SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg bliver så ked af alt den diskussion omkring uber-taxaerne :(

De fleste folk argumentere for at de vælger uber fordi at almindelige taxaer er for dyre og at taxachaufførene selv er uden om det.

Det er jo bare ikke taxachaufføren som sætter prisen, og jeg er helt enig i at mange kører dårligt, men det rammer bare min kæreste også, som kører pænt og fredeligt at folk vælger uber istedet.

Efter uber er blevet kendt herhjemme har Nichlas mistet over 10.000 kr før skat -og sådan er det med mange chauffører...

Sig endelig til hvis i kender nogen som skal bruge en fast chauffør i Nordsjælland :rolleyes

Jeg synes hele diskussionen er kørt af sporet. I stedet for at se på, hvad man kunne lære af hinanden, bliver der bare kastet mudder fra begge sider. Og ja, det er skide ærgerligt, at folk er så meget efter taxachaufførerne, det er jo ikke dem, der laver reglerne og sætter priserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver så ked af alt den diskussion omkring uber-taxaerne :(

De fleste folk argumentere for at de vælger uber fordi at almindelige taxaer er for dyre og at taxachaufførene selv er uden om det.

Det er jo bare ikke taxachaufføren som sætter prisen, og jeg er helt enig i at mange kører dårligt, men det rammer bare min kæreste også, som kører pænt og fredeligt at folk vælger uber istedet.

Efter uber er blevet kendt herhjemme har Nichlas mistet over 10.000 kr før skat -og sådan er det med mange chauffører...

Sig endelig til hvis i kender nogen som skal bruge en fast chauffør i Nordsjælland :rolleyes

Jeg bliver også så sur over den debat og fatter ikke at folk tør køre med den slags pirat taxaer :(

Folk forstår bare ikke hvordan taxa branchen hænger sammen, fordi de kun læser overskrifter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da, håber snart I får svar på prøverne så det kan blive afklaret hvad I skal passe på. :kram

Tak :kram2

Jeg håber også der snart kommer svar på de første prøver, så vi kan komme nærmere hvad der mon er galt med ham. Og så vil jeg snakke med lægen om evt aluminums allergi når jeg alligevel har en tid hos hende imorgen. Den er der nemlig ikk testet for, fordi det åbenbart skal være igennem hudlæge, så vidt jeg kan læse. Så jeg må jo bede om en henvisning dertil, og håbe det hele kommer til at forløbe hurtigt, så vi snart kan ændre det der nu måske skal ændres, så Lucas kan få det godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden er rask og i vuggestue, men nu er jeg hjemme med størstebarnet, der er sløj <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden er rask og i vuggestue, men nu er jeg hjemme med størstebarnet, der er sløj <_<

NOOOO! OMG, det er bare ikke fair!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er hårdt :kram

Det lykkedes at sove 4 (!!!) minutter i barnevognen.

Fuck jeg er træt. Min nabo: "måske skal i prøve at køre hvor der er jævnt, han bliver sikkert forskrækket når den kører på et ujævnt underlag". Are you kidding me?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

First world problem - vi har SÅ meget kage til overs efter barnedåb i går.

Jeg bliver (endnu mere) fed. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

First world problem - vi har SÅ meget kage til overs efter barnedåb i går.

Jeg bliver (endnu mere) fed. :D

I fryseren med det  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOO! OMG, det er bare ikke fair!

Det synes jeg heller ikke :(

Hun er heldigvis ok, men har feber og vist lidt ondt i halsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkedes at sove 4 (!!!) minutter i barnevognen.

Fuck jeg er træt. Min nabo: "måske skal i prøve at køre hvor der er jævnt, han bliver sikkert forskrækket når den kører på et ujævnt underlag". Are you kidding me?!?!?

Kloge -Åge! Kan naboen så ikke værs'go at trille en tur med ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Jeg håber også der snart kommer svar på de første prøver, så vi kan komme nærmere hvad der mon er galt med ham. Og så vil jeg snakke med lægen om evt aluminums allergi når jeg alligevel har en tid hos hende imorgen. Den er der nemlig ikk testet for, fordi det åbenbart skal være igennem hudlæge, så vidt jeg kan læse. Så jeg må jo bede om en henvisning dertil, og håbe det hele kommer til at forløbe hurtigt, så vi snart kan ændre det der nu måske skal ændres, så Lucas kan få det godt..

Vores nevø har aluminiums allergi og er ikke påvirket af det pt. Han har haft voldsom kløe på låret hvor han i sin tid blev vaccineret. Men idag er det heldigvis væk og mener de fik en erstatning eller lignende...

Krydser fingre for det ikke er noget slemt hos jer hvis i finder ud af det er det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har jeg dårlig samvittighed overfor mit arbejde, jeg ringede i morges og meldte barn førstesygedag men jeg kunne ikke overskue arbejde i dag efter 3-4 timer afbrudt søvn. Vi var ved vagtlægen i går aftes pg bette mus har akut MØB. Så hun er på pinicilin og børnepanodil og nu sover hun endeligt ude i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud af 9 ansatte i min gruppe, da jeg gik på barsel, er der nu 3 der har sagt op, en der er langtidssygemeldt og så mig der har barsel :( Tænker de må være frygtelig presset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud af 9 ansatte i min gruppe, da jeg gik på barsel, er der nu 3 der har sagt op, en der er langtidssygemeldt og så mig der har barsel :( Tænker de må være frygtelig presset...

Hvad arbejder du med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad arbejder du med?

Risikostyring i danske bank.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun har fået 4 til eksamen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud af 9 ansatte i min gruppe, da jeg gik på barsel, er der nu 3 der har sagt op, en der er langtidssygemeldt og så mig der har barsel :( Tænker de må være frygtelig presset...

:( Håber der er kommet styr på det inden du vender tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun har fået 4 til eksamen :boo

:kram

Udover du er ked af det, har det så andre konsekvenser? Altså for dit videre forløb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun har fået 4 til eksamen :boo

4 er da en helt okay karakter :respekt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Udover du er ked af det, har det så andre konsekvenser? Altså for dit videre forløb?

Hmm, umiddelbart ja. De lægger vægt på boglig intelligens, og det demonstrerer et 4tal ikke ligefrem. Jeg mener selv, mine chancer er blevet dårligere med den karakter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 er da en helt okay karakter :respekt :kram

Ja, bestemt. Og omstændighederne taget i betragtning er det fint, men det er bare ikke så godt ift mine chancer for at blive optaget på studie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, umiddelbart ja. De lægger vægt på boglig intelligens, og det demonstrerer et 4tal ikke ligefrem. Jeg mener selv, mine chancer er blevet dårligere med den karakter :(

Øv noget møg! Jeg håber ikke den kommer til at afgøre noget :goodluck

Og tillykke med at du er bestået :respekt !!! Det er virkelig godt gjort under barslen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I fryseren med det :)

Jeg har fyldt fryseren med kage, men der er mere end den kan rumme. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fyldt fryseren med kage, men der er mere end den kan rumme. :D

Så kan du bare smutte forbi Hillerød med lidt :) så kan vi lige sidde i solen og nyde det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,2 - jeg har vist aldrig haft det så dårligt før :(

Jeg kan slet ikke overskue noget som helst. Har nu bare ligget og stenet/halvsovet i min seng i 3 timer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.