tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Min mands manglende evne til at sig sammen i god tid, så han altid ender med at skulle sidde med noget vigtigt i sidste øjeblik og ofte på det dårligste tidspunkt hvor jeg godt kunne have brugt hjælp men så må klare det hele selv i stedet

Det kender jeg godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan mærke jeg sidder og frygter lidt dåbsgaven fra svigerne. Vi ønsker os (blandt andet) et tilskud til autostol. I dag spørger hun så hvilken, for hun havde set/kendte nogen der havde en brugt autostol til salg. 1: jeg skal IKKE have en brugt autostol jeg ikke aner hvor kommer fra, 2: L*rtet kan jo så ikke byttes til den vi gerne vil have, 3: så skal vi sælge en brugt og døje med det... Åh hvor ville jeg ønske min svigere lærte kvalitet fremfor kvantitet :(

Hvad svarede du hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke jeg sidder og frygter lidt dåbsgaven fra svigerne. Vi ønsker os (blandt andet) et tilskud til autostol. I dag spørger hun så hvilken, for hun havde set/kendte nogen der havde en brugt autostol til salg. 1: jeg skal IKKE have en brugt autostol jeg ikke aner hvor kommer fra, 2: L*rtet kan jo så ikke byttes til den vi gerne vil have, 3: så skal vi sælge en brugt og døje med det... Åh hvor ville jeg ønske min svigere lærte kvalitet fremfor kvantitet :(

Det forstår jeg! Kan I ikke bare sige, at hun skal ud og prøve den førdt, så I ønsker jer kun penge til den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At baby stadig ikke sover :gal jeg har sovet af h****** til de sidste to nætter og får seriøst lyst til at råbe og skrige og kaste med ting, når hun ligger og laver den der møgbelastende utilfreds-lyd. Sov så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har lungebetændelse :(

Føj det gør ondt når jeg trækker vejret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad svarede du hende?

Jeg tror faktisk ikke jeg fik sagt noget da L hurtigt fik sagt tilskud. Jeg gider jo ikke være utaknemmig, men vil faktisk gerne selv vælge hvilken stol A skal have <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg! Kan I ikke bare sige, at hun skal ud og prøve den førdt, så I ønsker jer kun penge til den?

Tror jeg nævner for manden at jeg ville blive ked af en brugt stol. Håber så han vil sige noget. For er vist noget emsig i svigers øjne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi har fået fugt under gulvet i kælderen, synes der er kommet en bule i fliserne. Det orker jeg bare ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu siger vi så småt farvel til str 74 :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk ikke jeg fik sagt noget da L hurtigt fik sagt tilskud. Jeg gider jo ikke være utaknemmig, men vil faktisk gerne selv vælge hvilken stol A skal have <_<

Jeg har selv købt alt muligt brugt, men meldte ud, at når det kom til ting, der var sikkerhedsrelateret, så var jeg meget OBS på at lave den rette research og ville kun have nyt - og så evt spare et andet sted. Den forstod alle. (I en periode brugte vi nu en arvet stol - dog arvet fra min kommende svigerinde, så vi vidste den var ok.) Jeg vil råde dig til at melde ud på den måde, og hvis de alligevel kommer med en stol, du ikke ønsker, så sig simpelthen nej tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu siger vi så småt farvel til str 74 :bye

Åh altså... :bye

Vi er som bekendt ved at sige goddag til 74 - det er jeg altså også svært trist over :(

Det eneste lyspunkt er som sædvanligt oprydningsperspektivet - jeg kan løbende fylde ting i poser og sende den ud af huset :p og hvor er det dog pinligt som jeg slet ikke får brugt hendes fine tøj :blush ærmeløse bodyer og nogle heldragter, det er stort set det eneste, der bliver brugt her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... :bye

Vi er som bekendt ved at sige goddag til 74 - det er jeg altså også svært trist over :(

Det eneste lyspunkt er som sædvanligt oprydningsperspektivet - jeg kan løbende fylde ting i poser og sende den ud af huset :p og hvor er det dog pinligt som jeg slet ikke får brugt hendes fine tøj :blush ærmeløse bodyer og nogle heldragter, det er stort set det eneste, der bliver brugt her :rolleyes

Heheh ja det med at give hjemmet en slankekur kan jeg også godt lide :D Og shopping-delen også :P

Men uf, hvor er det trist at kigge på de fine fine ting og vide at hun aldrig kommer i dem igen. Det er jeg bare ikke god til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk ikke jeg fik sagt noget da L hurtigt fik sagt tilskud. Jeg gider jo ikke være utaknemmig, men vil faktisk gerne selv vælge hvilken stol A skal have <_<

Du er da ikke spor utaknemmelig. Du er generelt supergod til alt muligt brugte-ting-beskedent, og hvis du gerne vil have lige autostolen fra ny (sådan ville jeg også have det) og selv ud at gramse og vælge, så skal det da være sådan. Herregud...

Mon ikke også at svigerne godt forstår det... At de ikke lige selv har set det sådan, er jo ikke det samme som, at de ikke kan forstå det, hvis de får det at vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv købt alt muligt brugt, men meldte ud, at når det kom til ting, der var sikkerhedsrelateret, så var jeg meget OBS på at lave den rette research og ville kun have nyt - og så evt spare et andet sted. Den forstod alle. (I en periode brugte vi nu en arvet stol - dog arvet fra min kommende svigerinde, så vi vidste den var ok.) Jeg vil råde dig til at melde ud på den måde, og hvis de alligevel kommer med en stol, du ikke ønsker, så sig simpelthen nej tak!

Jeg håber virkelig ikke de kommer med en brugt stol. Jeg ville ikke kunne finde en grimasse tror jeg. Må lige snakke med manden om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da ikke spor utaknemmelig. Du er generelt supergod til alt muligt brugte-ting-beskedent, og hvis du gerne vil have lige autostolen fra ny (sådan ville jeg også have det) og selv ud at gramse og vælge, så skal det da være sådan. Herregud...

Mon ikke også at svigerne godt forstår det... At de ikke lige selv har set det sådan, er jo ikke det samme som, at de ikke kan forstå det, hvis de får det at vide :)

Jeg synes også selv jeg er rimelig large med genbrug og brugte ting. Men lige en autostol ønsker jeg ikke at svigerne. For hun ved vitterligt ikke ret meget om dem. Og ærligt, så tror jeg ikke hun ville forstå hvis jeg sagde nej tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... :bye

Vi er som bekendt ved at sige goddag til 74 - det er jeg altså også svært trist over :(

Det eneste lyspunkt er som sædvanligt oprydningsperspektivet - jeg kan løbende fylde ting i poser og sende den ud af huset :p og hvor er det dog pinligt som jeg slet ikke får brugt hendes fine tøj :blush ærmeløse bodyer og nogle heldragter, det er stort set det eneste, der bliver brugt her :rolleyes

Er Sigrid på vej i 74?! :blink Sofie ligger to kurver over gennemsnittet på længde, er 64,5 cm og bruger stadig primært str 62 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu siger vi så småt farvel til str 74 :bye

Seriøst, hvor gamnel er hun? Klaudia er 11 mdr og bruger stadig str 74.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, hvor gamnel er hun? Klaudia er 11 mdr og bruger stadig str 74.

Hun er knap 8 mdr - Hun har lange ben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt af svigerforældre om hvad en pakke bleer egentlig koster idag -og overhovedet ikke kunne give et svar :(

Jeg er lidt følsom idag, men øv hvor pinligt at man ikke engang har tjekket det ud (de spurgte ift penge om hvad vi egentlig ville beregne på bleer) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt af svigerforældre om hvad en pakke bleer egentlig koster idag -og overhovedet ikke kunne give et svar :(

Jeg er lidt følsom idag, men øv hvor pinligt at man ikke engang har tjekket det ud (de spurgte ift penge om hvad vi egentlig ville beregne på bleer) ...

Hvorfor er det pinligt? I har jo ikke fået barn endnu. Tror sørme heller ikke jeg anede det før tæt på termin hvor den første pakke blev købt.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Sigrid på vej i 74?! :blink Sofie ligger to kurver over gennemsnittet på længde, er 64,5 cm og bruger stadig primært str 62 :unsure

Bemærk: Sigrids far er noget fummelfingret og foretrækker tøjet godt stort ;) Jeg retter ind - det sparer faderen mange frustrationer, og så må benene bare have et ombuk :)

Edit: Der er jo også nok hyggeligt ved at finde næste runde tøj frem - men det bider altså, at hun bliver så hurtigt stor! Da jeg tog 68 frem, svømmede hun jo i det, men pludselig var det faktisk strakt ud - help :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt af svigerforældre om hvad en pakke bleer egentlig koster idag -og overhovedet ikke kunne give et svar :(

Jeg er lidt følsom idag, men øv hvor pinligt at man ikke engang har tjekket det ud (de spurgte ift penge om hvad vi egentlig ville beregne på bleer) ...

Ej What?! Hvorfor blander de sig i det? :blink

Det anede jeg da virkelig heller ikke, før jeg havde en baby i armene :rolleyes

Til info, så koster bleer 0,85-2,5 kr stykket alt efter hvilken slags det er og hvor skulle du på nuværende tidspunkt vide fra, hvilken slags der passer dit barn bedst? Det må du simpelthen ikke slå dig selv oveni hovedet med! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bemærk: Sigrids far er noget fummelfingret og foretrækker tøjet godt stort ;) Jeg retter ind - det sparer faderen mange frustrationer, og så må benene bare have et ombuk :)

Haha. Fair nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til info, så koster bleer 0,85-2,5 kr stykket alt efter hvilken slags det er og hvor skulle du på nuværende tidspunkt vide fra, hvilken slags der passer dit barn bedst? Det må du simpelthen ikke slå dig selv oveni hovedet med! :kiss

Skulle lige til at skrive det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror knap jeg kan sige hvad en pakke bleer koster hvis du spurgte mig nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.