Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Sikke en dejlig mand Susanne. Min tror ikke på noget inden tryghedsscanningen, så føler mig faktisk lidt baby ensom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig mand Susanne. Min tror ikke på noget inden tryghedsscanningen, så føler mig faktisk lidt baby ensom.

Ja, han er ret dejlig :wub

Det skal dog lige siges, at han havde det ligesom din mand og jeg har også følt mig lidt baby-ensom og været ked af den stort set fuldstændige mangel på fælles glæde. Lige indtil i går (5+2) og altså næsten 2 uger efter første positive test. Jeg er sikker på din bedre halvdel bare er bekymret - han skal nok vende rundt, men jeg ved det ikke er så sjovt mens man venter og i forvejen selv synes det hele er lidt usikkert og tiden snegler sig afsted! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, jeg er så træt så træt så træt. Svigerforældrene har været helte og passet Theodor hele dagen, M har været syg hele ugen og jeg er bare helt færdig. Så det er blevet til ret meget dag på sofaen med House of Cards (hvilket M ellers ALDRIG gider, så lillebitte hurra for sygdom :badgirl ) og nu skal vi hente Theodor. Jeg savner ham alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg døjer med kvalme :(

Det er værst om morgenen, eller faktisk helt ind til over middag, hvor det bliver lidt bedre, men det varer ved i større eller mindre grad hele dagen :( jeg håber virkelig ikk jeg kommer til at døje med det længe, for jeg er allerede godt træt af det efter kun en uge.. I fredags fik jeg akupunktur, og jeg følte egentlig det hjalp resten af fredagen, men lørdag var det tilbage for fuld skrue.. Nu glæder jeg mig bare til tirsdag hvor jeg skal have 2. Omgang akupunktur, så håber jeg det får større effekt efter anden gang!

Hvordan har i andre det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, jeg er så træt så træt så træt. Svigerforældrene har været helte og passet Theodor hele dagen, M har været syg hele ugen og jeg er bare helt færdig. Så det er blevet til ret meget dag på sofaen med House of Cards (hvilket M ellers ALDRIG gider, så lillebitte hurra for sygdom :badgirl ) og nu skal vi hente Theodor. Jeg savner ham alligevel :)

Åhh, hvor er jeg glad for det ikke kun er mig der er så hårdt ramt så tidligt! Jeg sov 8 timer i nat, var helt færdig til middag og sov en halv time - og nu er jeg jo fandme træt igen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, hvor er jeg glad for det ikke kun er mig der er så hårdt ramt så tidligt! Jeg sov 8 timer i nat, var helt færdig til middag og sov en halv time - og nu er jeg jo fandme træt igen :blink

Jeg er helt med dig her. Synes jeg havde sovet så godt i nat... Jeg synes ellers alle mine andre symptomer har været væk i et par dage, så jeg håber trætheden er tegn på at kroppen trods alt stadig bygger på noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

 

Lige ude af sammenhæng... - Har været offline herfra i over en uge og føler mig TOTALT hægtet af.

 

I får lige kram, tanker, high-fives og tillykker ad libitum - VÆRSGO! :)

 

.... Og NU er jeg tilbage :)

 

Knus fra mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, jeg er så træt så træt så træt. Svigerforældrene har været helte og passet Theodor hele dagen, M har været syg hele ugen og jeg er bare helt færdig. Så det er blevet til ret meget dag på sofaen med House of Cards (hvilket M ellers ALDRIG gider, så lillebitte hurra for sygdom :badgirl ) og nu skal vi hente Theodor. Jeg savner ham alligevel :)

 

Øj - jeg er også træt! Fuldstændig drænet for overskud! Min søde mand lader mig heldigvis sove så meget som muligt - og jeg får både middagslur i weekenderne og lur i bilen til og fra arbejde.

Kvalmen er blevet lidt bedre synes jeg - til gengæld er forstoppelsen slem!

 

Glæææder mig til 2. trimester. Der kan jeg huske man får det markant bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en vandrejournal! Uuuuh. Og jeg har bare den bedste læge; det er simpelthen så rart:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en vandrejournal! Uuuuh. Og jeg har bare den bedste læge; det er simpelthen så rart:)

Lovely! :7himmel

Jeg får først min d. 20. <_<

Kan I andre forresten åbne siden til booking af scanning i Region hovedstaden? Jeg kan ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I andre forresten åbne siden til booking af scanning i Region hovedstaden? Jeg kan ikke :prik

Jeg havde også en del problemer, det virkede ikke på min egen computer, hverken med Explorer eller chrome og heller ikke på mobilen. Men det virkede på min arbejdscomputer i Explorer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lovely! :7himmel

Jeg får først min d. 20. <_<

Kan I andre forresten åbne siden til booking af scanning i Region hovedstaden? Jeg kan ikke :prik

 

Ja, men jeg har først kunnet komme igennem idag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en del problemer, det virkede ikke på min egen computer, hverken med Explorer eller chrome og heller ikke på mobilen. Men det virkede på min arbejdscomputer i Explorer.

Hehe - så er det fordi din arbejdscomputer også er langt bagud med softwareopdateringerne ;) Det er altså for vildt, at de ikke opdaterer. Jeg vil så gerne booke tid, men vil altså ikke ringe før jeg har set hjerteblink <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet min VJ i sidste uge, men fik den ikke med hjem, det troede jeg alle gjorde. Glæder mig til at få den:-) jeg har fået bestilt tid til NF den 26 marts, hvor jeg er 13+0, så spændende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lidt besværgeligt at det ikke rigtigt virker! Jeg er egentlig ret glad for at jeg ikke selv skal booke tid til nf, men så alligevel synes jeg det er lidt svært lige nu hvor jeg ikke kan gøre andet end at gå og vente på hvornår jeg får indkaldelsen. Så har jeg alligevel lidt lyst til at jeg selv kunne få booket en tid :p så ved man da også at det passer på det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren kom hjem med den her i dag og sagde :'til min gravide kone' :biglove b3zSqWy.jpeg

Århus hvor er han da sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mente åhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slæber mig igennem arbejdsdagene.
:zzz

 

Jeg har lige ansat en ny, så jeg skal bruge al min tid på at lære op og hjælpe med at finde på plads. Samtidigt går vi ind i regnskabslukket i dag, som så varer resten af ugen. Jeg har bare TRAVLT! Jeg ville give min højre arm for en hjemmearbejdsdag eller en sygedag, men har bare ikke nogen muligheder for nogen af delene.

 

Så nu sidder jeg før kl 9 og gaber mine kæber af led, med en cola ved min side for at holde kvalmen nede og mine bukser skjult knappet op under bordet og tænker på, hvor længe det mon lykkedes mig at holde det her skjult denne gang. :oops

 

Hvordan kommer I andre igennem ugerne frem til man ligesom synes man kan fortælle det til arbejdet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste af mine kollegaer + chef ved faktisk godt at jeg er gravid for det har været svært at skjule med min kvalme og træthed. Jeg spiser fx meget lidt til frokost - lidt brød og gulerødder hvor jeg før spiser masser af grønt og kød. Så den gennemskuede de hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef og nærmeste kollega vidste vi var i behandling og ved også jeg er gravid nu. Tror ikke jeg kan holde det skjult for alle andre 6 uger endnu, for det kan allerede ses! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mente åhhh

 

Sikker på du ikke mente Århus? :D Det er sgu en sjov autocorrect. "Århus altså!!!". 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Goddag kvalme, så nåede du også mig. Æv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Goddag kvalme, så nåede du også mig. Æv.

Velkommen ombord :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med jer der er ramt af kvalme. Jeg er heldigvis ikke så hårdt ramt med symptomer, så jeg tror det går meget fint med at skjule det på arbejdet. Jeg spiser godt nok meget oftere end jeg plejer, men det tror jeg ikke de har bemærket. Jeg håber jeg kan holde det skjult til efter nf. Men jeg ville nogle gange ønske at jeg kunne forklare hvorfor jeg lige synes det er lidt ekstra hårdt. Fx kæmper jeg hver uge for at komme igennem tirsdag hvor jeg skal arbejde 12,5 time! Så jeg prøver at holde ud lidt endnu, indtil jeg har fri 20.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen ombord :-P

 

Tak  :angry  :D

 

Jeg har set hjerteblink i dag  :loveshower Hurra det var dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER