Tinakp

Valg 2015 - hvad vil du stemme?

990 indlæg i dette emne

Ja, spændende om DF så allerede indenfor ret kort tid står med deres første løftebrud. Det har jo været så utrolig populært at snakke om det de sidste fire år.

Tænker du et specielt løfte? De har vel ikke lovet ikke at gå i regering blot at de vil være hvor de kan få maksimal indflydelse. Nu må vi se om de kan danne en flertals regering, jeg tvivler på kons vil være med og tvivler nu også på DF vil i regering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sq lige før at Sidney Lee på et manuskript, ville være bedre for Konservative, end den show-off til Mads Holger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt trist ved tanken om folketinget uden Manu Sareen og Özlem Cekic :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha jeg fatter simpelthen ikke, at så mange har stemt på denne wacko mand :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du et specielt løfte? De har vel ikke lovet ikke at gå i regering blot at de vil være hvor de kan få maksimal indflydelse. Nu må vi se om de kan danne en flertals regering, jeg tvivler på kons vil være med og tvivler nu også på DF vil i regering.

Altså Tulle stod i går på tv og sagde at de ikke vil være i regering. Dette sagde de også inden valget og under valgkampen. Og i dag stod han og sagde at "DF er jo et parti der holder hvad de lover, folk kan regne med os" - altså noget i den stil ;)

Jeg kan sagtens forstå, hvis de går med i regering vil jeg dog lige tilføje! OG løftebrud er jo for filan uundgåelig uanset hvilken blok, parti osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Tulle stod i går på tv og sagde at de ikke vil være i regering. Dette sagde de også inden valget og under valgkampen. Og i dag stod han og sagde at "DF er jo et parti der holder hvad de lover, folk kan regne med os" - altså noget i den stil ;)

Jeg kan sagtens forstå, hvis de går med i regering vil jeg dog lige tilføje! OG løftebrud er jo for filan uundgåelig uanset hvilken blok, parti osv.

Jeg tror ikke de går i regering, men jeg har ikke hørt Tulle sige det så klart som du har, men har hørt det om at han vil have Maks indflydelse. Men jeg vil se dem i regering før jeg tror det. Jeg synes blå blok har været meget forsigtige med at gå ud og love, men for det meste sige det kommer an på hvordan mandaterne fordeler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha jeg fatter simpelthen ikke, at så mange har stemt på denne wacko mand :D

 

 

Haha.. Han er så sød :biglove Jeg er vild med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha jeg fatter simpelthen ikke, at så mange har stemt på denne wacko mand :D

Klippet er taget total ud af kontekst! Han var total hylet ud af den pga. Journalister der spurgte om 20 ting på en gang og folk der samtidig gik total amok ved synet af ham. Tror det ville få de fleste til at vrøvle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klippet er taget total ud af kontekst! Han var total hylet ud af den pga. Journalister der spurgte om 20 ting på en gang og folk der samtidig gik total amok ved synet af ham. Tror det ville få de fleste til at vrøvle ;)

 

Men stadig hilarious :D Mangler bare en Bubber Walk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men stadig hilarious :D Mangler bare en Bubber Walk :P

Helt vildt :D natholdet lagde et klip på Face hvor man kunne stemme på hvem der var mest stiv det er virkelig også sjovt. Top politikere der gør sit aller bedste for at skjule en brandert men med deres "sj" lyde bare ikke lykkes med det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt vildt :D natholdet lagde et klip på Face hvor man kunne stemme på hvem der var mest stiv det er virkelig også sjovt. Top politikere der gør sit aller bedste for at skjule en brandert men med deres "sj" lyde bare ikke lykkes med det :lol

 

Haha ville jeg gerne have set :lol  Gik endda også glip af Sass!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angående skæld-ud og sure Facebookopdateringer, så er der i øvrigt i min optik forskel på ophedede udsagn i går aftes, og så hvad der bliver skrevet i dag efter nattesøvn mv. Jeg synes, at det er okay at hidse sig op (gør det gerne selv :p ), men man skal falde ned igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Han er så sød :biglove Jeg er vild med ham!

:ditto Ville næsten ønske, at jeg havde stemt på ham, når jeg ser det klip :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Han er så sød :biglove Jeg er vild med ham!

Ja jeg er også helt pjattet med ham! Han er så hyggelig og har en varm personlighed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Ville næsten ønske, at jeg havde stemt på ham, når jeg ser det klip :D

 

Aaarh, hvis lige det kan tiltrække stemmer, må det vist være graviditetshormonerne, der taler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarh, hvis lige det kan tiltrække stemmer, må det vist være graviditetshormonerne, der taler :D

Ja ja, jeg sagde jo næsten :D Men jeg bliver godt nok glad i låget af det klip :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Elbæk. Han har i den grad vundet mit hjerte. Har set klippet mindst 20 gange idag. I min verden kan man virkelig ikke andet end holde af den glade og overvældede mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha jeg fatter simpelthen ikke, at så mange har stemt på denne wacko mand :D

Fatter det virkeligt heller ikke!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter det virkeligt heller ikke!!!!!

Heller ikke mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Elbæk. Han har i den grad vundet mit hjerte. Har set klippet mindst 20 gange idag. I min verden kan man virkelig ikke andet end holde af den glade og overvældede mand

Ja han ser glad ud og venlig og hyggelig-men synes det er scary han skal ind i politikken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for, at manu Sareen ikke kom ind :D også drømmer jeg lidt om, at Esben Lunde bliver den nye kirkeminister :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er spændende at høre fintællingen nu. 3 siddende ministere er røget ud af folketinget som det ser ud. Peter Christensen fra venstre er ude :( og Thyra Frank De 2 sidste er jeg kede af ikke kommer ind.

 

Jeg er så ked af at Thyra røg ud. Hun er virkelig mit store idol (hvis man kan sige det som voksen). Hun står for alle de værdier jeg håber på at kunne bringe i mit arbejde, når jeg engang er færdig uddannet. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for, at manu Sareen ikke kom ind :D også drømmer jeg lidt om, at Esben Lunde bliver den nye kirkeminister :7himmel

Så tror jeg alvorlig talt, at jeg græder en lille smule, men fred være jeg er spændt på, om den næste periode går hen og får mig til st ændre holdning til en hel masse... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er Esben Lunde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er Esben Lunde? :unsure

:ditto er ikke så stærk i blå bloks politikere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER