tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At blive spurgt af svigerforældre om hvad en pakke bleer egentlig koster idag -og overhovedet ikke kunne give et svar :(

Jeg er lidt følsom idag, men øv hvor pinligt at man ikke engang har tjekket det ud (de spurgte ift penge om hvad vi egentlig ville beregne på bleer) ...

:kram Det anede jeg heller ikke som førstegangsgravid og nu ved jeg stadig kun ca. hvad prisen er på lige præcis det mærke vi selv bruger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror knap jeg kan sige hvad en pakke bleer koster hvis du spurgte mig nu ;)

Vi giver 60 kr for 42 stk mener jeg (Grøn balance)... Men jo større ble, jo færre er der i pakken, så jeg har godt nok været forvirret over stykprisen mange gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Sigrid på vej i 74?! :blink Sofie ligger to kurver over gennemsnittet på længde, er 64,5 cm og bruger stadig primært str 62 :unsure

Jeg er evigt imponeret over at Nohr kan følge med Sofie :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jævnt træt af, at det stadigvæk gør kanon ondt at have sex ( :Blush )! Det tager mig flere måneder at finde overskuddet, og så er det sådan en træls oplevelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jævnt træt af, at det stadigvæk gør kanon ondt at have sex ( :Blush )! Det tager mig flere måneder at finde overskuddet, og så er det sådan en træls oplevelse <_<

:kram2 Det er heller ikke særligt behageligt her - hverken imens eller de efterfølgende dage <_< - jeg bider lidt tænderne sammen for husfredens skyld og krydser fingre og tæer for, at det bliver fint igen, når amningen er slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er evigt imponeret over at Nohr kan følge med Sofie :lol

Det er jeg også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det er heller ikke særligt behageligt her - hverken imens eller de efterfølgende dage <_< - jeg bider lidt tænderne sammen for husfredens skyld og krydser fingre og tæer for, at det bliver fint igen, når amningen er slut.

Det bliver da forhåbenligt godt inden amningen slutter :O :goodluck

Jeg husker ellers at det kun var skidt en enkelt gang efter Williams ankomst. Men ja, måske der ikke skal gå næsten 2 mdr i mellem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg også :D

Jeg har endda på fornemmelsen at han overhaler hende, hvis ikke han ganske snart sætter farten ned!

Jeg er altså slet ikke klar til at hive str 68 frem :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da forhåbenligt godt inden amningen slutter :O :goodluck

Jeg husker ellers at det kun var skidt en enkelt gang efter Williams ankomst. Men ja, måske der ikke skal gå næsten 2 mdr i mellem :rolleyes

Så reduceres da ;) Jeg mener bare, at jeg skyder skylden på tørre slimhinder pga amningen :rolleyes Men jeps, to måneder er nok i overkanten :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget at hoptimister findes i fint egetræ - og de vil passe perfekt ind i vores hjem.

Men de små koster 399 kr stykket og de store 799 kr stykket :o

Jeg kunne så godt tænke mig en lille samling som løber op i 3594 kr :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt af svigerforældre om hvad en pakke bleer egentlig koster idag -og overhovedet ikke kunne give et svar :(

Jeg er lidt følsom idag, men øv hvor pinligt at man ikke engang har tjekket det ud (de spurgte ift penge om hvad vi egentlig ville beregne på bleer) ...

Her er det Tim der handler de større ting, så jeg aner det stadig ikke.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :lovebk

Det var slet ikke ment som noget ondt, men det ramte mig på mit "er-jeg-overhovedet-klar-over-hvad-jeg-laver" punkt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endda på fornemmelsen at han overhaler hende, hvis ikke han ganske snart sætter farten ned!

Jeg er altså slet ikke klar til at hive str 68 frem :boo

Det bruger vi ^_^ Og det har vi vist gjort i nogle uger :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så reduceres da ;) Jeg mener bare, at jeg skyder skylden på tørre slimhinder pga amningen :rolleyes Men jeps, to måneder er nok i overkanten :p

Glidecreme? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at have et barn der mener det er livsnødvendigt at amme om natten for at kunne sove videre! Jeg og manden brugte lige 45 minutter på at få hende til at sove videre uden at amme, og hun skreg simpelthen. Da jeg så overgiver mig og ammer hende alligevel, tager det 10 minutter så sover hun igen.. belastende! Og kan mærke på måden hun sutter/spiser at det ikke er sult.. suk... skal man bare hænge i og være stædig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt!

Og nu med begge piger i min seng!

Leah gad ikke sove og var mega ked, og Camille kom trippende...

Må hellere se om jeg kan få en time inden en SF dem vågner igen.. Respekt til alene mødre, ved virkelig ikke hvordan jeg skal klare det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lorte nat!!!!

 

Clara synes at hun skulle vågne kl 02,15 fordi at det kløede på hende og det gjorde ondt. Jeg undersøgte hende og skiftede hende, men intet hjalp... Jeg smørte endda creme på hendes numse men det hjalp ikke. Lige pludselig siger hun at hun vil ikke sove mere. Fordi at hun vidste at hun skulle hjem til farmor efter at være i BH. Efter 1½ time fik jeg hende til at sove videre, men hvor resten af natten lå hun meget tæt på mig, at jeg sov elendigt... Så jeg er godt nok træt og jeg skal på kursus... 

Jeg må tidlig i seng i aften.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke jeg sidder og frygter lidt dåbsgaven fra svigerne. Vi ønsker os (blandt andet) et tilskud til autostol. I dag spørger hun så hvilken, for hun havde set/kendte nogen der havde en brugt autostol til salg. 1: jeg skal IKKE have en brugt autostol jeg ikke aner hvor kommer fra, 2: L*rtet kan jo så ikke byttes til den vi gerne vil have, 3: så skal vi sælge en brugt og døje med det... Åh hvor ville jeg ønske min svigere lærte kvalitet fremfor kvantitet :(

Åh, det kender jeg godt.. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ikke hverken hørt eller forstået af lægevagten... Og er efterhånden virklig bange for om min lille mand kan holde væskebalancen når nu han ikke spiser:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kender jeg godt.. :-/

De er sku skide søde, men vi ser ikke helt ens på tingene ;)

I går var vi ude hos olde. Vi havde kage og boller med da L's store pige lige har haft fødselsdag. Så vi holdte mini fødselsdag derude. På vejen ud siger sviger til Astrid "næste gang kan du få slik og kage." Jeg siger naaaaaah og smiler. Hun siger "jamen så kage og boller." Igen et naaaah fra mig. "Jamen så en bolle da?" Ja det kan jeg gå med til ;) Siger at jeg er en af de dumme mødre der helst holder hendes barn fra slik og sukker så længe som muligt ;) Fik et "man skal jo os passe på de små". Ja det skal man nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg af Carolines lorte morgen humør! Nu har jeg lige råbt af hende fordi hun ganske enkelt driver mig til vanvid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt. Har knap nok sovet i nat pga tisseture, plukveer, småveer, smerter og kramper i benene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at have et barn der mener det er livsnødvendigt at amme om natten for at kunne sove videre! Jeg og manden brugte lige 45 minutter på at få hende til at sove videre uden at amme, og hun skreg simpelthen. Da jeg så overgiver mig og ammer hende alligevel, tager det 10 minutter så sover hun igen.. belastende! Og kan mærke på måden hun sutter/spiser at det ikke er sult.. suk... skal man bare hænge i og være stædig?

Hvor gammel er hun? Umiddelbart ville jeg tværtimod overgive mig med det samme og amme. Jeg tænker, at hvis det er så vigtigt for hende, så opfylder det alligevel et eller andet behov (jeg gætter på tryghed) og det ville jeg som udgangspunkt bare give.

Men der er vist ret delte holdninger. Jeg mener, at nogen anbefaler, at far sover alene med baby uden mor i rummet hvis man vil natamning til livs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gal på min arbejdsplads. Synes ikke de tager mig seriøst i forhold til mine bækkensmerter.. For helvede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gal på min arbejdsplads. Synes ikke de tager mig seriøst i forhold til mine bækkensmerter.. For helvede!

Hvad så? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.