tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Pisselortemøgbil! :boo

Hva så? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva så? :kram

Den er gået i stykker. 10.500 kan MÅSKE fikse den, men det er et sats. 22.000 kan helt sikkert fikse den, men vi gav 20.000 for den for ca. et halvt år siden, såeh... og den er købt af et familiemedlem, så der er vist ikke noget juridisk, der redder os, det er bare tabte penge (som jeg ikke liiiiige synes, vi har :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min symaskine er gået i stykker :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er gået i stykker. 10.500 kan MÅSKE fikse den, men det er et sats. 22.000 kan helt sikkert fikse den, men vi gav 20.000 for den for ca. et halvt år siden, såeh... og den er købt af et familiemedlem, så der er vist ikke noget juridisk, der redder os, det er bare tabte penge (som jeg ikke liiiiige synes, vi har :()

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :kram

Giga øv! Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er gået i stykker. 10.500 kan MÅSKE fikse den, men det er et sats. 22.000 kan helt sikkert fikse den, men vi gav 20.000 for den for ca. et halvt år siden, såeh... og den er købt af et familiemedlem, så der er vist ikke noget juridisk, der redder os, det er bare tabte penge (som jeg ikke liiiiige synes, vi har :()

Ej det er det VÆRSTE! med de udgifter til bil <_<

:kram2

Jeg glæder mig såååå meget til vi slipper for at skulle bekymre os om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er gået i stykker. 10.500 kan MÅSKE fikse den, men det er et sats. 22.000 kan helt sikkert fikse den, men vi gav 20.000 for den for ca. et halvt år siden, såeh... og den er købt af et familiemedlem, så der er vist ikke noget juridisk, der redder os, det er bare tabte penge (som jeg ikke liiiiige synes, vi har :()

Ej det var også meget :(

Og I har sørme været uheldige med biler <_<

Måske kan det bedre betale sig at købe en ny bil? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er det VÆRSTE! med de udgifter til bil <_<

:kram2

Jeg glæder mig såååå meget til vi slipper for at skulle bekymre os om det!

Tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var også meget :(

Og I har sørme været uheldige med biler <_<

Måske kan det bedre betale sig at købe en ny bil? :unsure

Det var det, mekanikeren rådede os til :(

Og ja, mega uheldige. Jeg hader biler! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget :numse BBM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Ej, det må faktisk være lidt ubehageligt...

Håber hun har forbedret sig betydeligt

Jeg er hvert fald ikke begejstret. Jeg gider da virkelig ikke snakke med hende, når jeg ringer til mig lægehus<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, men måske hun trods alt gør mindre skade i et lægehus end på et hospital... :rolleyes

Det må man da håbe :o Jeg har selv kun arbejdet på hospital, så jeg kender ikke meget til arbejdet ude i praksis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hvert fald ikke begejstret. Jeg gider da virkelig ikke snakke med hende, når jeg ringer til mig lægehus<_<

Det forstår jeg godt. Det er da også ret privat <_<

Kan hun huske dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det, mekanikeren rådede os til :(

Og ja, mega uheldige. Jeg hader biler! <_<

Biler er bare røv. Især hvis man har to.

Godt min kæreste er mekaniker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget :numse BBM

Mega!

Biler er bare røv. Især hvis man har to.

Godt min kæreste er mekaniker

Ja, vi jokede også lidt om at en af ungerne er nødt til at blive mekaniker :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man da håbe :o Jeg har selv kun arbejdet på hospital, så jeg kender ikke meget til arbejdet ude i praksis.

Det varierer nok, men en af mine veninder ernærede sig som "lægesekretær" et års tid, og hendes eneste kvalifikation var hendes studentereksamen og der forhold, at hun var lægens niece :rolleyes så jeg tænker, at det ikke har krævet det store i den klinik (altså min veninde er både sød og rigtig velbegavet, men hun havde jo ingen forudsætninger i øvrigt).

Anyway, jeg kan under alle omstændigheder godt forstå, at det er lidt.. ehm.. særligt.. at have hende siddende i 'dit' lægehus <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt. Det er da også ret privat <_<

Kan hun huske dig?

Det ved jeg ikke - jeg behøvede ikke henvende mig ved skranken. Men jeg kunne godt tvivle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det varierer nok, men en af mine veninder ernærede sig som "lægesekretær" et års tid, og hendes eneste kvalifikation var hendes studentereksamen og der forhold, at hun var lægens niece :rolleyes så jeg tænker, at det ikke har krævet det store i den klinik (altså min veninde er både sød og rigtig velbegavet, men hun havde jo ingen forudsætninger i øvrigt).

Anyway, jeg kan under alle omstændigheder godt forstå, at det er lidt.. ehm.. særligt.. at have hende siddende i 'dit' lægehus <_<

Nogle steder tager sekretærerne faktisk blodprøver og andre opgaver i den dur. Det er lidt crazy, synes jeg :p

Men jeg kunne nu godt selv tænke mig at arbejde i praksis en dag. Om ikke andet så bare for at prøve det. Det er bare ikke nemt som hospitalsuddannet.

Hvis hun ikke har ændret sig siden dengang, så er hun sgu nok hurtigt ude af klappen igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor har gået hjemme de sidste 2 år, og nu starter på job pr. 1. november <_<

Øv hvor havde jeg glædet mig til at vi skulle være på "barsel" sammen :( Og til at hun kunne trille en tur med lillesøster, når jeg fik brug for hvile.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberramt baby, der kun vil sove på mor, halvvågen E og snorkende mand :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor har gået hjemme de sidste 2 år, og nu starter på job pr. 1. november <_<

Øv hvor havde jeg glædet mig til at vi skulle være på "barsel" sammen :( Og til at hun kunne trille en tur med lillesøster, når jeg fik brug for hvile.

Ej, det er godt nok også surt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor har gået hjemme de sidste 2 år, og nu starter på job pr. 1. november <_<

Øv hvor havde jeg glædet mig til at vi skulle være på "barsel" sammen :( Og til at hun kunne trille en tur med lillesøster, når jeg fik brug for hvile.

Åh, det er godt nok ærgerligt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Rasmus brokket sig over at jeg er syg.

Hallo den letteste måde at komme ovenpå igen er ved at sove. Og pt er det ikke noget jeg rigtigt får noget af på grund af tigerramt Eigil der kun vil sove i mors arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Rasmus brokket sig over at jeg er syg.

Hallo den letteste måde at komme ovenpå igen er ved at sove. Og pt er det ikke noget jeg rigtigt får noget af på grund af tigerramt Eigil der kun vil sove i mors arme

God bedring.

Det sucks at være syg som mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er trættere end træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.