Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

De anbefaler 7 hele uger, for hvis ægløsningen ligger sent i cyklus, så er de sikre på at fostrene er gamle nok til blink, jeg skal til scanning i morgen 6+5 og jordmoderen advarede mig om, at hvis hjertet ikke blinker, er det ikke sikkert at det er dødt, så er det måske bare for tidligt at scanne. Min historie er også at jeg er gået over tid begge gange og det kan være på grund af sen ægløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, idag skal vi til scanning og jeg glæder mig heeeelt vildt, bliver så dejligt at se den lille spunk som forhåbentligt har det godt. Jeg er omkring 7+5 idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, idag skal vi til scanning og jeg glæder mig heeeelt vildt, bliver så dejligt at se den lille spunk som forhåbentligt har det godt. Jeg er omkring 7+5 idag...

 

Uh, hvor er det bare spændende! Håber det går godt og glæder mig til at høre om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, idag skal vi til scanning og jeg glæder mig heeeelt vildt, bliver så dejligt at se den lille spunk som forhåbentligt har det godt. Jeg er omkring 7+5 idag...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, idag skal vi til scanning og jeg glæder mig heeeelt vildt, bliver så dejligt at se den lille spunk som forhåbentligt har det godt. Jeg er omkring 7+5 idag...

Hvor bliver det spændende... jeg skal faktisk også til scanning idag. Jeg så jo den lille lidt akut i sidste uge, men vi valgte at beholde denne tid alligevel, da min kæreste også gerne vil med. Luksusscanning. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu man med sikkerhed kan se hjerteblink?

Min gynækolog sagde at man kan se hjerteblink fra 6+0. Hjertet begynder vidst at slå lidt før, men for at være sikker så siger de fra 6+0 :) Og jeg var afsted præcis 6+0 og så det hjerte blinke derudaf  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning i dag den fineste lille dut med fin hjertebanken og størrelsen passer fint med de 6+5 jeg skulle være i ifølge sidste mens. ej hvor var det dejligt at se, jeg var så bange for at det måske var en graviditet udenfor livmoderen, men den var hvor den skulle være nu har vi fortalt det til forældre og søskende, men vores 2 drenge og resten af omgangskredsen får ikke noget at vide før nf.

DEJLIGT! Det er også min største bekymring lige nu, at den skulle sidde udenfor livmoderen. Åh, jeg er utålmodig. VIS MIG MIN BABY. Tillykke med den den gode scanning:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt var perfekt, et fint hjerte og strørrelsen passede med termin så nu skal der fuld skrue på glæden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med godt nyt Nyte21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt var perfekt, et fint hjerte og strørrelsen passede med termin så nu skal der fuld skrue på glæden

 

PERFEKT: Tillykke med det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt var perfekt, et fint hjerte og strørrelsen passede med termin så nu skal der fuld skrue på glæden

Skønno! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt var perfekt, et fint hjerte og strørrelsen passede med termin så nu skal der fuld skrue på glæden

Også her. Alt var godt og det passede med min egen beregnede termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med godt nyt Nyte21

Tak og i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt. Stort tillykke.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIGT! Det er også min største bekymring lige nu, at den skulle sidde udenfor livmoderen. Åh, jeg er utålmodig. VIS MIG MIN BABY. Tillykke med den den gode scanning:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIGT! Det er også min største bekymring lige nu, at den skulle sidde udenfor livmoderen. Åh, jeg er utålmodig. VIS MIG MIN BABY. Tillykke med den den gode scanning:)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Jeg glæder mig til om et par uger, når vi alle har set vores babyer og alle disse "hvad kan der ske i de første 12 uger" bekymringer er ved at være væk hvornår skal du se din baby?

 

Vi har ikke bestilt tid, tror bare vi smutter forbi til en drop in scanning. Nok sidst i næste uge. Det er lidt nervepirrende.

 

Jeg har i øvrigt mødt to piger i dag, som jeg kender her fra området hvor jeg bor. Begge gange fortalte jeg at jeg er gravid, og de sagde begge: "DET ER JEG OGSÅ". SÅ hyggeligt altså. Der er babykarma i mit hood i hvert fald :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke bestilt tid, tror bare vi smutter forbi til en drop in scanning. Nok sidst i næste uge. Det er lidt nervepirrende.

 

Jeg har i øvrigt mødt to piger i dag, som jeg kender her fra området hvor jeg bor. Begge gange fortalte jeg at jeg er gravid, og de sagde begge: "DET ER JEG OGSÅ". SÅ hyggeligt altså. Der er babykarma i mit hood i hvert fald :D

Årh ja, hvor hyggeligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når så fik jeg et brev fra region hovedstaden om at jeg ikke kan høre til Herlev pga begrænset kapacitet, og at jeg i stedet skal høre til rigshospitalet. Lidt spøjst for min læge havde ellers sagt at rigshospitalet var udelukket medmindre der var noget særligt kompliceret.

For at være ærlig er jeg lidt ligeglad, jeg har jo ikke prøvet det før, så har ingen erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr - tillykke med de dejlige scanninger. Jeg glææææder mig til det bliver min tur!

 

Jeg har en tid til scanning på mandag - der er jeg 7+2. Jeg synes bare der er lææænge til!

 

Der står på hjemmesiden at det først er efter 7+0 at man kan scanne udefra. I andre, der bliver scannet 6+x - hvordan foregår det? Jeg har sådan lyst til rykke min tid til i morgen, hvor jeg vil være 6+6 - men hvis man ikke kan se noget dér, så er det jo spild af tid.

 

Jeg vil så gerne se hjerteslag - og så vil jeg virkelig gerne have bekræftet, at der kun er et. Jeg har det stadig ret skidt sammenlignet med sidste graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når så fik jeg et brev fra region hovedstaden om at jeg ikke kan høre til Herlev pga begrænset kapacitet, og at jeg i stedet skal høre til rigshospitalet. Lidt spøjst for min læge havde ellers sagt at rigshospitalet var udelukket medmindre der var noget særligt kompliceret.

For at være ærlig er jeg lidt ligeglad, jeg har jo ikke prøvet det før, så har ingen erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr - tillykke med de dejlige scanninger. Jeg glææææder mig til det bliver min tur!

Jeg har en tid til scanning på mandag - der er jeg 7+2. Jeg synes bare der er lææænge til!

Der står på hjemmesiden at det først er efter 7+0 at man kan scanne udefra. I andre, der bliver scannet 6+x - hvordan foregår det? Jeg har sådan lyst til rykke min tid til i morgen, hvor jeg vil være 6+6 - men hvis man ikke kan se noget dér, så er det jo spild af tid.

Jeg vil så gerne se hjerteslag - og så vil jeg virkelig gerne have bekræftet, at der kun er et. Jeg har det stadig ret skidt sammenlignet med sidste graviditet.

Jeg skal scannes 6+2 indvendigt. Jeg tror altså også en scanning 7+2 er indvendig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER