tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Årh, altså...

Har været i Lyngby og shoppe i dag. Jeg købte bla 3 BH'er. Da jeg kom hjem og skulle pakke det hele ud, opdagede jeg, at butikken har glemt at fjerne alarmen på den ene af dem <_< Jeg ringede dertil, og de beklagede selvfølgelig og sagde at jeg bare kunne komme ind og få den pillet af - jeg gider bare ikke at tage til Lyngby igen, for dét! Nu har jeg så forhørt mig hos alle butikkerne i min egen by, om de vil hjælpe med at fjerne alarmen, men desværre er der ingen af dem, som bruger samme system :( Så nu er jeg tvunget til at tage til en af nabobyerne for at få den af <_<

Ej hvor irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så gost at høre ser bliver taget hånd om det Mette :glad

Ja det er jeg også rigtig glad over :) Men det stemmer nu også godt overens med mit generelle gode billede af børnehaven. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres ord mht Mar og bh :kiss :lovebk :tak

Lederen var der ikke imorges, sad i møde til frokost og gik kl 13 (var det vist), så det var ikke så nemt. Men han (lederen) ringede så til B her til formiddag, og B siger at de fik en god snak. Lederen var rigtig ked af det og rystet over det, vi fortalte, og syntes det lød som mobning. Han ville snakke med alle pædagogerne om at holde ekstra øje med, hvad der sker omkring Mar, og så ville han invitere os til et møde i næste uge, hvis vi ville (og det vil vi selvfølgelig gerne!). Så det er sådan ok. Altså jeg ville jo helst have hørt noget, der viste at der tydeligvis ikke var noget, men det næstbedste må være, at personalet tager det seriøst og det føler jeg, at de gør :super

B sagde i øvrigt også, at vi selvfølgelig meget gerne vil vide, hvis V er grim ved nogen dernede, men til det sagde lederen, at V altid var så glad og kærlig :biglove

Det med bleen snakkede de vist ikke om, men jeg tror heller ikke længere, at den har været pillet af, jeg tror bare, den ikke havde slået til, og så har V måske byttet lidt rundt i, om den virkelig var af, eller om han bare ville ønske det eller noget. Og uanset hvad, så er det ordene, der bekymrede mig mest.

Så status ok-agtigt.

Dejligt at børnehaven tager det seriøst :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede sådan om jeg skulle tage til svigerne eller hjem, havde faktisk besluttet at tage hjem. Men skiftede så mening. Dårlig beslutning!!!!

Jeg er simpelthen ikke fan <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt sur over at blive rådet til, af en maler, at købe 15 liter hunde-dyr maling, når der reelt set kun var brug for 5 liter. Flot, rigtig flot, Flügger! <_<

Jeg ville gå ned og kræve de tog uåbnede bøtter retur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå ned og kræve de tog uåbnede bøtter retur!

Der er heldigvis en af mine naboer der også er ved at flytte, så har aftalt med hende at vi deler den lige over. Så er der da i det mindste ikke så stort et spild.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at børnehaven tager det seriøst :kram2

Tak, ja det er rigtig dejligt :) Det kan jo stadig være en misforståelse men better safe than sorry!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bor du henne?

Ved Viborg. Hvis det var fordi du ville tilbyde en til låns så er det super pænt af dig, men vi har allerede købt en ny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Viborg. Hvis det var fordi du ville tilbyde en til låns så er det super pænt af dig, men vi har allerede købt en ny

Det var det :) Men bor i Nordjylland så det duede alligevel ikke rigtigt. Dejligt at I i det mindste har fået en ny nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er knust. Intet mindre...

Kan jeg fandme godt forstå. Ondsvage kvindemenneske.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er knust. Intet mindre...

Kram.. Det er så lavt! Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er knust. Intet mindre...

:kram Det er virkelig også tarveligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kan stadig sidde og få ondt i maven og tårer i øjnene ved tanken om, om nogen har drillet V :(

Heldigvis har han fortalt om, at han legede med A og B, så rent rationelt tror jeg, han har haft en god dag. Det er bare tvivlen og frygten og baaaaaaaaah! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det :) Men bor i Nordjylland så det duede alligevel ikke rigtigt. Dejligt at I i det mindste har fået en ny nu

Det er tanken der tæller og tusind tak for at tænke den :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat at min eks (som var voldelig og pinte mig psykisk) dræbte mig! Jeg blev stukket i halsen med en kniv og mens jeg dør kan jeg fornemme N i rummet og føler mig pludselig tryg og afslappet og derfor giver jeg slip på livet. Jeg dør simpelthen i min egen drøm -men en fredelig død på trods af voldsom afslutning. Jeg vågnede derefter :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal have taget en biopsi af huden, så de skal skære små lunser af hende! Hun er i udredning for allergi :(

 

Nåh, lille pus :( Men det foregår vel forhåbentlig under bedøvelse og så må hun forkæles og nusses lidt om, når I kommer hjem igen. Kan godt forstå at du bekymrer dig, det er aldrig sjovt med den slags. Men godt at hun ikke er alvorligt syg :kram2 Håber at de finder ud af, hvad hun eventuelt er allergisk overfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat at min eks (som var voldelig og pinte mig psykisk) dræbte mig! Jeg blev stukket i halsen med en kniv og mens jeg dør kan jeg fornemme N i rummet og føler mig pludselig tryg og afslappet og derfor giver jeg slip på livet. Jeg dør simpelthen i min egen drøm -men en fredelig død på trods af voldsom afslutning. Jeg vågnede derefter :blink

Ej hvor klamt!! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat at min eks (som var voldelig og pinte mig psykisk) dræbte mig! Jeg blev stukket i halsen med en kniv og mens jeg dør kan jeg fornemme N i rummet og føler mig pludselig tryg og afslappet og derfor giver jeg slip på livet. Jeg dør simpelthen i min egen drøm -men en fredelig død på trods af voldsom afslutning. Jeg vågnede derefter :blink

Der kan garanteret tolkes en masse på det.. Noget med at sige farvel til dit gamle liv nu hvor du er gravid, men fordi det er sammen med N skræmmer det dig ikke.. Nattevagtsfilosofi! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kat er væk! Jeg er virkelig bekymret og ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, lille pus :( Men det foregår vel forhåbentlig under bedøvelse og så må hun forkæles og nusses lidt om, når I kommer hjem igen. Kan godt forstå at du bekymrer dig, det er aldrig sjovt med den slags. Men godt at hun ikke er alvorligt syg :kram2 Håber at de finder ud af, hvad hun eventuelt er allergisk overfor.

Ja jeg synes det er lidt hårdt at forlade hende så mange timer, men jeg ved hun er i gode hænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er jeg træt af min nabos lortehunde som skal stå og gø kl 6 om morgenen. De hører det overhovedet ikke selv.

Jeg har intet søvn fået og har opgivet nu, selvom de er stoppet med at gø nu. Nu er jeg jo så vågen det kan være ligemeget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er jeg træt af min nabos lortehunde som skal stå og gø kl 6 om morgenen. De hører det overhovedet ikke selv.

Jeg har intet søvn fået og har opgivet nu, selvom de er stoppet med at gø nu. Nu er jeg jo så vågen det kan være ligemeget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kat er væk! Jeg er virkelig bekymret og ked af det :(

Åh nej dog! :( Jeg troede faktisk at hun var indekat? Hvordan væk? Er hun stukket af? Masser af kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gør de? Og hvad siger naboen?

Det er ikke i orden! <_<

De står bare i deres gårdsplads og gøer, jeg aner ikke hvorfor. Naboen hører det slet ikke.

Jeg er mega monster konfliktsky, og vi har jo selv hunde der godt kan gø i haven når der kommer nogen, det er for det første bare ikke på umenneskelige tidspunkter og heller ikke noget de fortsætter med, men jeg kan ikke lide at påpege det alligevel.

Vi bor på landet så vi er rimelig large mht larm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.