faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Ja, men det kunne jeg ikke få lov til, da jeg ikke har hørt fra JM endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er eneste dag min kæreste og mor også kan, og jeg skal til tandlæge kl 10 og vi rejser ugen efter - så det korte svar er ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What!? Mærkeligt.... Jeg blev ikke spurgt om noget, men de kunne måske se det i systemet.

Var hos min læge 8/3, men hun havde glemt at bede om en urinprøve - som jeg så først kunne aflevere i onsdags, da jeg ikke havde fået besked. Så hun har først sendt papirerne derefter, og NF var i fredags.

Havde håbet jeg havde hørt noget i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, det er lidt et puslespil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var hos min læge 8/3, men hun havde glemt at bede om en urinprøve - som jeg så først kunne aflevere i onsdags, da jeg ikke havde fået besked. Så hun har først sendt papirerne derefter, og NF var i fredags.

Havde håbet jeg havde hørt noget i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jordemoder 2. maj og MD 20. Maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja medmindre de kan klare en tid d 26! Jeg ville helst hos Jordemoderhuset hvor jeg har været, eller det sted du har anbefalet - men ingen tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har bare en rigtig øv dag. Har bare lyst til at tude konstant. Jeg er presset med en eksamensopgave som jeg ingen idé har om. Og samtidig glæder jeg mig til nf på fredag. Men så kommer mit kæmpe savn til min far bare op. Mangler ham så meget, og mangler især at kunne dele glæden med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har bare en rigtig øv dag. Har bare lyst til at tude konstant. Jeg er presset med en eksamensopgave som jeg ingen idé har om. Og samtidig glæder jeg mig til nf på fredag. Men så kommer mit kæmpe savn til min far bare op. Mangler ham så meget, og mangler især at kunne dele glæden med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har bare en rigtig øv dag. Har bare lyst til at tude konstant. Jeg er presset med en eksamensopgave som jeg ingen idé har om. Og samtidig glæder jeg mig til nf på fredag. Men så kommer mit kæmpe savn til min far bare op. Mangler ham så meget, og mangler især at kunne dele glæden med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :kram Kan godt forstå du savner og mangler ham. Hvornår skal eksamensopgaven være færdig?

Ja det er ikk det nemmeste.

Den skal afleveres på fredag kl 12. Og skal til nf kl 13.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har bare en rigtig øv dag. Har bare lyst til at tude konstant. Jeg er presset med en eksamensopgave som jeg ingen idé har om. Og samtidig glæder jeg mig til nf på fredag. Men så kommer mit kæmpe savn til min far bare op. Mangler ham så meget, og mangler især at kunne dele glæden med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et stort kram! Det er svært med den lille i maven og at vide at ens forælder ikke er der. Jeg tænker også dagligt på min mor og kan mærke en masse sorgfølelser som jeg ikke har haft i flere år undtagen omkring fødselsdage og andre mærkedage. Det er ufattelig trist og hårdt at han ikke kommer til at oplever sådan noget så fantastisk som dig blive mor og hans barnebarn.

det er rigtigt svært ja, også fordi det stadig er så nyt. Kommer til at rende mere end højgravid rundt på års dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig lidt overtroisk med at købe ting til baby. Har på en eller anden måde sat mig i hovedet at jeg ikke "må" købe før efter MD. Men nu skal vi til kønsscaning på tirsdag og til New York om 2 uger, så har bare sådan lyst til at købe en hel masse!!  :wacko

Har fået en autostol og 2 babyhuer i dag, af en veninde der har født i efteråret - og da jeg kom hjem med det, sagde min kæreste "Jeg troede ikke du ville have babyting ind i huset endnu" - så blev jeg helt freaked :blink

Andre der er lidt overtroiske, eller er i allesammen helt cool omkring at købe ting? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig lidt overtroisk med at købe ting til baby. Har på en eller anden måde sat mig i hovedet at jeg ikke "må" købe før efter MD. Men nu skal vi til kønsscaning på tirsdag og til New York om 2 uger, så har bare sådan lyst til at købe en hel masse!!  :wacko

Har fået en autostol og 2 babyhuer i dag, af en veninde der har født i efteråret - og da jeg kom hjem med det, sagde min kæreste "Jeg troede ikke du ville have babyting ind i huset endnu" - så blev jeg helt freaked :blink

Andre der er lidt overtroiske, eller er i allesammen helt cool omkring at købe ting? 

Jeg eller må hellere sige vi, fik en sød dragt at min svigerinde da jeg var 9 uger henne. og svigermor har også givet os et forsinket "påskeæg" så der valgte vi en del bodyer og sparkedragter i neutrale farver. 

men hvis det stod til mig, ville jeg helst at jeg først fik ting efter nf. 

vi har dog kigget en del på barnevogn, og jeg har også skrevet til sælger, men vi giver først endeligt svar på fredag, når vi har været til nf. og så henter vi den på mandag. Dog vil jeg ikke have den til at stå her hjemme, og det samme gælder vuggen. de to ting, skal først ind i huset, når baby er født :) om det er overtro eller tradition ved jeg snart ikke - sådan er det bare hehe. 

 

dog ville det intet gøre mig, at have indrette værelset med tremmeseng og at hængt puslebord op før fødslen. da jeg også ser lidt praktisk på det :) og vil først selv købe tøj når vi kender kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig lidt overtroisk med at købe ting til baby. Har på en eller anden måde sat mig i hovedet at jeg ikke "må" købe før efter MD. Men nu skal vi til kønsscaning på tirsdag og til New York om 2 uger, så har bare sådan lyst til at købe en hel masse!! :wacko

Har fået en autostol og 2 babyhuer i dag, af en veninde der har født i efteråret - og da jeg kom hjem med det, sagde min kæreste "Jeg troede ikke du ville have babyting ind i huset endnu" - så blev jeg helt freaked :blink

Andre der er lidt overtroiske, eller er i allesammen helt cool omkring at købe ting?

Kan godt forstå dig dog venter vi kun til efter NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig lidt overtroisk med at købe ting til baby. Har på en eller anden måde sat mig i hovedet at jeg ikke "må" købe før efter MD. Men nu skal vi til kønsscaning på tirsdag og til New York om 2 uger, så har bare sådan lyst til at købe en hel masse!!  :wacko

Har fået en autostol og 2 babyhuer i dag, af en veninde der har født i efteråret - og da jeg kom hjem med det, sagde min kæreste "Jeg troede ikke du ville have babyting ind i huset endnu" - så blev jeg helt freaked :blink

Andre der er lidt overtroiske, eller er i allesammen helt cool omkring at købe ting? 

 

Sådan havde jeg det også lidt, men må indrømme at der er kommet lidt forskelligt neutralt tøj ind i huset, et par babypakker fra diverse steder, men ellers tager jeg det lige roligt indtil NF på torsdag (kun 7 dage endnu) - Jeg glæder mig helt vildt og vi har jo slet ikke set den lille endnu, så det bliver nok en vild oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig lidt overtroisk med at købe ting til baby. Har på en eller anden måde sat mig i hovedet at jeg ikke "må" købe før efter MD. Men nu skal vi til kønsscaning på tirsdag og til New York om 2 uger, så har bare sådan lyst til at købe en hel masse!!  :wacko

Har fået en autostol og 2 babyhuer i dag, af en veninde der har født i efteråret - og da jeg kom hjem med det, sagde min kæreste "Jeg troede ikke du ville have babyting ind i huset endnu" - så blev jeg helt freaked :blink

Andre der er lidt overtroiske, eller er i allesammen helt cool omkring at købe ting? 

Altså jeg vil helst heller ikke købe for mange ting specielt ikke før MD. Nu skal vi til NF om 2 uger.. så kan det være vi køber nogle småting.. men ikke møbler og sådan. de store ting venter vi med lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eller må hellere sige vi, fik en sød dragt at min svigerinde da jeg var 9 uger henne. og svigermor har også givet os et forsinket "påskeæg" så der valgte vi en del bodyer og sparkedragter i neutrale farver. 

men hvis det stod til mig, ville jeg helst at jeg først fik ting efter nf. 

vi har dog kigget en del på barnevogn, og jeg har også skrevet til sælger, men vi giver først endeligt svar på fredag, når vi har været til nf. og så henter vi den på mandag. Dog vil jeg ikke have den til at stå her hjemme, og det samme gælder vuggen. de to ting, skal først ind i huset, når baby er født :) om det er overtro eller tradition ved jeg snart ikke - sådan er det bare hehe. 

 

dog ville det intet gøre mig, at have indrette værelset med tremmeseng og at hængt puslebord op før fødslen. da jeg også ser lidt praktisk på det :) og vil først selv købe tøj når vi kender kønnet :)

Vi skal ud og se på barnevogn på mandag.. dvs før NF. Men det er fordi de snart skifter modeller og har set en fra 2016 jeg bare gerne vil have. Så det kan være vi bestiller den og så henter vi den bare først når barnet er født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud og se på barnevogn på mandag.. dvs før NF. Men det er fordi de snart skifter modeller og har set en fra 2016 jeg bare gerne vil have. Så det kan være vi bestiller den og så henter vi den bare først når barnet er født :)

Altså tænker også når man bestiller den i en butik. Så kan man også altid afbestille det igen. Ved ikk hvorfor men synes det er anderledes når man køber en barnevogn privat. Hvis nf går godt i morgen så skal vi hente barnevognen på mandag måske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh i morgen i morgen i morgen. Jeg kan slet ikke vente, skal til nf i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh i morgen i morgen i morgen. Jeg kan slet ikke vente, skal til nf i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm er åbenbart så spændt på nf. At jeg ikk rigtig har kunne sove. Faldt i søvn 1.30 og vågen igen kl 5.30 hvorefter jeg har blundet lidt til 6.40 virkelig belastende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER