Tinakp

Valg 2015 - hvad vil du stemme?

990 indlæg i dette emne

Nej, det tror jeg faktisk ikke. :chin:

Mnæh måske ikke. Hans E snakkede bare om det (men ok, du har jo vist at du ved mere end ham :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror I Helle går af som formand?

Den eneste grund til at jeg stadig er vågen, er for at se Helles reaktion på resultatet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste grund til at jeg stadig er vågen, er for at se Helles reaktion på resultatet!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste grund til at jeg stadig er vågen, er for at se Helles reaktion på resultatet!

Det er også den, jeg venter på! Ej, jeg vil godt se LLRs også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan vildt "bange" for DF??? Jeg er IKKE enig i deres flygtninge politik, men ellers forstår jeg ikke den antipati? Det er jo næsten hver femte person der har stemt på dem ik? Ergo må de jo ramme den danske holdning!

De ER andet end stram flygtninge politik og grænse bomme, ligesom KD er andet end modstandere af abort og Ø ikke kræver kommunistiske forhold!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan vildt "bange" for DF??? Jeg er IKKE enig i deres flygtninge politik, men ellers forstår jeg ikke den antipati? Det er jo næsten hver femte person der har stemt på dem ik? Ergo må de jo ramme den danske holdning!

De ER andet end stram flygtninge politik og grænse bomme, ligesom KD er andet end modstandere af abort og Ø ikke kræver kommunistiske forhold!

Meget enig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan vildt "bange" for DF??? Jeg er IKKE enig i deres flygtninge politik, men ellers forstår jeg ikke den antipati? Det er jo næsten hver femte person der har stemt på dem ik? Ergo må de jo ramme den danske holdning!

De ER andet end stram flygtninge politik og grænse bomme, ligesom KD er andet end modstandere af abort og Ø ikke kræver kommunistiske forhold!

Amen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gentofte, hvor vi bor, har valgt LA med 17.6 % og dermed næststørste parti- mega flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

Enig! Hun er en lille aggressiv terrier. Jeg bryder mig virkelig ikke om hendes stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej kom nu ud af hulen Helle. Jeg vil gerne i seng :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

 Og enig. 

 

Nu kom der lidt fremtid...men det er også på sin plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

Jep!! Kig så fremad for pokker!! Lær noget af LA!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mnæh måske ikke. Hans E snakkede bare om det (men ok, du har jo vist at du ved mere end ham :lol)

Det er mig, der er inde i Hans E. :haha

Ej, jeg svarer på baggrund af "ukrudt forgår ikke så let". Jeg synes, hun er meget usympatisk og ikke særlig socialdemokratisk. Jeg så meget hellere en anden formand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nej, nej Helle!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan vildt "bange" for DF??? Jeg er IKKE enig i deres flygtninge politik, men ellers forstår jeg ikke den antipati? Det er jo næsten hver femte person der har stemt på dem ik? Ergo må de jo ramme den danske holdning!

De ER andet end stram flygtninge politik og grænse bomme, ligesom KD er andet end modstandere af abort og Ø ikke kræver kommunistiske forhold!

Lige så vel som den femtedel af befolkningen har lov at stemme på DF, lige så vel har jeg lov at ønske, at de ville lade være ;)

I forhold til, hvad de står for, så er der selvfølgelig andet end to ting, men det ér nu engang de ting, der fylder mest. Jeg tænker, at det ramte hovedet helt vildt på sømmet, det år hvor en af deres spidser blive spurgt om, de forventede at stemme den borgerlige finanslov igennem (læs landets husholdningsbudget), og svaret var (frit efter hukommelsen på formulering): Ja, hvis vi får nogle stramninger på udlændingeområdet for det.

:blink

Det være sagt, så har de kapaciteter, der ikke skal undervurderes, og selvom jeg fx ikke bryder mig om Thulesen Dahl, så er han da uden tvivl i stand til at bestride en ministerpost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor jeg synes Johanne er slem til at vade i, hvad andre gør forkert og i fortid, istedet for at kigge fremad! :prik

Jeg bryder mig bare ikke om hendes evigt aggressive og sammenbidte fremtoning. Hun ligner en der hader alle :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nej, nej Helle!!!!

Øh hvad nu? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvad nu? :unsure

Det forventes vidst at hun kommer og går af, også som formand, lige om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tv2 sagde at hun gik af. At det var breaking og at det var sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva... Var Kristian Jensen også lige fulde agtig snøvlende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så Helle og Lars- vil i seeeeeng!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. er snart 12. Selvfølgelig er de fulde :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva... Var Kristian Jensen også lige fulde agtig snøvlende??

Jeps de er alle stang stive fra højre til venstre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER