Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Tak :angry :D

Jeg har set hjerteblink i dag :loveshower Hurra det var dejligt.

Øv med kvalme, men yay for hjerteblink :yay :7himmel

Er din termin stadig 27/10?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med kvalme, men yay for hjerteblink :yay :7himmel

Er din termin stadig 27/10?

 

Næh, den blev vist rykket lidt. 29/10 tror jeg, men det tager jeg lidt roligt indtil videre. Det er nok mere præcist næste gang. (Men for en gang skyld, ville det faktisk passe godt at gå over tid rent studiemæssigt. Det er virkelig et snot-tidspunkt at føde lige midt i semestret)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor skønt Fister :kuller Ihh, hvor jeg glæder mig til torsdag morgen!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Goddag kvalme, så nåede du også mig. Æv.

I dag har jeg virkelig også været ramt af kvalme!!! Det er bare ikke sjovt, jeg har enormt ondt af dem der kaster op i flere måneder! Godt 2. trimester nærmer sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal åbenbart til gynækologisk undersøgelse i morgen. Har lige fået brev om det her til aften! 

Jeg ved ikke hvad det går ud på, men det er jo stadig alt for tidligt til nf. Det skal først være om ca. 3 uger. 

Hvad end det er, så håber jeg bare det giver mig en ekstra chance for at se baby og at alt er i orden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal åbenbart til gynækologisk undersøgelse i morgen. Har lige fået brev om det her til aften!

Jeg ved ikke hvad det går ud på, men det er jo stadig alt for tidligt til nf. Det skal først være om ca. 3 uger.

Hvad end det er, så håber jeg bare det giver mig en ekstra chance for at se baby og at alt er i orden.

Det var da lidt underligt. Og sen udmelding. Håber du får set sen lille:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, alt er godt. Jeg fik i dag tjekket en cyste jeg har som er lidt for stor. De vil gerne holde øje med den, så den skal tjekkes til NF og igen i uge 16. Men ellers ingen problemer.

Jeg fik en ekstra mulighed for at se baby, som har det godt og hoppede rundt  :loveshower

Og så har jeg fået indkaldelse til NF d. 25/3 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad der skulle have været en fantastisk oplevelse til tidlig scanning er blevet til et chock. Vi så hjerteblink og det er jo fantastisk, men der var 2!!! :blink

Jeg havde virkelig ikke tænkt det som en mulighed, nu føles det som om, at man skal forholde sig til en helt anden verden, det er mega mærkeligt... Tror intet jeg får lavet på arbejde idag, google bliver nok min ven til at blive klogere på det hele og få nogen bekymringer væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at i så hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad der skulle have været en fantastisk oplevelse til tidlig scanning er blevet til et chock. Vi så hjerteblink og det er jo fantastisk, men der var 2!!! :blink

Jeg havde virkelig ikke tænkt det som en mulighed, nu føles det som om, at man skal forholde sig til en helt anden verden, det er mega mærkeligt... Tror intet jeg får lavet på arbejde idag, google bliver nok min ven til at blive klogere på det hele og få nogen bekymringer væk...

WOAH! :o

Det er den mulighed, jeg også har tumlet lidt med :unsure Havde du slet ingen mistanke? Er du blevet gravid via behandling?

Uanset hvad, så har du set hjerteblink og tillykke med dem begge to :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for at fortælle historien kort, så har min mand dårlig sædkvalitet. Efter 3 IUI i min egen cyklus uden resultat, så fik vi sidste IUI forsøg på 2 æg lavet på mild hormonbehandling med sølle 2 mio. sædceller, så chancerne for bare en graviditet var i forvejen rigtig dårlig (vi fik i forbindelse med det henvisning til reagens behandling). Jeg tog først en reel positiv test 4+1, testen var postiv, men ikke mere end din Susanne. Mine symptomer er virkelig små. Jeg er lidt utilpas engang imellem, men det hænger mest sammen med, hvis jeg bliver for sulten, så jeg har det jo virkelig godt. Derfor har jeg ingen mistanke haft... Min bedre halvdel, som har haft svært ved at tro på en graviditet, blev det sørme også meget virkeligt for... :kuller

Der går bare en masse ikke rationelle tanker igennem hovedet af mig, feks. synes jeg ikke de skal klædes i det samme tøj, totalt mærkelige tanker :D

Håber du får en fantastisk scanning i morgen Susanne, er du behandlet på et eller to æg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, vil også lige fortælle, at fordi det er tvillinger, så skal jeg scannes med en uges mellemrum de næste par uger, så skal afsted igen 7+6, det er selvfølgelig fordi risikoen for at noget går galt er større, så selvom tanken om tvillinger vokser stærkt på mig, så vokser bekymringerne altså også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok to sande mirakler du bærer på, så :biglove

Jeg er insemineret med meget flot sædprøve og 3 (!) æg! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad der skulle have været en fantastisk oplevelse til tidlig scanning er blevet til et chock. Vi så hjerteblink og det er jo fantastisk, men der var 2!!! :blink

Jeg havde virkelig ikke tænkt det som en mulighed, nu føles det som om, at man skal forholde sig til en helt anden verden, det er mega mærkeligt... Tror intet jeg får lavet på arbejde idag, google bliver nok min ven til at blive klogere på det hele og få nogen bekymringer væk...

 

Tillykke med det, Dino...

Kan godt forstå, at chokket lige skal fortage sig, men det bliver da fedt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok to sande mirakler du bærer på, så :biglove

Jeg er insemineret med meget flot sædprøve og 3 (!) æg! :unsure

Det var altså ikke for at gøre dig nervøs!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det, Dino...

Kan godt forstå, at chokket lige skal fortage sig, men det bliver da fedt for jer!

Tusind tak, jeg er bare så overvældet, men der er et kæmpe smil på læben nu! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var altså ikke for at gøre dig nervøs!!! :)

Det ved jeg ;)

Heldigvis er der kun 22 timer og 15min til jeg får svar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så også hjerteblink i går :loveshower SÅ dejligt at se, at der rent faktisk er en levende lille en derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så også hjerteblink i går :loveshower SÅ dejligt at se, at der rent faktisk er en levende lille en derinde :wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad der skulle have været en fantastisk oplevelse til tidlig scanning er blevet til et chock. Vi så hjerteblink og det er jo fantastisk, men der var 2!!! :blink

Jeg havde virkelig ikke tænkt det som en mulighed, nu føles det som om, at man skal forholde sig til en helt anden verden, det er mega mærkeligt... Tror intet jeg får lavet på arbejde idag, google bliver nok min ven til at blive klogere på det hele og få nogen bekymringer væk...

Øj, stort tillykke! :loveshower

Jeg kan godt forstå det må være lidt overvældende med to, men det må også være fantastisk - tænk al den glæde de vil kunne få af hinanden :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Dino. Tillykke! Og vildt. Jamen altså...jeg bliver både lidt overvældet og overlykkelig på jeres vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde qvinder! Jeg synes stadig, at det er fuldstændigt vildt og svært at forstå, men smilet vokser hele tiden og tankerne flyver rundt :kuller og så synes jeg, at det er så fantastisk, at vi er så mange heldige, som har fået lov til at se hjerteblink!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med at I har set hjerteblink, Sofie og Dino  :loveshower

Og wow, jeg kan godt forstå det kom som en overraskelse med tvillinger, jeg tror da også lige man skal sluge den et øjeblik. Men det skal da helt sikkert nok blive fantastisk! 

Der er bare rigtig mange på mit nye arbejde der har tvillinger, så jeg var lidt spændt på om det var sådan det "skulle være" på arbejdspladsen.. men her er dog kun 1 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så også hjerteblink i går :loveshower SÅ dejligt at se, at der rent faktisk er en levende lille en derinde :wub

Dejlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for at fortælle historien kort, så har min mand dårlig sædkvalitet. Efter 3 IUI i min egen cyklus uden resultat, så fik vi sidste IUI forsøg på 2 æg lavet på mild hormonbehandling med sølle 2 mio. sædceller, så chancerne for bare en graviditet var i forvejen rigtig dårlig (vi fik i forbindelse med det henvisning til reagens behandling). Jeg tog først en reel positiv test 4+1, testen var postiv, men ikke mere end din Susanne. Mine symptomer er virkelig små. Jeg er lidt utilpas engang imellem, men det hænger mest sammen med, hvis jeg bliver for sulten, så jeg har det jo virkelig godt. Derfor har jeg ingen mistanke haft... Min bedre halvdel, som har haft svært ved at tro på en graviditet, blev det sørme også meget virkeligt for... :kuller

Der går bare en masse ikke rationelle tanker igennem hovedet af mig, feks. synes jeg ikke de skal klædes i det samme tøj, totalt mærkelige tanker :D

Håber du får en fantastisk scanning i morgen Susanne, er du behandlet på et eller to æg?

I forhold til tøj tankerne, så kan jeg berolige dig med, at det kun er i kort tid, at det er dig der bestemmer det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER