Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Det kunne være, at jeg skulle prøve noget sveskejuice og magnesia...

 

Synes bare sveskejuice lyder voldsomt klamt :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er det også :) Men det er til at have med at gøre, hvis du holder det koldt i køleskabet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man alternativt købe sveskegrød og røre den i yoghurten om morgenen, ligesom man gør med små børn? Det smager nemlig mest bare lidt sødt og kan skjules med frisk frugt f.eks. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg har sagt det før, men hold nu kæft hvor er jeg altså træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kom jeg til at læse om det der magnesia... Jeg er ved at være en anelse desperat...

 

For en der er en anelse forskrækket mht. alt der kommer i pilleform - og så mit lille skrøbelige liv i maven.

 

Er I helt sikre på, at man ikke løber en risiko ved at tage det? Jeg har læst noget om, at det kunne hæmme optagelsen af vitaminer og mineraler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide af mine læge at jeg sagtens kunne tage magnesia selvom jeg var gravid. Men hvis du et i tvivl kan du jo spørge din egen læge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det med mad kender jeg godt! Lige for tiden virker æbler, bananer, agurkestave, flutes med ost og flutes med pålægschokolade for mig ;) ja ja, det hele ikke lige sundt, men jeg er nødt til at spise det jeg lige har lyst til, ellers kommer kvalmen igen..

og så må jeg lige fortælle at akupunktur virker FANTASTISK mod kvalme! Jeg havde en uge med den ledeste kvalme, og efter 2 gange akupunktur er kvalmen stort set forsvundet. Den kommer kun igen hvis jeg bliver alt for sulten, og selv der er det slet ikke slemt :) Så jeg vil lige give det videre hvis der er andre der døjer med slem kvalme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også kraftigt af det, og fik hæmorider, det gjorde virkelig ondt. Var til lægen og fik moxalole, som skulle løsne op og lave balance. Pulver du blander i vand og drikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også kraftigt af det, og fik hæmorider, det gjorde virkelig ondt. Var til lægen og fik moxalole, som skulle løsne op og lave balance. Pulver du blander i vand og drikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kom jeg til at læse om det der magnesia... Jeg er ved at være en anelse desperat...

For en der er en anelse forskrækket mht. alt der kommer i pilleform - og så mit lille skrøbelige liv i maven.

Er I helt sikre på, at man ikke løber en risiko ved at tage det? Jeg har læst noget om, at det kunne hæmme optagelsen af vitaminer og mineraler?

Der er også noget der hedder "Husk" det er frøskaller, de skal bare opblødes i vand (jeg tog saftevand) og det er et naturprodukt, som kan købes i Føtex, Matas og helsekost bla. Rema har dem også på bud nogle gange. De fås også som kapsler, men det er billigere med det du skal blande i vand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også noget der hedder "Husk" det er frøskaller, de skal bare opblødes i vand (jeg tog saftevand) og det er et naturprodukt, som kan købes i Føtex, Matas og helsekost bla. Rema har dem også på bud nogle gange. De fås også som kapsler, men det er billigere med det du skal blande i vand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drysser det ovenpå min yoghurt og drikker et glas vand ved siden af, for jeg synes det er

virkelig væmmeligt blandet op i vand ;)

Bare det kommer ned, så tror jeg vejen er ligegyldig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig max-forsigtigt her... Termin foreløbig 30/10.

Det ser ud til, at jeg alligevel ikke var så meget for at blive overhalet (for meget) af Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig max-forsigtigt her... Termin foreløbig 30/10.

Det ser ud til, at jeg alligevel ikke var så meget for at blive overhalet (for meget) af Susanne :)

 

JAH! Tillykke og velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig max-forsigtigt her... Termin foreløbig 30/10.

Det ser ud til, at jeg alligevel ikke var så meget for at blive overhalet (for meget) af Susanne :)

HURRAAAAAHHH!!! Hvor HAR jeg tænkt meget på dig, men ville ikke spørge ;)

 

Hvor er det fantastisk, altså. Kæmpe tillykke! :yay :glad :loveshower 

 

Hvornår har du termin?

