faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Ih det var dejligt at kigge ind til baby igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke!! 15 cm??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der skal føde på Riget, som har hørt fra JM?

Da jeg var til NF forrige fredag sagde de til mig, at jeg ikke kunne få en tid til MD før jeg var blevet kontaktet af en JM. Min læge har sendt papirer 8/3! Jeg har forsøgt at ringe til de par numre jeg kan finde på Rigets hjemmeside men enten gik den ud, og en enkelt gang fik jeg en i røret der ikke kunne hjælpe?! Øh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har haft jm besøg i dag. Og hørte hjertelyd for første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har haft jm besøg i dag. Og hørte hjertelyd for første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til NF og 3 dage til MUS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der skal føde på Riget, som har hørt fra JM?

Da jeg var til NF forrige fredag sagde de til mig, at jeg ikke kunne få en tid til MD før jeg var blevet kontaktet af en JM. Min læge har sendt papirer 8/3! Jeg har forsøgt at ringe til de par numre jeg kan finde på Rigets hjemmeside men enten gik den ud, og en enkelt gang fik jeg en i røret der ikke kunne hjælpe?! Øh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har haft jm besøg i dag. Og hørte hjertelyd for første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føler mig virkelig irritabel/sur. Vi er blevet brændt af, af den sælger som vi skulle købe barnevogn af. Vi havde aftalt i sidste uge, at jeg først gav svar i fredags pga nf.

Hun svare mig ikk fredag, eller hele weekenden og har forsat ikk hørt fra hende. Vi havde aftalt at jeg skulle komme og hente den i dag. Føler mig så irriteret over det, for måske hun har fået den solgt, men så kunne man i det mindste informere om det g tage sin annonce af dba. Sådan gør man da bare, det er da rent princip.

Sorry for det her sure opstød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske hvor hurtigt jeg hørte fra en jordemoder, men det tog i hvert fald ikke 6 uger... Måske et sted ml 1-2 uger. Det er da godt nok irriterende! Har du prøvet bare at ringe til omstillingen på Riget? De må da kunne stille om til det rigtige sted... Jeg fik indkaldelsen i min e-boks og er ikke lige ved computer, så kan ikke tjekke det lige nu, men skal nok prøve at huske det, så jeg kan se om ikke der står nogen kontaktoplysninger.

Hun ringede sgu i dag, jordemoderen! Helt tilfældigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føler mig virkelig irritabel/sur. Vi er blevet brændt af, af den sælger som vi skulle købe barnevogn af. Vi havde aftalt i sidste uge, at jeg først gav svar i fredags pga nf.

Hun svare mig ikk fredag, eller hele weekenden og har forsat ikk hørt fra hende. Vi havde aftalt at jeg skulle komme og hente den i dag. Føler mig så irriteret over det, for måske hun har fået den solgt, men så kunne man i det mindste informere om det g tage sin annonce af dba. Sådan gør man da bare, det er da rent princip.

Sorry for det her sure opstød.

Ja, hvis i har lavet en aftale er det bare rigtig tarveligt!

Men det kan være der er kommet et eller andet i vejen, giv hende et par dage, og så se efter noget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis i har lavet en aftale er det bare rigtig tarveligt!

Men det kan være der er kommet et eller andet i vejen, giv hende et par dage, og så se efter noget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en aftale. At vi gav svar fredag eftermiddag. Og vi så skulle afhente mandag.

Men har fundet en anden og billigere her inde fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, den historie er altså bare så trist!! Tænk at nogen kan klare at gennemgå så meget sorg! Du må have været meget meget ønsket

Ja min storesøster og jeg er og var meget ønsket :) Og ja den tur mine forældre har været igennem, den har sikkert gjort deres forhold stærkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 i dag!! Det begynder at lyde af noget Den sidste uge her har maven bare sagt pop! Den er ikke længere flad om morgenen. Synes dog stadig det mest bare ligner en "for meget fedt"-topmave Glæder mig til jeg begynder at føle mig rigtig gravid og der ikke længere er tvivl om, om jeg bare har spist for meget

Men apropro spise for meget... Så er det blevet meget bedre med kvalmen, men jeg har stadig fuldstændig nul-tolerance over for sult, skal helst stadig slet ikke nå at blive sulten. Så spiser desværre stadig en del mere end jeg plejer. Selvom det mest er rugbrød, frugt og grøntsager (og kiks godt nok også) siger vægten i dag plus 4 kg Så mere end den burde på nuværende tidspunkt... Har kigget lidt på, om jeg skulle begynde at gå til noget gravid træning. Men yoga er ikke lige mig og det er svært at finde så meget andet. Hvad gør i andre med motion? Løb meget tidligere, men har ikke løbet siden jeg blev gravid, og tror det bliver (for) hårdt at starte op på nu.

Stort tillykke med ugerne :)

Vedr træning.. så træner jeg ikke.. og har desværre aldrig rigtig gjort det. Men jeg er begyndt at cykle mere end jeg har gjort tidligere. Igen dog med en el-cykel. Men jeg får da rørt mig lidt.. og jeg tager trappen når jeg kan og ikke skal til 5.sal. Jeg er blevet anbefalet at svømme.. Så det tror jeg måske jeg skal starte op med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, glemte det aller vigtigste i mit tidligere opslag! Vi tager liiiige ind og kigger til baby i eftermiddag Glæder mig til at se hvor stor han er blevet. Vi inviteret svigerfar og hans kone med som en overraskelse. De kommer langvejs fra i dag for at spise frokost med os og hjælpe i den nye lejlighed. Så håber de bliver glade

Håber det gik godt med scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det var dejligt at kigge ind til baby igen!!! 15cm og 139g! Så er det nok ok maven buler lidt Han er helt perfekt og sparkede/boksede/hoppede løs. Min mor lavede lige en "tidlig misdannelsesskanning" og alle organer så fine ud, der er tre kar i navlesnoren som der skal være, ingen læbe-gane spalte og 10 fingre og 10 tæer Og der er vist ingen tvivl om, at det er en dreng Vi fik et fint 3D billede af at han ligger og sutter på sin tommelfinger og hørte hjerteslag.

Svigerfar og hans kone blev elle vilde og sad med tårer i øjnene. De glæder sig så meget! Og vi glæder os godt nok også til han kommer ud til os

Hvor er det vildt... Stort tillykke igen :) Glæder mig helt vildt til NF her lige om lidt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der skal føde på Riget, som har hørt fra JM?

Da jeg var til NF forrige fredag sagde de til mig, at jeg ikke kunne få en tid til MD før jeg var blevet kontaktet af en JM. Min læge har sendt papirer 8/3! Jeg har forsøgt at ringe til de par numre jeg kan finde på Rigets hjemmeside men enten gik den ud, og en enkelt gang fik jeg en i røret der ikke kunne hjælpe?! Øh

Så hvis nogen ved hvem jeg skal kontakte, ville jeg blev glad? For min læge sagde bare at det kunne tage tid - men da ikke 6 uger?!

Jeg skal også føde på Rigshospitalet.. Og du skal starte med at ringe til afdelings-jordmoderen.. Jeg fik hendes nummer idag da jeg skulle have rykket min tid til NF frem. Nummeret er 3545 8729. Så kan du jo ringe og spørge hende. Jeg har heller ikke fået tid endnu.. men skal tale med hende i morgen omkring NF.. og så vil jeg samtidig spørge til første JM samtale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har haft jm besøg i dag. Og hørte hjertelyd for første gang på trods af at hub sagde hun normalt ikk lyttede til hjertelyd ved 13+2, men den kom bare frem lige så snart hun satte doptonen på, hun skulle ikk engang lede efter den ❤

Ej hvor fantastisk :) Sagde hun ellers noget spændende ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg har lige været væk i nogle dage.. Vi har været på loppemarkedet her i weekenden og tjent 2200 kr. De kommer til at gå til ferie.

Dertil så er jeg gået i 13.uge.. Dvs 12+1 idag. Men da jeg var til scanning d.8 april mente gynækologen at jeg skulle sættes to dage frem.. Så jeg har ringet til Rigshospitalet idag for at få rykket min tid frem.. da jeg ellers er gået i uge 15 når jeg skal scannes. Så den skal jo rykkes frem :)

Er så spændt på hvornår det bliver da de ikke havde flere ledige tider og vi dermed skal presses ind et sted.

Idag har vi så været ude og bestille barnevogn.. Min mor var med da mine forældre gerne vil betale for den. (min far var ikke hjemme og det var derfor min mor der var med alene.) Jeg har fået den vogn jeg har drømt om længe.. så jeg er bare SÅ glad :loveshower  Der er lagt 100 kr i depositum og så skal vi bare ringe når vi skal hente den.. sådan ca en uge før.. så de kan nå at samle den :)

 

Derudover har jeg idag også ringet og talt med min storesøster.. og fortalt hende at hun skal være moster. Hertil skal det så lige forklares at vores forhold er enormt anspændt og aldrig nogensinde bliver varmt og kærligt. Min søster har erklæret at hun ikke kan fordrage min mand og det gjorde hun med under 3 mdr til vores bryllup (for snart 2 år siden) og vores forhold er totalt ødelagt. Men vores forhold har altid været anspændt fordi hun er adopteret og jeg har ligget i mors mave. Men lang historie kort.. så tog hun det pænt og kom ikke med nogen grimme kommentarer som jeg ellers havde frygtet.

 

Og så til mit udseende.. Jeg har jo ikke rigtig taget så meget på.. Har måske taget 1 enkelt kg på. Men det kan ses nu at jeg er gravid. Jeg vedhæfter et billede (med ansigt) og så kan i se hvad jeg mener :) Jeg ender sku med at blive en totalt spærreballon.. !!!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedeberg... !!

post-5552-0-12495800-1461005268_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedeberg... !!

der er da begyndt at ske lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER