SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At M umiddelbart er blevet depressiv igen. Håber det blot er et par dage for det her magter jeg godt nok ikke igen :(

For helvede :( det håber jeg virkelig også :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her lyder måske dumt, men har du tjekket om der er et filter der skal renses? Vi oplevede at maskinen ikke tørrede tøjet ordentligt, og så viste det sig at vi skulle tømme/rense et filter der sidder nederst bagved en "låge". Nu virker den perfekt igen.

Det har vi tjekket - der var intet. Manden har gennemgået de forslag der er brugsvejledningen og den virker ikke.

Men tak for tip!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M umiddelbart er blevet depressiv igen. Håber det blot er et par dage for det her magter jeg godt nok ikke igen :(

:kram2 sikke noget møg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første mærker fik jeg hos lægen da hun tog bt der, og jeg sagde også til hende at det gjorde meget ondt... den her gør det samme. Jeg har en vejledning med billed på og jeg forsøger så godt jeg kan at sætte den som jeg skal, jeg ved virkelig ikke hvordan den sku være forkert. Men det er lidt forskelligt hvor hårdt den tar ved, nogen gange kan den åbenbart lettere finde blodtrykket end andre :huh

PS jeg ved ikke om det er pga graviditet men jeg syns VIRKELIG den manchet stinker afskyeligt af gammel røg og klam parfume :puke Jeps jeg er ved at udvikle passioneret had til min blodtryksmåler (den er lånt fra lægen).

De automatiske trykker ubehageligt meget når de ikke sidder helt rigtigt fordi de så ikke "måler" rigtigt, jeg må jævntligt rette selv når jeg går til blodtrykskontrol hos lægen, fordi jeg kan se den sidder forkert (ja jeg er en rigtig irriterende patient der kommentere når de sjusker, slår blodprøvesvar op i mine fagbøger osv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De automatiske trykker ubehageligt meget når de ikke sidder helt rigtigt fordi de så ikke "måler" rigtigt, jeg må jævntligt rette selv når jeg går til blodtrykskontrol hos lægen, fordi jeg kan se den sidder forkert (ja jeg er en rigtig irriterende patient der kommentere når de sjusker, slår blodprøvesvar op i mine fagbøger osv)

:ditto :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :lol

Sune nægtede at hente mit opslagsværk da jeg var indlagt i forbindelse med den evige igangsættelse fordi jeg ville slå op hvor langt fra normalen mine værdier var.... Amen altså, man kan da ikke gøre for at man er lidt miljøskadet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVORFOR købte jeg ikke noget snolder da jeg var nede og handle :prik :prik :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så vågnede han da lige 5. gang. Det var jo heller ikke sådan at jeg trængte til at sidde og slappe af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVORFOR købte jeg ikke noget snolder da jeg var nede og handle :prik :prik :prik

Fordi du er dygtig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sune nægtede at hente mit opslagsværk da jeg var indlagt i forbindelse med den evige igangsættelse fordi jeg ville slå op hvor langt fra normalen mine værdier var.... Amen altså, man kan da ikke gøre for at man er lidt miljøskadet ;-)

Meget usamarbejdsvillig!!! Tsk tsk... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVORFOR købte jeg ikke noget snolder da jeg var nede og handle :prik :prik :prik

Det tænker jeg ofte.. Man føler sig SÅ SEJ når man kommer ud, uden usundt - og når baby så bare kører på 3-4 time, med ikke at ville sove ordentligt.. Så har man virkelig brug for en vingummi eller bare et lille stykke chokolade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan finde ud af at spare på kulhydraterne når vi er i byen :prik Så pco'en straffer mig med mega luft i maven og mavepine. Så lær det dog altså...

At manden er gået i seng uden at sige det, og jeg skal helst hjælpes i søvn, fordi jeg har svært ved at falde i søvn, så nu kan jeg ligge og vente på jeg dejser i søvn af træthed... Jeg ligner min store dreng. Jeg har brug for massage til at falde til ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den dårligste nat længe :zzz C har bare ligget vågen længe, hun nægtede at have dyne på og ville konstant trille om på maven. Så jeg er virkelig træt! Og det aller første hun gør her til morgen er at skide ud over alting (mig inklusiv) da hun lige ligger lidt uden ble på puslebordet. Suuuk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den dårligste nat længe :zzz C har bare ligget vågen længe, hun nægtede at have dyne på og ville konstant trille om på maven. Så jeg er virkelig træt! Og det aller første hun gør her til morgen er at skide ud over alting (mig inklusiv) da hun lige ligger lidt uden ble på puslebordet. Suuuk :rolleyes

Godt solen skinner :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores nye internet ikke virker! Intet tv til mig i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så ked af alt den diskussion omkring uber-taxaerne :(

De fleste folk argumentere for at de vælger uber fordi at almindelige taxaer er for dyre og at taxachaufførene selv er uden om det.

Det er jo bare ikke taxachaufføren som sætter prisen, og jeg er helt enig i at mange kører dårligt, men det rammer bare min kæreste også, som kører pænt og fredeligt at folk vælger uber istedet.

Efter uber er blevet kendt herhjemme har Nichlas mistet over 10.000 kr før skat -og sådan er det med mange chauffører...

Sig endelig til hvis i kender nogen som skal bruge en fast chauffør i Nordsjælland :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op og bedt Søren om at komme hjem igen. Kun 4,5 time efter jeg tog 2 pamoler, siger min temperatur 37,8 (og jeg har meget sjældent feber!). Jeg kan ikke passe snotsyg baby, når jeg har det så dårligt :( Er det sløjt af mig? :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op og bedt Søren om at komme hjem igen. Kun 4,5 time efter jeg tog 2 pamoler, siger min temperatur 37,8 (og jeg har meget sjældent feber!). Jeg kan ikke passe snotsyg baby, når jeg har det så dårligt :( Er det sløjt af mig? :unsure :(

Overhovedet ikke!!!

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der har været vågen siden kl 5 :unsure så sov dog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op og bedt Søren om at komme hjem igen. Kun 4,5 time efter jeg tog 2 pamoler, siger min temperatur 37,8 (og jeg har meget sjældent feber!). Jeg kan ikke passe snotsyg baby, når jeg har det så dårligt :( Er det sløjt af mig? :unsure :(

Næ!

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pludselig fået en meget kraftig mistanke om at Lucas har aluminums allergi, og det virker godt nok MEGET omfattende og uoverskueligt :(

Vi venter i forvejen på svar omkring diverse andre allergier (hund, kat, husstøvmider, fødevareallergier), og nu har jeg lige læst om aluminiums allergi, og alt passer bare fuldstændig på Lucas, og det givet SÅ meget mening hvis det er det. Men øv hvor jeg ikk håber det! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring sus. Panodiler virker kun ca 4 timer så syns nu ikke det er mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op og bedt Søren om at komme hjem igen. Kun 4,5 time efter jeg tog 2 pamoler, siger min temperatur 37,8 (og jeg har meget sjældent feber!). Jeg kan ikke passe snotsyg baby, når jeg har det så dårligt :( Er det sløjt af mig? :unsure :(

:kram

Jeg havde gjort det samme!

God bedring til både dig og Sofie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pludselig fået en meget kraftig mistanke om at Lucas har aluminums allergi, og det virker godt nok MEGET omfattende og uoverskueligt :(

Vi venter i forvejen på svar omkring diverse andre allergier (hund, kat, husstøvmider, fødevareallergier), og nu har jeg lige læst om aluminiums allergi, og alt passer bare fuldstændig på Lucas, og det givet SÅ meget mening hvis det er det. Men øv hvor jeg ikk håber det! :(

Øv da, håber snart I får svar på prøverne så det kan blive afklaret hvad I skal passe på. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der har været vågen siden kl 5 :unsure så sov dog!

Åh det er hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.