tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Lucas skulle have sovet hos min mor i nat, men kom hjem i går aftes med feber, og var bare rigtig pylret. Han kom ind til os i nat, og jeg har sovet elendigt, fordi jeg var så bange for om han skulle kaste op (vi siger tak til min fobi for opkast).

Nu er Naya og jeg stået op, og jeg har så også feber nu.. suk.. Jeg håber og beder til at det ikk bliver en slem omgang sygdom for nogen af os! Eller i det mindste bare at vi slipper for opkast!

Åh træls! Kunne din mor ikke have haft ham i nat trods feber? :unsure

Håber I slipper nemt og uden opkast!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucas skulle have sovet hos min mor i nat, men kom hjem i går aftes med feber, og var bare rigtig pylret. Han kom ind til os i nat, og jeg har sovet elendigt, fordi jeg var så bange for om han skulle kaste op (vi siger tak til min fobi for opkast).

Nu er Naya og jeg stået op, og jeg har så også feber nu.. suk.. Jeg håber og beder til at det ikk bliver en slem omgang sygdom for nogen af os! Eller i det mindste bare at vi slipper for opkast!

Det bedring til jer begge 2, krydser fingre for at I slipper for opkast! :kram2 Jeg har det på samme måde som dig med det, så kan sagtens relatere. At mine børn bliver syge med opkast er faktisk noget af det jeg har frygtet aller mest, allerede inden jeg fik børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringer efter hjælp ;)

God bedring til jer begge.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh træls! Kunne din mor ikke have haft ham i nat trods feber? :unsure

Håber I slipper nemt og uden opkast!! :kram

Tak :kram2

Jo det var egentlig også planen. Han gik kold i hendes seng kl 17 i går, hvor hun syntes han var lidt varm. Og vi aftalte at han som udgangspunkt sov der til i dag, med mindre han vågnede og ville hjem. Han vågnede så kl 19 og var rigtig ked af det og savnede sin mor og far, så vi blev enige om at det var bedst han kom hjem..

Men øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedring til jer begge 2, krydser fingre for at I slipper for opkast! :kram2 Jeg har det på samme måde som dig med det, så kan sagtens relatere. At mine børn bliver syge med opkast er faktisk noget af det jeg har frygtet aller mest, allerede inden jeg fik børn.

Tak :kram2

Det er virkelig også min største frygt, både ved mine børn og mig selv. Det er så træls at have det sådan :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Jo det var egentlig også planen. Han gik kold i hendes seng kl 17 i går, hvor hun syntes han var lidt varm. Og vi aftalte at han som udgangspunkt sov der til i dag, med mindre han vågnede og ville hjem. Han vågnede så kl 19 og var rigtig ked af det og savnede sin mor og far, så vi blev enige om at det var bedst han kom hjem..

Men øv altså :(

Okay så kan jeg godt se det var måden.

Håber I klarer nemt igennem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i tænderne og lider af tandlægeskræk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At resten af familien har sovet godt og stadig sover - jeg har fået 5,5 time <_<

Jeg er faktisk sådan en der bliver ynkelig, har ondt af mig selv og synes det er pisse-uretfærdigt når jeg ikke får søvn nok <_<

Træls for mig og ikke mindst for mine omgivelser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh... Er efterhånden rødglødende af raseri på min for tiden rimelig uduelige mand :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

Det er fantastisk at høre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh... Er efterhånden rødglødende af raseri på min for tiden rimelig uduelige mand :angry

Han er da godt nok ikke i kridthuset for tiden. Hvad nu? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

Dét er jeg glad for at læse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

Dejligt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min mand altså, synes godt han lige må komme lidt ind i kampen.

Jeg står altid alene op med C omkring 6.30 og M får normalt lov at sove til 9-10 tiden. I dag skal vi så til barnedåb, så jeg havde sagt i går at jeg gerne vil have han står lidt før op så jeg kan komme i bad. Jeg vækker ham 7.35 men det er bare aaalt for tidligt og jeg kan næsten ikke få liv i ham og må han ikke godt sove en time mere? Øh nej. Vi skal køre 9.30 og ja havde så regnet med at sove til 8.30? Og det skal siges at han sover for sig selv på et andet værelse, for han sover såå dårligt inde hos os hvor han bliver vækker flere gange om natten :rolleyes så hvor træt kan han lige være tænker jeg.

Da han så endelig kommer op og jeg har været i bad, så spørger jeg om han også vil i bad eller spise morgenmad først. Nej han havde da tænkt sig lige at vaske bilen! :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er da godt nok ikke i kridthuset for tiden. Hvad nu? :unsure

:kram

Nej - han er rimelig upopulær <_<

Det evige problem omkring søvn :rolleyes Det holdt præcis to week-ender, hvor jeg fik lov at sove om søndagen. Her til morgen mente han at det var en god ide at slæbe knægten med i soveværelset. Da jeg spurgte hvad han har forestillet sig når lillebror kommer, fik jeg at vide, at det er mig selv der har skabt problemet med at David kun vil have mig om morgenen :blink Jeg blev gal, tog David og forlod soveværelset så jeg ikke kom til at råbe. Da David to timer senere gerne ville sin far og derfor vækkede ham og spurgte om han ville med ud til mor, valg M at inddrage ham i vores konflikt og gav drengen besked om at det ikke var en god ide fordi mor var sur på far :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

Stort :kram2 mange tanker din vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første nat alene med Leah!

Ved det egentlig ikke høre til herinde, men nu er det jo her jeg har læsset af, så ville komme med opdateringen her også :)

JEG ER GLADERE END JEG HAR VÆRET LÆNGE!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om du er oprigtigt lettet Myliona. Håber I får lavet nogle gode aftaler for fremtiden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega-ondt i ryggen... Håber snart det forsvinder igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider simpelthen ikke høre på, at jeg skal til at også irettesætte Marius, så han også gider sin far :( Helt ærligt, drengen har jo været syg og jeg har været hjemme med ham.... Så må faren fandme selv komme ind i kampen og lave noget med drengen... Det er altså ikke min skyld :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ik overskue at brokke mig... Sluk nu bare. Kan ik sove kan ingenting :boo hvorfor skal de koste så meget at præstere noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermor stiller spørgsmålstegn ved hvor dårligt jeg har det og indirekte mener at jeg skal tage mig sammen og opvarte min mand, som jeg i øvrigt har gjort selvom jeg selv har det pisse dårligt. Hun mente da os lige at det var noget fis, at jeg ikke kunne gå en tur med vores datter, jeg har ligesom mavevirus, har kastet op i nat og har de vildeste mavekramper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ik overskue at brokke mig... Sluk nu bare. Kan ik sove kan ingenting :boo hvorfor skal de koste så meget at præstere noget

Stort :kram2 det lyder som det du kunne have brug for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.