvor længe de kører om dagen kontra penge de indtjener -Nichlas fik sågar en sms kl 00 igår om hvorfor han allerede var taget hjem. Her havde han kørt siden kl 15....

Stakkels Nichlas som må føle sig overvåget af sin chef, træt af de mange timer og virkelig presset økonomisk da han jo efterhånden sidder ofte til 0,- i timen :boo

Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nok givet den lidt for meget gas med at flytte for min bror i dag. Ikke så meget som

Et tak fra hans kæreste der slap for alt, fordi hun var på arbejde... Typosk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan fandme ikke bestille rejse til nogen steder med varme, uden at skulle konfronteres med flygtninge :gal Og ja, jeg er et skidt menneske.

:blink

Med fare for dårlig stemning, vil jeg vende den om og sige; Mon ikke de også gerne var frie for at se på "rige" turister, som ikke behøver at flygte fra døden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor bliver jeg træt! Det skulle forestille sig at vi var to voksne om de der unger og det der hjem, men hvorfor føles det så som om jeg gælder for mindst halvanden?

Jon er ikke doven og gør gerne. Men han har ligesom bare ikke styr på, det skal jeg også have for ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Med fare for dårlig stemning, vil jeg vende den om og sige; Mon ikke de også gerne var frie for at se på "rige" turister, som ikke behøver at flygte fra døden?

Tænkte lidt det samme... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Med fare for dårlig stemning, vil jeg vende den om og sige; Mon ikke de også gerne var frie for at se på "rige" turister, som ikke behøver at flygte fra døden?

Hmm, det har jeg svært ved at udtale mig om. Men det ændrer jo heller ikke på, at i vores kultur er det helt almindeligt, at man rejser på charterferier, og at jeg synes, det er pisseirriterende, at jeg ikke kan komme ud at rejse, fordi der er flygtninge eller terrortrusler alle steder. Jeg har da så absolut sympati for de mennesker, som er på flugt, men mit liv og lyster ændrer sig jo ikke nævneværdigt af den grund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udbetaling Danmark der åbenbart ikke kan finde ud af det de selv skriver i deres breve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At IKEA ikke længere har hverken de galleri hylder vi har herhjemme (de er udgået) eller de nyttja rammer som jeg skal bruge (de er også udgået )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udbetaling Danmark der åbenbart ikke kan finde ud af det de selv skriver i deres breve...

 

Udbetaling Danmark kan generelt ikke finde ud af noget som helst. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udbetaling Danmark kan generelt ikke finde ud af noget som helst. :kram2

Puha jeg frygter altså også hvad der skal ske med mig når jeg skal på barsel... Jeg har ringet før, men jeg tror simpelthen at jeg bliver nødt til at ringe igen når min situation er lidt anderledes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt Sofie og jeg endelig ro kl. 00.30 og så vågner jeg nu med mega mareridt og Søren ligger oppe i gæsteværelset. Det er fandme ikke cool! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så 4. Nat hvor jeg er vågen med hjernegalop kl. 4, så så stop dog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt Sofie og jeg endelig ro kl. 00.30 og så vågner jeg nu med mega mareridt og Søren ligger oppe i gæsteværelset. Det er fandme ikke cool! :(

:( Det var sent - også vågne af mareridt så kort efter :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor bliver jeg træt! Det skulle forestille sig at vi var to voksne om de der unger og det der hjem, men hvorfor føles det så som om jeg gælder for mindst halvanden?

Jon er ikke doven og gør gerne. Men han har ligesom bare ikke styr på, det skal jeg også have for ham <_<[/

Det er det samme herhjemme, og jeg har lige gjort det klart for min mand at han må oppe sig... Gøre ting uden jeg skal be ham om det først... Jeg ved godt han går på fuldtidsarbejde... Men jeg arbejder herhjemme og jeg kan ikke nå alt selv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare noget lort at jeg har ødelagt vores hoveddør.. Den er åbenbart på specialmål og en ny er skide dyr! Whyyyyyyy :shooter

Edit: og vores robotstøvsuger til 5000-ish er også gået i stykker og leger fejemaskine i stedet. Seriøst... Not cool

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare noget lort at jeg har ødelagt vores hoveddør.. Den er åbenbart på specialmål og en ny er skide dyr! Whyyyyyyy :shooter

Edit: og vores robotstøvsuger til 5000-ish er også gået i stykker og leger fejemaskine i stedet. Seriøst... Not cool[/

Øv øv øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Det var sent - også vågne af mareridt så kort efter :( :kram2

Jeg syntes sgu godt nok heller ikke karma var med mig lige der! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt. Er i total alarmberedskab og stresstilstand af at have haft begge drenge hjemme idag. Herman har et fint rødt kradsemærke i panden som så fint illustrerer dagens kampe :(

Jeg har taget mig selv i at ønske jeg kun havde et barn. For så bagefter at få øjeblikkelig dårlig samvittighed ved tanken om at det ville betyde at en af dem skulle vælges fra :(

Lige nu gad jeg bare godt lukke øjnene og vente på at alt bliver bedre

Kæmpe :kram2

Og jeg synes det er hårdt nok, at have ét barn. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.