 

Ih altså, hvor er det fedt fedt fedt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig max-forsigtigt her... Termin foreløbig 30/10.

Det ser ud til, at jeg alligevel ikke var så meget for at blive overhalet (for meget) af Susanne :)

 Velkommen  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAH! Tillykke og velkommen :)

  

HURRAAAAAHHH!!! Hvor HAR jeg tænkt meget på dig, men ville ikke spørge ;)

 

Hvor er det fantastisk, altså. Kæmpe tillykke! :yay :glad :loveshower 

 

Hvornår har du termin?

 

Ih altså, hvor er det fedt fedt fedt :7himmel

  

Velkommen  :balloons

Tusind tak :kiss Hvor er I søde.

Ifølge sidste menstrutions-udregningen, så har jeg termin den 30. oktober. Jeg blev scannet i dag, og der var et lillebitte fint blinkende hjerte, men det var for tidligt til, at klinikken ville begynde at beregne termin ud fra det, så jeg bevarer bare den anden termin foreløbig.

Det mest stenede er, at det er spontant. Jeg gik og skumlede over, at min menstruation var forsinket, fordi vi ventede på at starte ivf op på Trianglen - men da det gik op for mig, at jeg var mindst en uge over tid, tog jeg så en test i sikker forvisning om, at den ville være negativ...

Jeg har blødt en smule gammelt blod hver dag de sidste fem dage, så jeg var ret nervøs for scanning i dag, men foreløbig, såeh... :-)

post-5094-0-46658600-1426011899_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det er nogen flotte tests!

Hvor sejt med naturlig øko-baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det er nogen flotte tests!

Hvor sejt med naturlig øko-baby :biglove

Tak :D Det var den vildeste overraskelse - der stod jeg og forventede nada, og så blev teststregen blå før kontrolstregen. Jeg var naturligvis nødt til at konfirmere resultatet efterfølgende... Man ved jo aldrig, om man skulle have ramt en defekt test... :rolleyes

Det er sq godt, at min mand ikke er den mistroiske type (og barnet er altså hans!) - hvis det var mig, der havde leveret sædprøver nede omkring 2 millioner i hele prøven, så tror jeg sq, jeg havde stillet et par spørgsmål i forbindelse med en øko-graviditet :huh Heldigvis nyder han bare BIG TIME at minde mig om, at han jo SAGDE, at der måtte være en eller anden chance :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D Det var den vildeste overraskelse - der stod jeg og forventede nada, og så blev teststregen blå før kontrolstregen. Jeg var naturligvis nødt til at konfirmere resultatet efterfølgende... Man ved jo aldrig, om man skulle have ramt en defekt test... :rolleyes

Det er sq godt, at min mand ikke er den mistroiske type (og barnet er altså hans!) - hvis det var mig, der havde leveret sædprøver nede omkring 2 millioner i hele prøven, så tror jeg sq, jeg havde stillet et par spørgsmål i forbindelse med en øko-graviditet :huh Heldigvis nyder han bare BIG TIME at minde mig om, at han jo SAGDE, at der måtte være en eller anden chance :p

Jeg har ikke fulgt med andetsteds, men kan forstå at vi har med et lille mirakel at gøre her. Hvor er det bare daaajli :) mere tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu ens krop opfører sig som om den har spist en halvrådden kat, så er det trods alt rart at tænke på at man ikke skal have menstruation i mannnnge måneder. 

 

God onsdag til jer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i går :loveshower og jeg blev rykket fem dage frem, så jeg i stedet for at være 6+6, nu er 7+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i går :loveshower og jeg blev rykket fem dage frem, så jeg i stedet for at være 6+6, nu er 7+4 :)

Ih hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i går :loveshower og jeg blev rykket fem dage frem, så jeg i stedet for at være 6+6, nu er 7+4 :)

Dejligt :kuller

Det er da godt nok meget at blive rykket så tidligt. Vidste du ikke hvornår ÆL lå? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i går :loveshower og jeg blev rykket fem dage frem, så jeg i stedet for at være 6+6, nu er 7+4 :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER