faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Hm har nu snakket med svanger amb. Og når jeg skal til md scanning, skal der muligvis afsættes mere tid og så er det nok en læge som skal scanne mig.

Havde informeret min egen læge om at min kærestes lillebror led af mange og alvorlige hjertefejl, det har han ikk skrevet ned nogle steder, så i går da jeg havde jm fortalte jeg hende det, og hun sagde jeg skulle ringe og informere om det, inden at jeg fik tid til md.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedeberg... !!

Man kan da virkelig se en forskel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigshospitalet ringede i dag.. da jeg jo skal have rykket min NF frem (så det ikke bliver for sent) og jeg har så fået tid i morgen onsdag kl 8 !! Puha det var hurtigt og meget lige pludselig.. Nu skal aftenen og natten bare overståes så jeg ikke begynder at blive alt for bekymret !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigshospitalet ringede i dag.. da jeg jo skal have rykket min NF frem (så det ikke bliver for sent) og jeg har så fået tid i morgen onsdag kl 8 !! Puha det var hurtigt og meget lige pludselig.. Nu skal aftenen og natten bare overståes så jeg ikke begynder at blive alt for bekymret !

Men er det ikke lidt dejligt, at det er så snart?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke lidt dejligt, at det er så snart? Held og lykke i morgen! Håber jeres lille guldklump har det perfekt

Jo det er dejligt.. men man bliver jo samtidig lidt nervøs.. for tænk nu hvis man får et meget lavt tal og skal overveje abort. Det er der jo ingen der ønsker. Så nu krydser jeg bare alt hvad jeg kan :) Og prøver at nyde aftenen.. så har købt bøffer til grillen.. har indkogt rødvin og portvin til en lækker sauce.. og så bliver der salat og små kartofler til.. og så jordbær med fløde til dessert :)

Jeg har fri onsdag og torsdag og så skal jeg så arbejde nattevagter over weekenden.. så det er jo lidt min weekend i de kommende dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigshospitalet ringede i dag.. da jeg jo skal have rykket min NF frem (så det ikke bliver for sent) og jeg har så fået tid i morgen onsdag kl 8 !! Puha det var hurtigt og meget lige pludselig.. Nu skal aftenen og natten bare overståes så jeg ikke begynder at blive alt for bekymret !

Det skal nok gå helt perfekt! Er sikker på der er en meget fin bebs derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning - jeg venter sørme en pige!

Håber jeg kan finde ud af det, har jo en dreng i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning - jeg venter sørme en pige!

Håber jeg kan finde ud af det, har jo en dreng i forvejen

Har købt ALT muligt for meget i dag - for pokker ☺

:loveshower  Yay stort tillykke søde :) Og ja cfølig kan du finde ud af det :) :stork :balloons

Hvad har du shoppet så ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Yay stort tillykke søde :) Og ja cfølig kan du finde ud af det :) :stork :balloons

Hvad har du shoppet så ?

Sengetøj fra Konges Sløjd, en ulddragt fra Purebaby, bodyer fra Wheat, stofbleer fra CamCam og en heldragt fra Hollys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget var det egentlig heller ikke? Så må jeg købe noget mere ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sengetøj fra Konges Sløjd, en ulddragt fra Purebaby, bodyer fra Wheat, stofbleer fra CamCam og en heldragt fra Hollys

Er det hele købt i en butik eller har du rendt i flere ? hehe Jeg vil også igang... vil gerne have købt lidt tilbehør til barnevognen.. men vil gerne have en farveprøve på den.. så jeg kan købe nogle ting der passer til.. Hvis man kan det !! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det hele købt i en butik eller har du rendt i flere ? hehe Jeg vil også igang... vil gerne have købt lidt tilbehør til barnevognen.. men vil gerne have en farveprøve på den.. så jeg kan købe nogle ting der passer til.. Hvis man kan det !! :)

Nej jeg har siddet på min flade foran computeren ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har siddet på min flade foran computeren ☺️

Ha ha ha :) Sådan :)  :oops   :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning - jeg venter sørme en pige!

Håber jeg kan finde ud af det, har jo en dreng i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning - jeg venter sørme en pige!

Håber jeg kan finde ud af det, har jo en dreng i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning - jeg venter sørme en pige!

Håber jeg kan finde ud af det, har jo en dreng i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigshospitalet ringede i dag.. da jeg jo skal have rykket min NF frem (så det ikke bliver for sent) og jeg har så fået tid i morgen onsdag kl 8 !! Puha det var hurtigt og meget lige pludselig.. Nu skal aftenen og natten bare overståes så jeg ikke begynder at blive alt for bekymret !

Held og lykke i dag!!!! Vi skal begge afsted i dag og selvfølgelig får vi fine høje tal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i dag!!!! Vi skal begge afsted i dag og selvfølgelig får vi fine høje tal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle :rolleyes

 

Til orientering er der tilbud på kønscanning (I Kbh) på downtown.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået NF :) og vi fik et dejligt højt tal .. 1:5788 :) terminen blev rykket 3 dage frem så den nu hedder 27 okt :) baby var yderst livlig og ville ikke ligge rigtigt så damen kunne se det hun skulle. Så jeg måtte ud og hoppe og danse på gulvet :) og så fik vi hørt hjertelyd 2 gange :)

post-5552-0-15546400-1461145191_thumb.jp

post-5552-0-32895300-1461145212_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået NF :) og vi fik et dejligt højt tal .. 1:5788 :) terminen blev rykket 3 dage frem så den nu hedder 27 okt :) baby var yderst livlig og ville ikke ligge rigtigt så damen kunne se det hun skulle. Så jeg måtte ud og hoppe og danse på gulvet :) og så fik vi hørt hjertelyd 2 gange :)

Orgh hvor dejligt. Godt med et dejligt tal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået NF :) og vi fik et dejligt højt tal .. 1:5788 :) terminen blev rykket 3 dage frem så den nu hedder 27 okt :) baby var yderst livlig og ville ikke ligge rigtigt så damen kunne se det hun skulle. Så jeg måtte ud og hoppe og danse på gulvet :) og så fik vi hørt hjertelyd 2 gange :)

ET STORT TILLYKKE!!! Hvor dejligt!!!

Jeg tæller ned. Har NF tid kl 19.15 og kører fra arbejde om præcis 3 1/2 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, hvis kæreste vil være med til alle jm besøg/samtaler bare fordi de ligger på hans fridag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået NF :) og vi fik et dejligt højt tal .. 1:5788 :) terminen blev rykket 3 dage frem så den nu hedder 27 okt :) baby var yderst livlig og ville ikke ligge rigtigt så damen kunne se det hun skulle. Så jeg måtte ud og hoppe og danse på gulvet :) og så fik vi hørt hjertelyd 2 gange :)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, hvis kæreste vil være med til alle jm besøg/samtaler bare fordi de ligger på hans fridag.

Min mand ville sikkert også gerne med, hvis han havde fri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER