tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Hvorfor skal min jobsituation altid blive usikker når jeg er på barsel? :prik

Åh nej, hvad nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det er bare ikke min formiddag :(

W var bare sur og irriteret fra morgenstunden, så jeg tænkte at jeg måtte samle al min energi (som jeg ikke har noget af, for jeg sover ELENDIGT om natten) og komme ud på tur med W.

Vi går/løbecykler så på legeplads og det gør bare ondt på mig, men W hyggede da. På vejen tilbage for han den ide at han skal lege i nogle bunker grus på en husgrund der ikke har hegn/hæk omkring. Jeg fortæller at det kan han ikke få lov til - hvorefter han så bare SKRIGER! Jeg kan slet ikke trænge igennem til ham og må bare tage skrigende unge i en hånd og løbecykel i anden og slæbe hjem. Da vi kommer hjem fortsætter ungen selvfølgelig og er sur over alting, noget med en gravko, et æble, hans sko, at han vil i haven, i stuen - ja i ved. 45 minutter tog det ham at stoppe med at skrige :boo

Så nu er jeg da fuldstændig drænet og har mest af alt lyst til at hyle selv :( W ser Timmy tid og spiser rosiner (bestikkelse - jeg blev simpelthen nød til det). Og jeg drømmer om når han skal ud og sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare ikke min formiddag :(

W var bare sur og irriteret fra morgenstunden, så jeg tænkte at jeg måtte samle al min energi (som jeg ikke har noget af, for jeg sover ELENDIGT om natten) og komme ud på tur med W.

Vi går/løbecykler så på legeplads og det gør bare ondt på mig, men W hyggede da. På vejen tilbage for han den ide at han skal lege i nogle bunker grus på en husgrund der ikke har hegn/hæk omkring. Jeg fortæller at det kan han ikke få lov til - hvorefter han så bare SKRIGER! Jeg kan slet ikke trænge igennem til ham og må bare tage skrigende unge i en hånd og løbecykel i anden og slæbe hjem. Da vi kommer hjem fortsætter ungen selvfølgelig og er sur over alting, noget med en gravko, et æble, hans sko, at han vil i haven, i stuen - ja i ved. 45 minutter tog det ham at stoppe med at skrige :boo

Så nu er jeg da fuldstændig drænet og har mest af alt lyst til at hyle selv :( W ser Timmy tid og spiser rosiner (bestikkelse - jeg blev simpelthen nød til det). Og jeg drømmer om når han skal ud og sove!

Uf, det er min skræk, hver gang jeg trisser på tur med junior og scooter, at jeg kan ende med at skulle slæbe dem begge hjem igen - det er sq ret belastende, når man er højgravid og øm i kadaveret <_< Den efterfølgende surhed virker så ærgerlig, når nu man er der og kunne have hygget sammen i stedet - sprælleunge :rolleyes

Jeg håber, at han sover en fremragende lur uden diskussion i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor har gået hjemme de sidste 2 år, og nu starter på job pr. 1. november <_<

Øv hvor havde jeg glædet mig til at vi skulle være på "barsel" sammen :( Og til at hun kunne trille en tur med lillesøster, når jeg fik brug for hvile.

I hear you! Mine forældre er lærere, og jeg knuselskede at kunne have min mors tilstedeværelse så meget under barslen med Inger, men det er jo slet ikke det samme nu efter reformen :) heldigvis har hun tidlig fri hver fredag, så der kommer hun mere eller mindre fast og henter Ingersen. 

Så det kan jeg godt forstå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fik jeg fornøjelsen af den uduelige sekretær i telefonen <_< Skyd mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har stadig ret høj feber, og en tur til lægen siger at der ikke er noget som helst andet. Ingen infektioner, ingen væske på ørerne, ingenting. Men hvorfor har barnet så en temp på 39 :blink

Gå nu væk - så vi kan fejre Ediths fødselsdag i weekenden! Hun glæder sig sådan og det hør ondt at tænke på hvor ked hun bliver, hvis ingen kommer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har stadig ret høj feber, og en tur til lægen siger at der ikke er noget som helst andet. Ingen infektioner, ingen væske på ørerne, ingenting. Men hvorfor har barnet så en temp på 39 :blink

Gå nu væk - så vi kan fejre Ediths fødselsdag i weekenden! Hun glæder sig sådan og det hør ondt at tænke på hvor ked hun bliver, hvis ingen kommer :(

Det havde Ingerpigen jo rigtig tit - der er desværre bare nogle børn, som er mere febermodtagelige end andre. Inger har meget ofte haft temperatur på over 40, hvor det bare har været virus.

 

Men det er mega hårdt! 

God bedring med ham - håber E får sin fødselsdag uden syg lillebror :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde Ingerpigen jo rigtig tit - der er desværre bare nogle børn, som er mere febermodtagelige end andre. Inger har meget ofte haft temperatur på over 40, hvor det bare har været virus.

Men det er mega hårdt!

God bedring med ham - håber E får sin fødselsdag uden syg lillebror :kram2

Tak :kiss

Det er bare mega røv. Vi var lige tilbage på sporet mht hans sygdom og efterfølgende alt det vægt han manglede og så bliver han syg igen :boo

Jeg gider ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :angry :klap :prik :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lejligheden ligner lort, men jeg er så også ved at pakke alle mine ting ned i flyttekasser. Ihh, hvor jeg bare ikke orker at skulle flytte igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you! Mine forældre er lærere, og jeg knuselskede at kunne have min mors tilstedeværelse så meget under barslen med Inger, men det er jo slet ikke det samme nu efter reformen :) heldigvis har hun tidlig fri hver fredag, så der kommer hun mere eller mindre fast og henter Ingersen.

Så det kan jeg godt forstå!

Har de stadig tilstedeværelsespligt på deres skoler? Det er heldigvis ophævet både på mit og min kærestes job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf, det er min skræk, hver gang jeg trisser på tur med junior og scooter, at jeg kan ende med at skulle slæbe dem begge hjem igen - det er sq ret belastende, når man er højgravid og øm i kadaveret <_< Den efterfølgende surhed virker så ærgerlig, når nu man er der og kunne have hygget sammen i stedet - sprælleunge :rolleyes

Jeg håber, at han sover en fremragende lur uden diskussion i dag :kram2

'Sjovt' nok skulle det tage 1 hel time at putte i dag <_< Jeg ligefrem glæder mig over at han skal passes i morgen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de stadig tilstedeværelsespligt på deres skoler? Det er heldigvis ophævet både på mit og min kærestes job :)

Ja :( Mega røv! Eller altså, hun har én tidlig dag om ugen, men ellers...

min far er tillidsmand og meget aktiv i kredsen, men kommunen er ret stejl på det her område! Og så skal det siges, at min mor har 1½ times transport hver vej, da hun ikke har kørekort. Så det begrænser jo også mulighederne for lidt tidlige besøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At huset ligner et bombekrater og vi skal holde barnedåb på søndag... Så jeg ved hvad jeg skal lave i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har jeg selvfølgelig ikke flere flyttekasser. Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Sjovt' nok skulle det tage 1 hel time at putte i dag <_< Jeg ligefrem glæder mig over at han skal passes i morgen :blush

Haha, stryg du bare den flove smiley - jeg ville sq også glæde mig, hvis jeg var dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til gravidmassage i går, som var helt fantastisk - men det virker som om min krop har besluttet at takke mig ved at blive halv-syg <_<

Jeg brugte det meste af natten på toilettet med dårlig mave, og i dag har jeg MEGA hovedpine og følelsen af feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til gravidmassage i går, som var helt fantastisk - men det virker som om min krop har besluttet at takke mig ved at blive halv-syg <_<

Jeg brugte det meste af natten på toilettet med dårlig mave, og i dag har jeg MEGA hovedpine og følelsen af feber :(

Det kan jo godt være alle de affaldsstoffer, som er blevet frigivet, som gør dig skidt. Så drik masser af vand, så det kan komme ud af kroppen!

Og god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :( Mega røv! Eller altså, hun har én tidlig dag om ugen, men ellers...

min far er tillidsmand og meget aktiv i kredsen, men kommunen er ret stejl på det her område! Og så skal det siges, at min mor har 1½ times transport hver vej, da hun ikke har kørekort. Så det begrænser jo også mulighederne for lidt tidlige besøg!

Ej hvor er det øv <_<

Men flere og flere kommuner er jo begyndt at ophæve det igen. Håber også det kommer til at gælde dine forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Sjovt' nok skulle det tage 1 hel time at putte i dag <_< Jeg ligefrem glæder mig over at han skal passes i morgen :blush

Jeg glæder mig da altid til Theo skal passes :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden hvor jeg hader at være gravid :( det er virkelig det værste jeg nogensinde har prøvet, og føler mig som universets største lort for at føle sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig da altid til Theo skal passes :badgirl

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden hvor jeg hader at være gravid :( det er virkelig det værste jeg nogensinde har prøvet, og føler mig som universets største lort for at føle sådan :(

:kram Jeg hader virkelig også at være gravid. Jo jo, der er lyspunkter, og RESULTATET er jo fantastisk. Men at kaste op, blive svimmel, være øm, sove dårligt, kvalme, halsbrand, vand i kroppen, kæmpestor og rødmosset, depri, hormonella, cravings, OSV! Det er jo bare ikke fedt. Sådan må man gerne have det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Det er bare mega røv. Vi var lige tilbage på sporet mht hans sygdom og efterfølgende alt det vægt han manglede og så bliver han syg igen :boo

Jeg gider ikke mere :(

Du får lige et kæmpe kram :kram husker jeg rigtig, at han også græder meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.