tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

:kram Jeg hader virkelig også at være gravid. Jo jo, der er lyspunkter, og RESULTATET er jo fantastisk. Men at kaste op, blive svimmel, være øm, sove dårligt, kvalme, halsbrand, vand i kroppen, kæmpestor og rødmosset, depri, hormonella, cravings, OSV! Det er jo bare ikke fedt. Sådan må man gerne have det :kram

Tak for kram. Føler mig så ond, når jeg ved at der er mange der kæmper i flere år for at opleve en graviditet. Lige nu synes jeg det værste er, at jeg slet ikke kan se hvordan vi rent praktisk skal kunne få mere end et barn, når jeg har det sådan. Så ligger det i hvert fald meget langt ude i fremtiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram. Føler mig så ond, når jeg ved at der er mange der kæmper i flere år for at opleve en graviditet. Lige nu synes jeg det værste er, at jeg slet ikke kan se hvordan vi rent praktisk skal kunne få mere end et barn, når jeg har det sådan. Så ligger det i hvert fald meget langt ude i fremtiden :(

Bare rolig, det skal nok gå, og du er ikke ond :kiss Jeg tror ikke, det er graviditeten man kæmper for, det er barnet. ;) Man må gerne synes at det sucks at være gravid. Og dem der prøver, bliver jo hverken mere eller mindre gravide om du nyder det eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige et kæmpe kram :kram husker jeg rigtig, at han også græder meget?

Tak :kiss Altså egentligt ikke, men under sygdom gør han jo :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal flytte så meget som vi overhovedet kan imorgen, og der bare er ALT for mange ting som mangler at blive pakket ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Føler mig så ond, når jeg ved at der er mange der kæmper i flere år for at opleve en graviditet. Lige nu synes jeg det værste er, at jeg slet ikke kan se hvordan vi rent praktisk skal kunne få mere end et barn, når jeg har det sådan. Så ligger det i hvert fald meget langt ude i fremtiden :(

Sidst jeg var gravid, var der én der også havde det som dig og var rigtig ked af den følelse. Og kan huske, at jeg skrev, at man jo kunne sammenligne det med en virkelig turbulent og nederen flyvetur med luftsyge, trælse medpassagerer etc. Altså bare fordi selve ferien er god og dejlig, og man glæder sig til den, har man altså lov til at synes, at turen dertil er røvet og ufed!

Når det er sagt håber jeg, at du får det bedre snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kiss Jo men ja men, det er jo også fint at jeg nyder at han bliver passet. Men jeg for alligevel dårlig samvittighed, for det er jo ikke ham der er noget galt med, det er jo mig. Og dét er jeg træt af! Træt at at være fyldt med hormoner der gør mig sur og trist og fyldt med frygt for fødslen - og at det fylder i forhold til W, fordi jeg ligesom har et behov for at lukke mig inde i mig selv.

Men jo jo, det bliver da rart med lidt ro og frokostdate med J :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen så sølle med det her kvalme :boo Har endnu engan været nødt til at skifte en lorteble, og endnu engang har det resulteret i opkast :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lejligheden ligner stadig lort, der ligger ting overalt, jeg har ikke fået mad og skal ned og svømme om 45 minutter. Orker virkelig ikke mere - hader flytninger som pesten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min ene babs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej BBM, det er også meget meget voldsomt sprogbrug de unger har. I skal helt sikkert ha fat i BH, hvis de ikke er opmærksomme på det så skal de rykke NU (det skal de sådan set uanset hvad).

Sørg også for lige at få klare linjer mht ble. T blev snotforvirret da BH åbenbart lige tog en ble-beslutning uden at tale med os om det. Det har taget et par uger at komme på ret køl igen.

Begge tilfælde tror jeg handler om at arbejde sammen med pædagogerne, men også som forældre at råbe op, når der er noget der skrider lige lovligt meget. Jeg har i hvert fald er klart indtryk af, at T er et meget 'nemt' barn for dem at have og at vi har været ikke-krævende forældre, hvilket så et tippet over i, at T har passet sig selv og ikke fået den støtte han havde brug for, nu når han endelig havde brug for det. Pædagogerne blev tydeligt lidt overraskede over, at vi begyndte at stille spørgsmål og der har været nogle uger, hvor de har været i forsvarsposition og vi lige har været lidt mere skeptiske, men jeg synes nu at vi er ved at finde den gamle ro omkring hinanden igen.

Anyway. De dér ting du beskriver, ville jeg adressere med det samme. For alles skyld. Hvis der ikke er tid til en face-to-face i morgen tidlig, så aftal at I ringes ved i løbet af dagen eller at der er klar til snak når I henter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

:kram jeg har ingen anelse om, hvorvidt der er noget at være bekymret for, men jeg ville også være ved at kaste op :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

Det er da bare SLET ikke i orden! Du/I skal helt sikkert tage fat i BH i morgen, og snakke med dem om det.

 

Personligt har jeg tænkt mig at tage en snak med vores BH i morgen, efter David her til aften fortalte at R (én af de lidt større drenge, som der ALTID var ballade med, da han gik i vuggestue, og som jeg også VED at der er ballade med i BH), ofte krammer ham meget hårdt på hovedet, og at det gør ondt så David begynder at græde. Han vil ikke selv sige noget til de voksne for så bliver R sur, og gør det igen når de voksne ikke kigger :( Han kunne så berette at det samme sker med bedste-vennen, med samme resultat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

Åh altså :(

Kæmpe kram til dig :kram og V faktisk også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skåret mig i fingeren da jeg skulle skære æble ud :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

Ej Mette, det lyder jo helt forfærdeligt :o Jeg er helt mundlam. Jeg håber da virkelig der er nogle ting, som "bare" er vokset i V's hoved. Jeg glæder mig da til at høre hvad børnehaven siger.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig nogle grimme billeder i hovedet af, hvordan min lille drengs dag i bh har været :boo

Han virker egentlig i fint humør. MEN:

- Kommer hjem med en pose med bukser og underbukser med lort på (Vi har altså IKKE snakket med bh om at tage bleen. Tvært imod har vi snakket om, at vi havde god tid og egentlig nærmest holdt pause, fordi der sker så meget andet i hans liv)

- Fortæller at [4 navne på drenge] har sagt at de vil "slå mig, slå mig ihjel, brænde mig og smide mig på grillen" og tilføjer "Så bliver jeg faktisk ked af det"

- Siger også "Det er faktisk ikke sjovt at grine af nogen", "Z væltede min spand med spaghetti og kødsovs, som jeg lavede til dig, mor" og "Y siger at man ikke må have ble på udenfor"

Igår snakkede han om, at X slog ham, kaldte ham "dumme tissemand" og "fuckerlort" og idag siger han at X siger, at Valdemar er grim.

Jeg forsøger at snakke med Valdemar sådan løst om bh ("Hvem kan du godt lide at lege med?") og han nævner hele tiden, at han ikke vil lege med X og at X er sur på ham og vil slå ham.

Jeg er jo ikke i bh og kan ikke se/høre, hvad der foregår, men det her synes jeg bare lyder SÅ voldsomt!

Vi har i hvert fald snakket om, at vi lige skal prøve at rykke lederen eller Vs primære i ærmet imorgen, for lige at høre deres version. :unsure

Jeg kan bare slet ikke holde ud, hvis det er, som jeg forestiller mig :boo

Ej det lyder godt nok ikke rart :( får helt ondt i maven på jeres vejne, sikke noget :( håber i får en god snak med børnehaven i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Mette! :unsure

 

Det lyder på INGEN måde acceptabelt, og lige som alle andre, vil jeg også anbefale at du tager det op med pædagogerne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse, piger.

Det med bleen, der var det så kun i kanten af underbukserne og på knæene (?!) at der var lort, så det ligner ikke, at han ikke har haft ble på, men mere at han har haft en fyldt ble på for længe. Det er sådan lidt sekundært.

Men at høre ham sige, at de siger, de vil slå ham ihjel. Det kan jeg bare på ingen måde rumme. :boo

Og selvfølgelig er der to sider af en sag, og jeg håber VIRKELIG, at det bare er vokset MEGET i hans hoved (selvom det jo egentlig heller ikke er godt...), og mit for den sags skyld. Men der kommer bare nogle ord, som jeg synes er helt ude af proportioner, også selvom jeg havde forventet at sproget ville blive mere ballademager-agtigt i bh end i DP.

B hiver fat i lederen imorgen og får enten en snak dér eller "booker" en snak til os begge imorgen eftermiddag.

Og B, V og jeg har brugt lidt ekstra tid på at lege med duplo. V ville gerne have at jeg lå hos ham, til han sov, så det gjorde jeg selvfølgelig. Først handlede det om monstre, og bagefter snakkede han igen om, at X havde slået ham med spanden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM det lyder ret voldsomt :( Er der mange børn fra belastede områder der? Måske hører de den slags fra deres store søskende :unsure

Selvfølgelig skal I have fat i personalet i morgen. Hvorfor lederen og ikke pædagogerne? Lederen ved vel ikke umiddelbart noget om konkrete situationer i hverdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten havde jeg snakket med en af pædagogerne imorges, sådan lidt kort om, hvad V har fortalt om X, og pædagogen nikkede og lyttede og fortalte, at de var obs på det. Jeg synes bare, at de her "nye ord" er de nødt til at have med også. For pt. er jeg faktisk ikke tryg ved at sende V afsted. (Og normalt synes jeg jo, det er en vildt god bh ellers...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så gal og rystet over min svigermor!

Hun ringede til min mand tidligere på aftenen, for at spørge om hun må passe T en dag. I løbet af samtalen kom hun så ind på den ene gang hvor hun passede begge piger. Hun fortalte at hun havde ladet T være ALENE i lejligheden, på 3 eller 4 sal, mens hun havde puttet A til middagslur!! Hvem pokker gør sådan noget? Det betyder at T har være uden opsyn i allermindst 10 minutter, i en ikke børnesikret lejlighed med fri adgang til skarpe knive, ovn og komfur og vinduer der kan åbnes så hun kunne være faldet ud!

Jeg kan slet ikke håndtere at hun er så skødesløs med mine børn! Både D og jeg havde flere gange spurgt hende, om hun var sikker på at hun kunne klare at have begge børn på samme tid, og om hun var sikker på at hun kunne have begge med ned af trapperne på en gang. Vi havde skåret ud i pap, at når A skulle puttes, så skulle hun have T med ned!

Hun får virkelig aldrig lov at passe mine børn igen! Det er ikke mere end 2 uger siden hun fik overbevist D om at han ikke skulle tage A med på skadestuen, da hun var faldet ned af sofaen og var "væk" i noget tid. Og nu det her! Hold nu op, altså!

Åh, øv... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så gal og rystet over min svigermor!

Hun ringede til min mand tidligere på aftenen, for at spørge om hun må passe T en dag. I løbet af samtalen kom hun så ind på den ene gang hvor hun passede begge piger. Hun fortalte at hun havde ladet T være ALENE i lejligheden, på 3 eller 4 sal, mens hun havde puttet A til middagslur!! Hvem pokker gør sådan noget? Det betyder at T har være uden opsyn i allermindst 10 minutter, i en ikke børnesikret lejlighed med fri adgang til skarpe knive, ovn og komfur og vinduer der kan åbnes så hun kunne være faldet ud!

Jeg kan slet ikke håndtere at hun er så skødesløs med mine børn! Både D og jeg havde flere gange spurgt hende, om hun var sikker på at hun kunne klare at have begge børn på samme tid, og om hun var sikker på at hun kunne have begge med ned af trapperne på en gang. Vi havde skåret ud i pap, at når A skulle puttes, så skulle hun have T med ned!

Hun får virkelig aldrig lov at passe mine børn igen! Det er ikke mere end 2 uger siden hun fik overbevist D om at han ikke skulle tage A med på skadestuen, da hun var faldet ned af sofaen og var "væk" i noget tid. Og nu det her! Hold nu op, altså!

Ej men det er sgu da heller ikke okay! Hvad siger din mand til alt det her?

Kæmpe :kram i hvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse, piger.

Det med bleen, der var det så kun i kanten af underbukserne og på knæene (?!) at der var lort, så det ligner ikke, at han ikke har haft ble på, men mere at han har haft en fyldt ble på for længe. Det er sådan lidt sekundært.

Men at høre ham sige, at de siger, de vil slå ham ihjel. Det kan jeg bare på ingen måde rumme. :boo

Og selvfølgelig er der to sider af en sag, og jeg håber VIRKELIG, at det bare er vokset MEGET i hans hoved (selvom det jo egentlig heller ikke er godt...), og mit for den sags skyld. Men der kommer bare nogle ord, som jeg synes er helt ude af proportioner, også selvom jeg havde forventet at sproget ville blive mere ballademager-agtigt i bh end i DP.

B hiver fat i lederen imorgen og får enten en snak dér eller "booker" en snak til os begge imorgen eftermiddag.

Og B, V og jeg har brugt lidt ekstra tid på at lege med duplo. V ville gerne have at jeg lå hos ham, til han sov, så det gjorde jeg selvfølgelig. Først handlede det om monstre, og bagefter snakkede han igen om, at X havde slået ham med spanden :(

 

Jeg er helt med dig. Jeg synes også "slå ihjel" er heeeeeelt vildt! Også brænde mig og smide mig på grillen. Det er virkelig voldsomt! Pøjpøj i morgen.  :kram

 

 

J&D. Jamen nej, hun skal da bare ikke passe jeres børn mere. Og det må din mand fortælle hende. Jeg ville heller ikke bryde mig om at nogen efterlod min søn helt alene i 10+ min, men jeg stejler nok allermest over, at hun gør det, når I har en fuldstændig klar aftale om, at det vil I ikke have. Så kan man jo ikke stole på hende - det handler ikke engang om dårlig dømmekraft, men om at I ikke kan lave en aftale med hende. Jeg læste også godt det med faldet for nylig, og blev ret chokeret. Men der må din mand sgu også mande sig op! Ind i kampen med ham. Jeg kan godt forstå du bliver rystet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM det lyder ret voldsomt :( Er der mange børn fra belastede områder der? Måske hører de den slags fra deres store søskende :unsure

Selvfølgelig skal I have fat i personalet i morgen. Hvorfor lederen og ikke pædagogerne? Lederen ved vel ikke umiddelbart noget om konkrete situationer i hverdagen.

Jamen vi har været lidt i tvivl om, hvem det gav mening at gå til, men lederen har selv lagt op til, at man meget gerne må komme ind på hans kontor at snakke, så vi tænker, at der er bedre mulighed for en snak der, mens pædagogerne så kan være sammen med børnene. Jeg tvivler også på, at pædagogerne har set/hørt noget alligevel (fordi hvis de har, så ville jeg forvente, at vi havde fået det at vide), og hvis en har, så ville vi ikke vide hvem alligevel. Så vi tænker lederen dels for at gøre det "overordnet" og dels fordi han har meldt ud, at man kan.

Lederen fungerer i øvrigt også som primærpædagog på den store gruppe, så han kan have set noget konkret ligeså godt som de andre. Og ellers er det vel ham, der ved, hvem af pædagogerne, det giver mening at gå til.

Og ja, jeg tænker at nogen har hørt noget af større søskende. Jeg tænker ikke, at vi bor i er hårdt belastet område, men der bor da nok nogen, der er socialt udsat. Det kan jo være så meget, det kan også være at drengene har noget at slås med på hjemmefronten, who knows.

Jeg har bare brug for at vide:

- Om V også siger/gør sådan noget (fordi så vil vi jo gerne være mere obs på at guide ham i, hvordan man opfører sig)

- Om det kun er V, det går ud over eller også andre (for mig udgør det forskellen på, om det er decideret mobning, eller om det er et par drenge, der har brug for støtte af en art, og derfor er stride i øst og vest - sidstnævnte kan jeg meget bedre rumme)

- Hvad børnehaven gør, og hvad vi evt kan gøre (ikke mindst fordi B fortæller, at han så en af dem slå V, mens en pædagog stod lige ved siden af, og ingenting gjorde)

Og så har jeg brug for at fortælle, hvad V fortæller mig...

Undskyld hvis det blev rodet eller lyder surt, jeg er bare helt ør i hovedet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.