NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Sidst ventede jeg til efter fødslen med at købe, og det fortrød jeg! Ved ikke helt hvad jeg tænkte på. Eller nej, det passer ikke helt, jeg havde købt en i H&M, men den kunne jeg slet ikke holde ud. 

 

Jeg brugte dem fra Carriwell - først i str L og senere i str M - og dem bruger jeg igen allerede nu, for jeg kunne lige pludselig ikke holde til bøjle bh. Jeg skal have investeret i nogle flere, for de begynder at blive slidte - men altså jeg ammede også i 16 måneder og har allerede gået med dem i et par måneder nu, så mine de bliver godt brugt ;)

 

Tror jeg køber et par stykker kort inden termin, så jeg i det mindste har lidt at gøre med - det tænker jeg umiddelbart også er det rareste. Tak for hjælpen alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

44 dage :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber først bagefter. Min søster sørger for dem, da hun er butikschef i Change :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber først bagefter. Min søster sørger for dem, da hun er butikschef i Change :-)

Luksus :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 dage :kuller

Fik lige kigget tøj igennem til vores lille baby. Vi har vidst, hvad vi skal bruge til den første tid, bortset fra lidt nattøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Står jeres babyer fast med hovedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Står jeres babyer fast med hovedet?

Det gjorde han ikke da jeg var ved lægen for en uge siden.. Men hvem ved hvad han gør nu! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde han ikke da jeg var ved lægen for en uge siden.. Men hvem ved hvad han gør nu! ;)

 

Heller ikke her, for halvanden uge siden. Gør din det, CMatilde? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ved JM dagen før Storm blev født, og der stod han ikke fast.. Ligesom mine veer aldrig blev regelmæssige! :chin: Det er jo ikke til at regne med så! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter står fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han står fast. Kunne mærke det i forgårs og lægen sagde så at han stod fast :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han står fast. Kunne mærke det i forgårs og lægen sagde så at han stod fast :-)

Hvordan mærke? :chin: Som sagt har jeg aldrig prøvet at baby stod fast før.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ku mærke at han satte sig fast. Han skubbede og skruede mod bækkenbunden og det gjorde virkelig NAS Down there.

Og lægen kunne godt mærke hans hoved stå fast :-) ryggen mod højre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det føles som om at man har en bold i bækkenet og det gør hele tiden ondt -altså ikke av av ondt men man kan mærke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, tror i så fald at Nohr har boret sig godt ned i bækkenet, med stadig kan hoppe op igen.. Ind i mellem har jeg den glemte I beskriver, men så tumler han lidt og så forsvinder den igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg mon den eneste som sover mærkeligt for tiden? Selv når jeg ligger godt og ingen gener eller bekymringer har, kan jeg slet ikke falde i søvn.. Og når jeg så endelig falder i søvn vågner jeg hvertfald en gang i timen og skal lige kigge rundt i lokalet :rolleyes Jeg drømmer udelukkende om fødsel og sex i øjeblikket og så er der selvfølgelig de nattelige tisseture..

Jeg føler sådan at min krop er i alarmberedskab af en art...

Men er det ikke lige tidligt nok hvis hun først kommer om 6 ugers tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg da lige overrasket med et babyshower i dag :wub Troede jeg skulle til min mors fødselsdag, men det skulle jeg så ikke

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi da lige nr. 2 på listen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh jeg sveder!'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi da lige nr. 2 på listen :o

Oh god tiden nærmer sig :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg prøver at tage mig sammen hver dag til at få pakket hospitalstasken, men der sker ligesom ikke rigtig noget :p

Men jeg ved også bare at jeg ville få lidt ro ved at vide at den var pakket og klar HVIS der nu skete noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slet ikke i nærheden af at få pakket nogen taske, i min verden er der læææænge til den 6/7 - men ja det kan jo sådan set godt ske før... Men har slet ikke fået vasket noget af babytøjet endnu og det blir tidligt om 14 dage så håber ikke der sker noget før det :)

Var til vækstscanning i dag. Scanningen sagde 2090g (14% under gennemsnittet), men lægen vurderede hende nu større fordi hun mener hun er lang og det tager scanningen ikke højde for, hun gættede på 2200g. Deres noter fra MD scanningen var blevet væk så de troede først det var den scanning jeg var til :/ heldigvis havde vi dog stadig booket tid til pks 6/7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slet ikke i nærheden af at få pakket nogen taske, i min verden er der læææænge til den 6/7 - men ja det kan jo sådan set godt ske før... Men har slet ikke fået vasket noget af babytøjet endnu og det blir tidligt om 14 dage så håber ikke der sker noget før det :)

Var til vækstscanning i dag. Scanningen sagde 2090g (14% under gennemsnittet), men lægen vurderede hende nu større fordi hun mener hun er lang og det tager scanningen ikke højde for, hun gættede på 2200g. Deres noter fra MD scanningen var blevet væk så de troede først det var den scanning jeg var til :/ heldigvis havde vi dog stadig booket tid til pks 6/7

Det er da en fon størrelse! :loveshower Vi skal til vækstscanning på onsdag, jeg er dødspændt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt med babyshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke baby står fast her. Har slet ikke den følelse I nævner... Baby vender dog den rigtige vej :) Nu er jeg også blevet den heldige vinder af vand i fødderne... Jeg har heller ikke pakket noget - overhovedet. Masser af tid :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER