Tinakp

Valg 2015 - hvad vil du stemme?

990 indlæg i dette emne

Kæft en kontrast at se Å's valgfest med disco ko i loftet og "store Å" der "body surfer" hen over unge og gamle hipstere mens der heppes i superliga stil - til LA's valgfest på Børsen med kvinder i cocktail kjoler og mænd i habitter, mens de hujer i kost skole stil og LYTTER til talen :lol

Haha ja! :D (Helle for at være med til festen med disco-koen - igen, holdninger aside)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følelsen af valgnederlag overgåes af meget få ting.

Jeg er glad. Meget, meget glad.

Men jeg vil gerne give dig et kram :kram2 For jeg husker godt følelsen.

Vi vil jo alle sammen det bedste for vores dejlige Danmark, vi har bare forskellige syn på hvad det er. Men når jeg har stået i et valgnederlag, så husker jeg på, at de tosser, der tager roret, oprigtigt gør det de tror på er det bedste. Og jeg minder jeg mig selv om, at ingen regeringsmagt er for evigt. Den skal nok skifte igen.. og igen, og igen, og igen..

:kram2

Du har ret :kiss

Og som sagt er det ikke regringsskiftet som sådan jeg er ked af. Det er DF og det faktum, at der er SÅ mange danskere der er enig med dem! Det er ikke et Danmark jeg er stolt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er for en gangs skyld mundlam. Ikke over rød/blå-fordelingen, men over DF's fremgang. Det er virkelig ikke sundt for vores land, at de er DK's næstestørste parti, synes jeg. Jeg kan slet ikke identificere mig med det. Hvor blev vi af?

 

Men jeg har da lige smilet over udsendelsen fra Alternativets valgfest. "Der var nogen, der skrev "jorden kalder Uffe, jorden kalder Uffe". Og jeg svarer: "Ja, Jorden kalder. Og vi hører den"."

Der er håb forude, og her på hjemmefronten har vi også fået et grønt tilbud for fremtiden i dag. Vi tager selvfølgelig imod, og jeg glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld dette dybt usaglige indlæg, men alle holdninger aside, så kan jeg bare ikke kigge på Simon Ammitzbøl uden at huske ham tosse rundt i FC Zulu :P :blush

:ditto :lol jeg har også bare SVÆRT ved at tage den der ENORME butterfly seriøs :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld dette dybt usaglige indlæg, men alle holdninger aside, så kan jeg bare ikke kigge på Simon Ammitzbøl uden at huske ham tosse rundt i FC Zulu :P :blush

:ditto :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brækker mig over Facebook-opdateringer! Stop nu med racist- og hitler-sammenligninger! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i øvrigt, Uffe Elbæk har røget en seriøst god joint :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan A og DF ikke gå sammen? Deres politik er jo faktisk meget ens :)

Det håber jeg satme ikke! Så hellere V, C, B, LA - hvis det altså bare var nok, som det var for 4 år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja! :D (Helle for at være med til festen med disco-koen - igen, holdninger aside)

Ha ha jeg vil hellere liberal festen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg vil hellere liberal festen :lol

Jeg tager til enhver tid hellere en palietko, end en stram kjole :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brækker mig over Facebook-opdateringer! Stop nu med racist- og hitler-sammenligninger! :klap

Hitler alligevel?! :o Det lyder heftigt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft en kontrast at se Å's valgfest med disco ko i loftet og "store Å" der "body surfer" hen over unge og gamle hipstere mens der heppes i superliga stil - til LA's valgfest på Børsen med kvinder i cocktail kjoler og mænd i habitter, mens de hujer i kost skole stil og LYTTER til talen :lol

 

Anarki FTW :D Det er altså lidt befriende. ("der er nogen der ryger en joint"  :lol ). Og - helt personligt - på en måde lidt symbolsk for min egen lille rejse fra Bank til RUC.

 

Tillykke til de blå. Nu håber jeg, at I "nok skal holde styr på DF". Og tak for nogle gode og spændende debatter herinde. Vi ses derude i vores allesammens land. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! Jeg skulle altså ikke have det sidste med, W ville putte med moar.

Jeg gad ellers godt liiiige se Helle og Lars taler. Ja ja, jeg kan vel se dem i morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er for en gangs skyld mundlam. Ikke over rød/blå-fordelingen, men over DF's fremgang. Det er virkelig ikke sundt for vores land, at de er DK's næstestørste parti, synes jeg. Jeg kan slet ikke identificere mig med det. Hvor blev vi af?

Men jeg har da lige smilet over udsendelsen fra Alternativets valgfest. "Der var nogen, der skrev "jorden kalder Uffe, jorden kalder Uffe". Og jeg svarer: "Ja, Jorden kalder. Og vi hører den"."

Der er håb forude, og her på hjemmefronten har vi også fået et grønt tilbud for fremtiden i dag. Vi tager selvfølgelig imod, og jeg glæder mig :)

Uffe er da bare elskelig :D Han vandt mig altså også lige lidt ekstra, da han jonglerede i sin valgvideo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hitler alligevel?! :o Det lyder heftigt :unsure

Det er heftigt! Opdateringer om, at man ikke kan fortælle i udlandet, at man er dansker, Hitler, komcentrationslejre og selvfølgelig racisme. :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror I Helle går af som formand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uffe er da bare elskelig :D Han vandt mig altså også lige lidt ekstra, da han jonglerede i sin valgvideo :D

Jeg er også vild med Uffe! Jeg syntes ellers, han var lidt en klovn, da han var minister, men hvor er han dog befriende t høre på nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror I Helle går af som formand?

Nej, det tror jeg faktisk ikke. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heftigt! Opdateringer om, at man ikke kan fortælle i udlandet, at man er dansker, Hitler, komcentrationslejre og selvfølgelig racisme. :puke

Hold da op, det var da alligevel voldsomt :( Altså jeg er ikke særlig enig med DF, men koncentrationslejre alligevel :o :o :o :o Det synes jeg faktisk ikke er ok at sætte dem i bås med :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bliver Pape ved med at sige "365 dage om året"? Holder han seriøst ALDRIG fri? :o :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det var da alligevel voldsomt :( Altså jeg er ikke særlig enig med DF, men koncentrationslejre alligevel :o :o :o :o Det synes jeg faktisk ikke er ok at sætte dem i bås med :unsure

Præcis! Man må gerne være ked af det og bitter, men min Facebook-feed er laaaaaangt over grænsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bliver Pape ved med at sige "365 dage om året"? Holder han seriøst ALDRIG fri? :o :P

Jo, når der er skudår :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også vild med Uffe! Jeg syntes ellers, han var lidt en klovn, da han var minister, men hvor er han dog befriende t høre på nu :)

Jeg har ikke lagt mærke til ham som minister, men jeg synes han er mega skøn nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anarki FTW :D Det er altså lidt befriende. ("der er nogen der ryger en joint" :lol ). Og - helt personligt - på en måde lidt symbolsk for min egen lille rejse fra Bank til RUC.

Tillykke til de blå. Nu håber jeg, at I "nok skal holde styr på DF". Og tak for nogle gode og spændende debatter herinde. Vi ses derude i vores allesammens land.

Ja det er faktisk rigtig befriende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, når der er skudår :lolhit

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER