faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Det forstår jeg godt!

Er det fordi fabrikken holder ferie? Det er vist noget i den dur, synes jeg at have hørt ☺

Hvilken farve er du forelsket i? Vi skal have kombivogn og elsker Emmaljungas vogne, men er også vild med 2 andre vogne - svært!!

Nej det er fordi de skifter modeller fra år til år.. :)

Jeg vil gerne have den store Emmaljunga Big Star Supreme - i sammen model som Mondial de luxe - dvs med et hvidt læderbælte om kassen.. og så måske i sort eller black lounge. :) Og så skal den have drejehjul.. Jeg syntes kombivognen er for lille. Jeg vil gerne have at vores barn kan sove ude til det er 3-4 år. Jeg har en veninde med en kombivogn og hendes søn er fra 20 okt 2015 og der går kun et par måneder og så vokser han ud af barnevognskassen og så SKAL de jo så kun bruge klapvognsdelen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at høre Og mega sød lille vingummi-baby (Synes de ligner vingummibamser omkring det tidspunkt)

hehe ja på filmen kan man altså se både arme og ben.. så der er det mere baby agtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er fordi de skifter modeller fra år til år.. :)

Jeg vil gerne have den store Emmaljunga Big Star Supreme - i sammen model som Mondial de luxe - dvs med et hvidt læderbælte om kassen.. og så måske i sort eller black lounge. :) Og så skal den have drejehjul.. Jeg syntes kombivognen er for lille. Jeg vil gerne have at vores barn kan sove ude til det er 3-4 år. Jeg har en veninde med en kombivogn og hendes søn er fra 20 okt 2015 og der går kun et par måneder og så vokser han ud af barnevognskassen og så SKAL de jo så kun bruge klapvognsdelen.

Den er også lille, i forhold til Big Star - helt sikkert. Min søn brugte bare kun sin barnevogn i 7 måneder, så ville han hellere sove og sidde i klapvogn. Min venindes dreng lå i kombivogn til 8 måneder, men var så heller ikke så stor.

Jeg tror at kombi er det bedste for os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der reserveret barnevogn. Skal bare give besked efter nf på fredag, om vi forsat er interesseret. Super lækkert. Og det er en næsten ubrugt Odder zip på xdream stel. Lige som jeg gerne ville have det. Og som bonus følger der så en voksipose med og selvfølgelig lift ☺️

Er så glad, især fordi kæresten ikke synes at jeg er en alt for stor tosse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der reserveret barnevogn. Skal bare give besked efter nf på fredag, om vi forsat er interesseret. Super lækkert. Og det er en næsten ubrugt Odder zip på xdream stel. Lige som jeg gerne ville have det. Og som bonus følger der så en voksipose med og selvfølgelig lift ☺

Er så glad, især fordi kæresten ikke synes at jeg er en alt for stor tosse

Stort tillykke :) Vi skal ud på mandag (om en uge) og se og måske bestille vores Emmaljunga :) Jeg glæder mig helt vildt og håber jeg kan nå at få den i den farve jeg ønsker. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der reserveret barnevogn. Skal bare give besked efter nf på fredag, om vi forsat er interesseret. Super lækkert. Og det er en næsten ubrugt Odder zip på xdream stel. Lige som jeg gerne ville have det. Og som bonus følger der så en voksipose med og selvfølgelig lift ☺️

Er så glad, især fordi kæresten ikke synes at jeg er en alt for stor tosse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige lidt brok... Så er i advaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt kup!! Og dejligt du bare ved lige hvad det skal være for en. Jeg er total lost. Og manden har slet ikke sat sig ind i det. Tror han skal ud og "prøvekøre" nogen, før han kan forholde sig til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige lidt brok... Så er i advaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige lidt brok... Så er i advaret

Jeg har meget sjældent migræne - som i 1-2 gange om året. Og med årene er de blevet ret milde, for det meste er det synsforstyrrelsernes/auraen jeg bemærker mest, og så varer hovedpinen kun et par timer og kan nemt soves væk. MEN siden i går har jeg bare haft den ledeste migræne Og har sket ikke kunnet sove i nat for dunkende smerter og kvalme og opkast.. Og nu er det jo en anden slags kvalme, hvor det at spise ikke hjælper, men når jeg så ikke spiser, så buldrer graviditetskvalmen også frem igen og jeg kan ikke finde hoved eller hale i, hvad der er hvad, eller hvordan jeg skal komme ud af det her igen. Nu har den dunkende hovedpine været der i over et døgn og bliver kun værre, jo længere tid jeg ikke får sovet Så har måttet tage endnu en sygedag i dag (ej, hvor bliver jeg aldrig fan af at skulle ringe og melde sig syg, har altid så mega dårlig samvittighed). Og troede så jeg kunne få lov at være sølle og kaste op i fred i dag. Men vi bor jo hos mine forældre nu og de er ude at rejse. Og i går gik det op for os, at fyret er gået i stå... Der var ikke en dråbe varmt vand tilbage eller varme i nogen rum. Og da det har været frostgrader her i nat, er det alligevel liiiige koldt nok. Så har brugt formiddagen på at ringe på hos naboer, trykke på tilfældige knapper og prøve at få fat i en service-mand der vil komme og hjælpe i dag...

Og med gravid-hormoner oven i, er jeg bare klar til at sætte mig ned og tude

Øv hvor har det bare været nogle øv-dage for dig.. :kiss   Håber du snart kan forligne dig med tanken om at være sygmeldt.. da det jo ikke noget du selv er herre over ! og håber cfølig at din migræne snart forsvinder.. ellers må du jo ringe til din læge og få noget vejledning til hvad du kan gøre.

Og så håber jeg inderligt at der snart er varme på igen.. koldt bad stinker.  Sender knus og varme tanker til dig :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså min kæreste har heller ikk sat sig forfærdelig meget ind i det. Hans ønsker var at den helst skulle være sort og gerne med drejehjul. Den er sort, men ingen drejehjul da man ikk kan få en Odder med det. Og så har jeg erfaring gennem min søster hun har både en emmajunga bigstar suprême og en Odder zip på xdream stel. Så der var valget ikk svært ☺️

Hvad var forskellen på de to siden dit valg ikke var svært ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige lidt brok... Så er i advaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var forskellen på de to siden dit valg ikke var svært ? :)

Altså understellet støtter ikke hele vejen rundt på emmajungaen, den understøtter primært midt på, det gør at vognen nemt kommer til at hænge, man må ikke benytte søskende sæde eller ståbræt. Samtidig synes jeg at emmajungaen er mere besværlig/uhandig, at slå sammen. Og odderen føler jeg er nemmere at køre rundt med/dreje.

Og alt det jeg skrev om emmajungaen her, er grund nok for mig, at drejehjulene ikke er vigtige nok. Det eneste jeg faktisk synes kunne gøres bedre på Odder vognen, var at de indførte drejehjul på deres "rigtige" barnevogne og ikke kun deres kombivogne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså understellet støtter ikke hele vejen rundt på emmajungaen, den understøtter primært midt på, det gør at vognen nemt kommer til at hænge, man må ikke benytte søskende sæde eller ståbræt. Samtidig synes jeg at emmajungaen er mere besværlig/uhandig, at slå sammen. Og odderen føler jeg er nemmere at køre rundt med/dreje.

Og alt det jeg skrev om emmajungaen her, er grund nok for mig, at drejehjulene ikke er vigtige nok. Det eneste jeg faktisk synes kunne gøres bedre på Odder vognen, var at de indførte drejehjul på deres "rigtige" barnevogne og ikke kun deres kombivogne.

Okay :) Jamen det er altid rart at høre andre folks meninger :) Vi skal som sagt først ud om en uge og kigge og måske bestille. Men nu må vi se hvad det ender med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et brokkeindlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et brokkeindlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Jamen det er altid rart at høre andre folks meninger :) Vi skal som sagt først ud om en uge og kigge og måske bestille. Men nu må vi se hvad det ender med :)

Hehe ja det er rigtigt nok. Men der er jo også nogen som vælger en billigere vogn. ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var da også lidt sent at være ude ☺️ Er det ikke?

Jo men troede jeg kunne vente til MD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men troede jeg kunne vente til MD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe okay , hvornår skal du til md da??

Har ikke fået tid! Eller hørt fra JM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i bare søde piger! Dejligt man lige kan få lov at råbe r*v herinde og så får man straks en masse søde ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået tid! Eller hørt fra JM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et brokkeindlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du tilhører også RH ikke? Så skal du selv bestille tid til MD når du har været til NF..

Ja, men det kunne jeg ikke få lov til, da jeg ikke har hørt fra JM endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er nysgerrig! SKAL det være lige på det tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER