faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Hm er åbenbart så spændt på nf. At jeg ikk rigtig har kunne sove. Faldt i søvn 1.30 og vågen igen kl 5.30 hvorefter jeg har blundet lidt til 6.40 virkelig belastende.

Pøj pøj med NF!! Håber baby har det fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pøj pøj med NF!! Håber baby har det fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby havde det helt fantastisk, den lå og hoppede rundt og vinkede flere gang. Men den var ikk helt så samarbejdsvillig til at få målt nakkefolden. Så måtte igennem en del hoppe ture, gå frem og tilbage på gangen, gadedrengehop på gangen og til sidst lykkes det hende at måle, selvom hun havde tilkaldt en kollega ☺️ Fik en lav risiko på 1:16.xxx og fik af vide at jeg skal til en ekstra scanning omkring uge 28 pga mit lave BMI(17,8)

Men er glad og lettet.

Og så blev min termin forresten rykket, så er i dag 12+6 og har termin den 22 istedet for den 24.

Fantastisk!!!! Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby havde det helt fantastisk, den lå og hoppede rundt og vinkede flere gang. Men den var ikk helt så samarbejdsvillig til at få målt nakkefolden. Så måtte igennem en del hoppe ture, gå frem og tilbage på gangen, gadedrengehop på gangen og til sidst lykkes det hende at måle, selvom hun havde tilkaldt en kollega ☺️ Fik en lav risiko på 1:16.xxx og fik af vide at jeg skal til en ekstra scanning omkring uge 28 pga mit lave BMI(17,8)

Men er glad og lettet.

Og så blev min termin forresten rykket, så er i dag 12+6 og har termin den 22 istedet for den 24.

Det er fantastisk!!! Tillykke med veloverstået NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby havde det helt fantastisk, den lå og hoppede rundt og vinkede flere gang. Men den var ikk helt så samarbejdsvillig til at få målt nakkefolden. Så måtte igennem en del hoppe ture, gå frem og tilbage på gangen, gadedrengehop på gangen og til sidst lykkes det hende at måle, selvom hun havde tilkaldt en kollega ☺️ Fik en lav risiko på 1:16.xxx og fik af vide at jeg skal til en ekstra scanning omkring uge 28 pga mit lave BMI(17,8)

Men er glad og lettet.

Og så blev min termin forresten rykket, så er i dag 12+6 og har termin den 22 istedet for den 24.

 

Dejligt at høre det gik godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tænker også når man bestiller den i en butik. Så kan man også altid afbestille det igen. Ved ikk hvorfor men synes det er anderledes når man køber en barnevogn privat. Hvis nf går godt i morgen så skal vi hente barnevognen på mandag måske.

Min mor havde en dødfødt dreng i 8.måned.. derefter 6 spontane aborter - alle i 3-4. måned. Og hun havde købt en barnevogn.. som hun kiggede på i over 7 år før hun fik den taget i brug. Hun har flere gange fortalt hvor ondt det gjorde at se på den vogn uden at kunne bruge den. Så jeg venter med at hente vognen hjem til barnet er kommet og har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor havde en dødfødt dreng i 8.måned.. derefter 6 spontane aborter - alle i 3-4. måned. Og hun havde købt en barnevogn.. som hun kiggede på i over 7 år før hun fik den taget i brug. Hun har flere gange fortalt hvor ondt det gjorde at se på den vogn uden at kunne bruge den. Så jeg venter med at hente vognen hjem til barnet er kommet og har det godt :)

Jeg venter også med at have den hjemme hos os selv. Og det er af ren og skær tradition. Så barnevognen kommer til at stå hos mine forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!!!! Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk om det er mig som er blevet skør.

Men i går aftes/nat da jeg ikk kunne sove. Fik jeg sådan en let kilden, ligesom en fjer som kørte ind over undersiden af min mave. Sådan ca 1 1/2 finger over min bikinilinje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk om det er mig som er blevet skør.

Men i går aftes/nat da jeg ikk kunne sove. Fik jeg sådan en let kilden, ligesom en fjer som kørte ind over undersiden af min mave. Sådan ca 1 1/2 finger over min bikinilinje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor havde en dødfødt dreng i 8.måned.. derefter 6 spontane aborter - alle i 3-4. måned. Og hun havde købt en barnevogn.. som hun kiggede på i over 7 år før hun fik den taget i brug. Hun har flere gange fortalt hvor ondt det gjorde at se på den vogn uden at kunne bruge den. Så jeg venter med at hente vognen hjem til barnet er kommet og har det godt :)

Uha, den historie er altså bare så trist!! Tænk at nogen kan klare at gennemgå så meget sorg! Du må have været meget meget ønsket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk om det er mig som er blevet skør.

Men i går aftes/nat da jeg ikk kunne sove. Fik jeg sådan en let kilden, ligesom en fjer som kørte ind over undersiden af min mave. Sådan ca 1 1/2 finger over min bikinilinje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 i dag!! Det begynder at lyde af noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 i dag!! Det begynder at lyde af noget Den sidste uge her har maven bare sagt pop! Den er ikke længere flad om morgenen. Synes dog stadig det mest bare ligner en "for meget fedt"-topmave Glæder mig til jeg begynder at føle mig rigtig gravid og der ikke længere er tvivl om, om jeg bare har spist for meget

Men apropro spise for meget... Så er det blevet meget bedre med kvalmen, men jeg har stadig fuldstændig nul-tolerance over for sult, skal helst stadig slet ikke nå at blive sulten. Så spiser desværre stadig en del mere end jeg plejer. Selvom det mest er rugbrød, frugt og grøntsager (og kiks godt nok også) siger vægten i dag plus 4 kg Så mere end den burde på nuværende tidspunkt... Har kigget lidt på, om jeg skulle begynde at gå til noget gravid træning. Men yoga er ikke lige mig og det er svært at finde så meget andet. Hvad gør i andre med motion? Løb meget tidligere, men har ikke løbet siden jeg blev gravid, og tror det bliver (for) hårdt at starte op på nu.

Jeg har det på samme måde med sult, kan ikke tolerere det! Jeg har taget 4 kg på også, og det har sat sig lidt uheldig - kan vi sige det sådan  :blink

Jeg har overvejet at starte til pilates i Jordemoderhuset, der er ikke faste hold hvilket tiltaler mig - og klippene kan bruges til både yoga og pilates, så kan man prøve begge dele af. Ved ikke om det kunne have interesse, men de får mange anbefalinger af de piger fra mit arbejde, der har gået der. Egentlig kunne jeg også godt tænke mig at begynde at svømme, men det er svært at komme afsted!! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde med sult, kan ikke tolerere det! Jeg har taget 4 kg på også, og det har sat sig lidt uheldig - kan vi sige det sådan :blink

Jeg har overvejet at starte til pilates i Jordemoderhuset, der er ikke faste hold hvilket tiltaler mig - og klippene kan bruges til både yoga og pilates, så kan man prøve begge dele af. Ved ikke om det kunne have interesse, men de får mange anbefalinger af de piger fra mit arbejde, der har gået der. Egentlig kunne jeg også godt tænke mig at begynde at svømme, men det er svært at komme afsted!! :unsure

Åh det er så irriterende med den sult/kvalme! Hvor meget tog du på sidst? Og forsvandt det nemt igen?

Pilates har jeg tidligere været ret glad for, så det kunne godt være en ide! Lige nu føles min krop som en sæk kartofler... Det bliver dog pinligt at skulle starte på et hold hvor andre skal bevidne ens håbløse søløve slasken på gulvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 i dag!! Det begynder at lyde af noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var præcis 13+0 da jeg mærkede noget der føltes som sommerfuglekys indvendig på maven helt nede ved symfysen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt at du også har mærket noget. Ja for altså det var en følelse jeg aldrig har prøvet før. Så tænker det skulle være mærkeligt hvis det var mine tarme som jeg har oplevet på snart alle måder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt for dig at være kommet så langt, og især at maven er begyndt at ændre sig.

Og vil næsten sige mere tillykke over at du kan være vågen uden at kaste op og have så meget kvalme.

Men 4 kg øget vægt, det er da heller ikk meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, glemte det aller vigtigste i mit tidligere opslag! Vi tager liiiige ind og kigger til baby i eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så irriterende med den sult/kvalme! Hvor meget tog du på sidst? Og forsvandt det nemt igen?

Pilates har jeg tidligere været ret glad for, så det kunne godt være en ide! Lige nu føles min krop som en sæk kartofler... Det bliver dog pinligt at skulle starte på et hold hvor andre skal bevidne ens håbløse søløve slasken på gulvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, glemte det aller vigtigste i mit tidligere opslag! Vi tager liiiige ind og kigger til baby i eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skambenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog næsten 25 kg på, men det var væk på under 5 måneder og havde endda tabt mig mere. Sulten baby haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det var dejligt at kigge ind til baby igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER