SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er en ganske fair fordeling :P håber det bliver godt med noget suppe :) varm mad giver også en anden mæthedsfornemmelse end yoghurt :)

Præcis. Jeg glææææder mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har i dag fået solgt 14 udgåede Royal Copenhagen tallerkener virkelig billigt og har tilmed leveret! Og gudhjælpemig om manden, der har købt, så ikke begynder at skrive fem minutter efter vi er kommet hjem. Han har fundet et skår, der må være kommet under transporten, han bander og er sur, beskylder os for falsk annoncering og alt muligt andet  <_< Nu har vi sagt til ham, at han kan få pengene tilbage, hvis han kommer med dem. Vi kan alligevel sælge det til mere, vi ville bare gerne hurtigt af med dem, fordi vi skal flytte.

 

Jeg oooooorker det bare ikke  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag fået solgt 14 udgåede Royal Copenhagen tallerkener virkelig billigt og har tilmed leveret! Og gudhjælpemig om manden, der har købt, så ikke begynder at skrive fem minutter efter vi er kommet hjem. Han har fundet et skår, der må være kommet under transporten, han bander og er sur, beskylder os for falsk annoncering og alt muligt andet <_< Nu har vi sagt til ham, at han kan få pengene tilbage, hvis han kommer med dem. Vi kan alligevel sælge det til mere, vi ville bare gerne hurtigt af med dem, fordi vi skal flytte.

Jeg oooooorker det bare ikke -_-

Årh hvor anstrengende <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Debatten om kønsopdelte svømmehaller. Seriously lad nu bare ungerne svømme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Nej! :wacko I'm scared!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej! :wacko I'm scared!

Right?! Jeg bliver sådan lidt... Kan vi få skub i Mars-projekterne så vi kan flygte dertil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Nej! :wacko I'm scared!

Right?! Jeg bliver sådan lidt... Kan vi få skub i Mars-projekterne så vi kan flygte dertil?

Pas på med at tage ud i rummet ;)

Og Trump bliver ikke præsident!!! Nej, blev der sagt! :o

- noget andet er, at jeg ikke tror, at han bliver det.

post-5094-0-63871400-1461788032_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på med at tage ud i rummet ;)

Og Trump bliver ikke præsident!!! Nej, blev der sagt! :o

- noget andet er, at jeg ikke tror, at han bliver det.

:lol

Jeg tror også mere på Clinton... Jeg kan bare ikke ret godt lide at Trump faktisk er en mulighed. (Btw: Hvad tror I der sker, hvis han taber? Mon han eksploderer? Eller peger ud mod befolkningen og brøler "YOU'RE ALL FIRED!"? :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Debatten om kønsopdelte svømmehaller. Seriously lad nu bare ungerne svømme :rolleyes

:ditto

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Og :ditto ! Det skræmmer livet af mig! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og :ditto ! Det skræmmer livet af mig! :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på med at tage ud i rummet ;)

Og Trump bliver ikke præsident!!! Nej, blev der sagt! :o

- noget andet er, at jeg ikke tror, at han bliver det.

Det tror jeg for så vidt heller ikke.. Men jeg troede aldrig i livet at han ville nå så langt som han er nu, så tør ikke være så skråsikker som jeg var... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg for så vidt heller ikke.. Men jeg troede aldrig i livet at han ville nå så langt som han er nu, så tør ikke være så skråsikker som jeg var... :unsure

Mange mener at grunden til at han er nået så langt er, fordi han lover en masse og er noget mere kontant end andre har været. Mange vil gerne have fornyelse og handlekraft, hvilket han lover.

Han forfører masserne så at sige..

En kommentator sammenlignede med Hitlers forførelse af det tyske folk, ikke at Trump vil udrydde folk, men mere det at en så usympatisk person kan forføre så mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en aftale med en kammerat her kl.20, men har stadig ikke set skyggen af ham. Aaaargh, hvor det irriterer mig. Meld da i det mindste afbud, hvis ikke du gider komme. 

 

Han kom så 75 minutter forsinket. Min mini-OCD og punktlighed lider virkelig, når andre tager SÅ let på aftalte tidspunkter. Årsagen gjorde så at det var fair nok, men så kunne han i det mindste have sendt en sms.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Det er virkelig er skræmmende scenarie! Ét jeg endnu ikle har turde tænke til ende :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vi er ved politik, og uden sammenligning i øvrigt: er det kun mig, der godt kan sidde og få sådan lidt ondt i maven over at Donald Trump faktisk kunne gå hen og blive præsident :unsure

Det kommer ikke til at ske! Basta! Den tanke kan jeg ikke tænke til ende. Jeg får det virkelig dårligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor anstrengende <_< :kram2

Helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan komme til spinning i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jeg tror også mere på Clinton... Jeg kan bare ikke ret godt lide at Trump faktisk er en mulighed. (Btw: Hvad tror I der sker, hvis han taber? Mon han eksploderer? Eller peger ud mod befolkningen og brøler "YOU'RE ALL FIRED!"? :D)

  

Det tror jeg for så vidt heller ikke.. Men jeg troede aldrig i livet at han ville nå så langt som han er nu, så tør ikke være så skråsikker som jeg var... :unsure

  

Mange mener at grunden til at han er nået så langt er, fordi han lover en masse og er noget mere kontant end andre har været. Mange vil gerne have fornyelse og handlekraft, hvilket han lover.

Han forfører masserne så at sige..

En kommentator sammenlignede med Hitlers forførelse af det tyske folk, ikke at Trump vil udrydde folk, men mere det at en så usympatisk person kan forføre så mange

Griner BBM :D

Alvorligt talt - fra mit i øvrigt uvidende hjørne: Demokraterne stemmer på Hillary - og for en del af republikanerne er Trump så uspiselig, at de vil foretrække Hillary eller bliver hjemme. Det er mit - håbefulde - bud, der peger på storsejr til Hillary Clinton :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bombarderet med reklamer for mors dag, og hver eneste gang jeg ser en, bliver jeg en smule ked af, at jeg ikke helt føler, at jeg har lyst til at give min mor noget, men ved at det forventes, og hun bliver sur, hvis jeg undlader det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bombarderet med reklamer for mors dag, og hver eneste gang jeg ser en, bliver jeg en smule ked af, at jeg ikke helt føler, at jeg har lyst til at give min mor noget, men ved at det forventes, og hun bliver sur, hvis jeg undlader det :(

Kan du ikke give hende, at du har doneret penge til et godt formål på vegne af hende? Fx sige "jeg har valgt at give 200 kr til mødrehjælpen, for du mangler jo ikke noget, men det er der måske andre mødre der gør" Så har du givet noget, uden at give det direkte til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give hende, at du har doneret penge til et godt formål på vegne af hende? Fx sige "jeg har valgt at give 200 kr til mødrehjælpen, for du mangler jo ikke noget, men det er der måske andre mødre der gør" Så har du givet noget, uden at give det direkte til hende

Det var en god idé, men er ikke helt sikker på hvordan det vil blive modtaget :unsure Tror jeg lige skal prøve at vende det med min søster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bombarderet med reklamer for mors dag, og hver eneste gang jeg ser en, bliver jeg en smule ked af, at jeg ikke helt føler, at jeg har lyst til at give min mor noget, men ved at det forventes, og hun bliver sur, hvis jeg undlader det :(

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bare aldrig fan af når ungerne skal vaccineres :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft jeg efter træt... Og er lidt flov over at jeg snappede af min nabo, som kom og bankede på for at høre om jeg ville have kaffe og kage. Mega sødt af ham, men han havde lige vækket mig, jeg stod med skrigende unge og uden bukser på, så jeg skyndte mig at takke nej uden overhovedet at stikke hovedet nedenunder. Nu har jeg vildt dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.