Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

DU GODESTE hvor gør det ondt når jeg lægger Leah til brystet...!!!

Føj!

Har købt en brik mme, så bliver hun tosset får hun lidt senere :)

:kram

Jeg syntes også det gjorde mega nas denne gang, brysterne skulle lige vendes til at mælken løb og vorterne skulle hærdes...

Det tog en uges tid før det blev bedre, men er du det mindste i tvivl om hun sutter rigtigt så spørg din sp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En af de dage hvor Adam bare konsekvent er på tværs og jeg slet ikke har tålmodighed! Jeg glæder mig VIRKELIG meget til han skal starte i vuggestue - 1 uge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage hvor Adam bare konsekvent er på tværs og jeg slet ikke har tålmodighed! Jeg glæder mig VIRKELIG meget til han skal starte i vuggestue - 1 uge!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En af de dage hvor Adam bare konsekvent er på tværs og jeg slet ikke har tålmodighed! Jeg glæder mig VIRKELIG meget til han skal starte i vuggestue - 1 uge!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt! :kram2 Det er så frustrerende når der gode vaner ændrer sig til noget skidt.

Jeg hepper på fasen er ultra-kort så du kan få din søvn når du skal på arbejde. Sidder netop og tænker over hvordan det ville være hvis jeg skulle på arbejde efter en nat hvor jeg gik i seng 21.45 og har været oppe hos en af pigerne kl 22.10, 00-01 (mad), 3 og igen fra 4.30 og til nu kl 4.55 :wacko :zzz

Tænk, det er nu du skal starte igen- synes lige Simon er kommet ;)

Ja det er vildt, så hurtigt det er gået! :o Det er virkelig mærkeligt at det er 10 mdr siden jeg havde sidste arbejdsdag, det lyder jo som rigtig lang tid siden, men det føles som igår. Jeg er lidt frustreret over at tiden er gået så hurtigt, når det højst sandsynligt var sidste gang jeg nogensinde var på barsel igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage hvor Adam bare konsekvent er på tværs og jeg slet ikke har tålmodighed! Jeg glæder mig VIRKELIG meget til han skal starte i vuggestue - 1 uge!!!

:kram2 Det kan virkelig trække tænder ud, når de små bare ikke vil som vi vil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret...!! Baby Leah har hængt i brysterne så meget, så den ene brystvorte er helt hævet op..! :boo

Hun har ellers taget næsten 200 gram på siden i fredags, så madmæssigt er der mælk nok..

Men her til aften måtte kæresten give lidt mme.. Mine bryster kunne ikke mere :( Uff...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret...!! Baby Leah har hængt i brysterne så meget, så den ene brystvorte er helt hævet op..! :boo

Hun har ellers taget næsten 200 gram på siden i fredags, så madmæssigt er der mælk nok..

Men her til aften måtte kæresten give lidt mme.. Mine bryster kunne ikke mere :( Uff...

:kram Det bliver forhåbentlig snart bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mindre ondt ved denne amning, på trods af virkelig spændte bryster!

Sad med varmepude inden, og fik varmet dem godt op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udover at Laura er svær at putte pt, så synes jeg at hun vågner tit om natten. Måske sku vi prøve med en flaske der kl 22-23 i stedet for brystet. Synes hun kaldte hver anden time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindre ondt ved denne amning, på trods af virkelig spændte bryster!

Sad med varmepude inden, og fik varmet dem godt op...

Dejligt at det virkede lidt med varmepude :kram2 Jeg husker virkelig godt smerterne i starten! Men det bliver bedre snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Mega meget held og lykke, Mette! Det må være mærkeligt. Om få uger følger jeg efter! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Held og lykke. :) det skal nok gå rigtig godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hikke-baby... hver dag og flere gange om dagen.. kan man gøre noget for at hjælpe de små?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hikke-baby... hver dag og flere gange om dagen.. kan man gøre noget for at hjælpe de små?

For nogle hjælper det at de sutter på sut, det har aldrig hjulpet herhjemme. Adam har været og er stadig stor-hikker. Efter han begyndte med vand af kop har det en sjælden gang kunne hjælpe, hvis han har taget en ordentlig tår vand, men ellers har det bare været at vente og lade det gå over. Og blive træt i hovedet når det så starter igen en time senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For nogle hjælper det at de sutter på sut, det har aldrig hjulpet herhjemme. Adam har været og er stadig stor-hikker. Efter han begyndte med vand af kop har det en sjælden gang kunne hjælpe, hvis han har taget en ordentlig tår vand, men ellers har det bare været at vente og lade det gå over. Og blive træt i hovedet når det så starter igen en time senere ;)

Ja, tænkte nok der ikke var det store at gøre. Sut virker heller ikke her... godt hun ikke virker voldsomt generet af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega meget held og lykke, Mette! Det må være mærkeligt. Om få uger følger jeg efter! :kram2

Tak Anja :kram Det er mega mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Held og lykke og pøj-pøj, Mette! Det skal nok gå godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med arbejdet Mette, lige om lidt er det også mig, og jeg tror også det var den sidste barsel.

Selvom jeg trænger til nye intellektuelle udfordringer og trænger til ikke at ha baby på slæb konstant, så bliver det godt nok også mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har febersyg baby igen, temp svinger ml 38.5-39.5, og han har selvfølgelig sovet dårligt i nat. Er træt af sygdom, for 4 uger siden havde han en voldsom omgang skoldkopper, gå nu væk og lad os nyde det sidste barsel i fred og ro... Er træt og brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, Julius sov lige fra 22-4.50

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.