NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Til jer med større børn: Er det kun mig der ikke er utålmodig på samme måde som sidst? Jeg gør meget ud af at nyde og sætte pris på de sidste alenestunder med Storm jeg får i lang tid, og i sådanne øjeblikke er det lige før jeg fortryder at vi valgte at få flere.. :unsure Misforstå mig ikke, jeg glæder mig til at gøre Storm til storebror, men de her første måneder, hvor fokus unægteligt kommer til at ligge hos den lille, det glæder jeg mig ikke til.. Jeg savner min store dreng allerede! Og føler mig som en ravnemor over for Nohr... :boo

Mig og vigga havde en hyggedag i dag hvor jeg holdte hende hjemme fra børnehaven og det var så hyggeligt :) har dog ingen dårlig samvittighed overhovedet over der kommer en mere, ved mange har det men det tror jeg bare jeg har besluttet jeg ikke vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Genkender det du skriver, det er også derfor jeg sætter så meget pris på at Caroline og jeg snart har tre ugers ferie. Bare hende og jeg. Så nyder vi stunderne sammen, men jeg ved også fra båndet mellem hende og den store, at det er en gave at have søskende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 måned til termin og nu BARSEL :yay :glad :yay

:glad :glad :glad Fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning på tirsdag for at se hvordan den lille frøken vender - be om at hun har hovedet nedad xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning på tirsdag for at se hvordan den lille frøken vender - bedre om at hun har hovedet nedad xxx

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+0 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+0 :wub

37+0 her.. Så NU må han gerne komme! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+6 og venter i spænding... Den er kun blevet større efter at havde besøgt min nyfødte nevø :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+3 her, og har ikke specielt travlt med at føde (selvom det heller ikke ville gøre så meget, især fordi det ville betyde fødslen gik i gang af sig selv, hvilket jeg virkelig ønsker). 

 

Jeg var ved jordemoder i går. Lillepigen blev vurderet til 3300 gram, hovedet var langt nede, men stod ikke helt fast (modsat sidste gang, har det mon kun været en fejl eller kan de gå fra at stå fast til ikke at stå fast?). Blodtryk og urinprøve var helt fine, så dejligt (frygter altid især urinprøven, for om jeg skal igennem glukosebelastning). 

 

Jeg har det bare godt denne graviditet!! Jojo, jeg har lidt vand i fødderne og bliver hurtigere træt, og hvis jeg ligger på tæppe i græsset kan jeg knap nok gå de første 5 minutter efter. Men jeg sover godt om natten, kan stadig lege med min søn og holde til at gå og være aktiv. Maven er også sunket nu, så halsbranden er næsten forsvundet. Vægten har stået stille siden starten af maj, det er jeg også lykkelig over - 20 kg er mere end nok! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+3 her, og har ikke specielt travlt med at føde (selvom det heller ikke ville gøre så meget, især fordi det ville betyde fødslen gik i gang af sig selv, hvilket jeg virkelig ønsker).

Jeg var ved jordemoder i går. Lillepigen blev vurderet til 3300 gram, hovedet var langt nede, men stod ikke helt fast (modsat sidste gang, har det mon kun været en fejl eller kan de gå fra at stå fast til ikke at stå fast?). Blodtryk og urinprøve var helt fine, så dejligt (frygter altid især urinprøven, for om jeg skal igennem glukosebelastning).

Jeg har det bare godt denne graviditet!! Jojo, jeg har lidt vand i fødderne og bliver hurtigere træt, og hvis jeg ligger på tæppe i græsset kan jeg knap nok gå de første 5 minutter efter. Men jeg sover godt om natten, kan stadig lege med min søn og holde til at gå og være aktiv. Maven er også sunket nu, så halsbranden er næsten forsvundet. Vægten har stået stille siden starten af maj, det er jeg også lykkelig over - 20 kg er mere end nok!

Hvor er det altså dejligt at du har det godt :kram

Jeg er ligeså langt som dig og jeg håber hver dag at det er idag at lillepigen vil holde fødselsdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig også jeg har det udemærket. Er træt, og det er tungt.. Men jeg har ikke nær så ondt i ryg/bækken som jeg har haft og så længe jeg slapper godt af i løbet af dagen synes jeg faktisk det er helt okay at være højgravid :glad

 

Heldigvis er Elliot godt igang med at smide bleen herhjemme, så det bliver der brugt noget tid på. Idag har vi gjort barnevogn ren og om lidt skal vi igang med at samle hendes seng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+3: nu vil vi gerne have baby ud ;)

Så vi har gjort lidt tiltag herhjemme - sex, rengøring af 2 badeværelser, rengøring af alt Liams bobles, fjernelse af ukrudt ude i hækken og leg med min store dreng!!

Men intet sker endnu :lolhit (udover at vi har fået ordnet et par hængepartier og jeg har fået mega ondt i lænden :/ ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+3: nu vil vi gerne have baby ud ;)

Så vi har gjort lidt tiltag herhjemme - sex, rengøring af 2 badeværelser, rengøring af alt Liams bobles, fjernelse af ukrudt ude i hækken og leg med min store dreng!!

Men intet sker endnu :lolhit (udover at vi har fået ordnet et par hængepartier og jeg har fået mega ondt i lænden :/ ;) )

Og din mand er lidt gladere... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og din mand er lidt gladere... :lol

Haha du har ret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre I ikke har de store problemer her sidst i graviditeten... :kram2

37+1: Jeg har heldigvis heller ikke de store gener. Vand i fødderne, lidt ondt i ryg/siderne, hvis jeg ligger for længe i samme stilling. Kan stadig være godt aktiv, men nu trænger jeg til afslapning med en god bog. Så skal fødderne i et afslappende fodbad, som min dejlig mand gav mig i sidste uge. Forhåbentlig er renoveringen af værelse færdig sidst på ugen, så vi kan hygge med indretning... Så bebs må gerne vente en uge med at komme, selvom jeg fik mega kriller i fingerne efter at have set min lille nye nevø :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+5 (kun 8 dage tilbage!). Puha nu nærmer det sig altså!

Det er nærkeligt at kende datoen, for selvom det jo nok bliver der så kan det jo sagtens ende med at blive i morgen - og har intet pakket eller lign. fordi vi jo har en dato næste uge - det er vist lidt dumt ;) må snart få pakket en taske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop arbejder. Igår med sindssyg mange smertefulde plukveer, fortsatte natten igennem og så heldigvis ikke så meget i dag, men hver en bevægelse han laver derinde gør nas og den der tyngende fornemmelse er kommet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+5 (kun 8 dage tilbage!). Puha nu nærmer det sig altså!

Det er nærkeligt at kende datoen, for selvom det jo nok bliver der så kan det jo sagtens ende med at blive i morgen - og har intet pakket eller lign. fordi vi jo har en dato næste uge - det er vist lidt dumt ;) må snart få pakket en taske

8 dage - hvor er det vildt... Skynd dug at få pakket tasken, som du suger man ved aldrig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født :boo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født :boo :loveshower

:kram Velkommen til verden til det første lille juli-barn Nova... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

 

Jeg vil også!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Jeg vil også!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født :boo :loveshower

Kæmpe stort tillykke :loveshower

Og her gik jeg og troede, at jeg ville blive den første - har termin imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født :boo :loveshower

Weeeeee stort tillykke!! Glæder mig til at høre mere og se billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER