Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Det klarer du da fint. Rigtig god første arbejdsdag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Asger spiser næsten aldrig om natten mere øf forlanger sjældent sut. Det kan altså mærkes. Kan mærke roen om natten gør, at min stress langsomt forlader min krop :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit det var længe på Skejby :kram2

Håber ikke det er alvorligt med Anabella. Godt Julius sover som en drøm efter en lang dag.

Fandt selv svaret i en anden tråd. God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

:goodluck om en måned er det mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med første arbejdsdag søde Mette :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme ud af døren og på arbejde... Lidt nervøs :unsure Ønsk mig held og lykke idag piger!

Held og lykke :kiss :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr. Og 3 dage 7,8 kg og 67 cm, min "lille" bassesveske :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke, Mette :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke. :) det skal nok gå rigtig godt..

  

Held og lykke Mette :)

  

Held og lykke og pøj-pøj, Mette! Det skal nok gå godt :kram2

  

Held og lykke med arbejdet Mette, lige om lidt er det også mig, og jeg tror også det var den sidste barsel.

Selvom jeg trænger til nye intellektuelle udfordringer og trænger til ikke at ha baby på slæb konstant, så bliver det godt nok også mærkeligt

  

Det klarer du da fint. Rigtig god første arbejdsdag :kram2

  

:goodluck om en måned er det mig :(

  

Held og lykke med første arbejdsdag søde Mette :kiss

  

Held og lykke :kiss :kram

  

Held og lykke, Mette :kram2

Tak, hvor er I bare søde allesammen! :kiss og også held og lykke til jer som også skal starte lige om lidt :)

Det er gået ok idag, selvom jeg har følt mig godt rundforvirret, ikke kunnet finde ud af ret meget eller vidst hvor noget var. Nu sidder jeg så her og skal bruge 2 timer på at forberede mig ved at læse nogle årsplaner til de klasser jeg skal have (er lærer), men kan ikke logge ind på computeren, da den ikke vil godkende min profil <_< Og de kollegaer jeg evt kunne få hjælp af sidder i møde.. hurra :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger spiser næsten aldrig om natten mere øf forlanger sjældent sut. Det kan altså mærkes. Kan mærke roen om natten gør, at min stress langsomt forlader min krop :yay

Det er dejligt at høre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I bare søde allesammen! :kiss og også held og lykke til jer som også skal starte lige om lidt :)

Det er gået ok idag, selvom jeg har følt mig godt rundforvirret, ikke kunnet finde ud af ret meget eller vidst hvor noget var. Nu sidder jeg så her og skal bruge 2 timer på at forberede mig ved at læse nogle årsplaner til de klasser jeg skal have (er lærer), men kan ikke logge ind på computeren, da den ikke vil godkende min profil <_< Og de kollegaer jeg evt kunne få hjælp af sidder i møde.. hurra :p

Åh kan godt huske følelsen af at kende folk og stedet men fatte hat af hvad der bliver talt om :wacko

Godt du har haft en ok dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for tobias har været nem idag hvor jeg ikke er helt frisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader putteseance med meget ked baby - også selvom det er far der klarer den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader putteseance med meget ked baby - også selvom det er far der klarer den :(

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for tobias har været nem idag hvor jeg ikke er helt frisk...

Håber du kan holde generne nede denne gang så du har overskud til Tobias :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for tobias har været nem idag hvor jeg ikke er helt frisk...

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utrolig nemme børn i dag - dejligt! Håber på en god nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader putteseance med meget ked baby - også selvom det er far der klarer den :(

Kan jeg godt forstå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I bare søde allesammen! :kiss og også held og lykke til jer som også skal starte lige om lidt :)

Det er gået ok idag, selvom jeg har følt mig godt rundforvirret, ikke kunnet finde ud af ret meget eller vidst hvor noget var. Nu sidder jeg så her og skal bruge 2 timer på at forberede mig ved at læse nogle årsplaner til de klasser jeg skal have (er lærer), men kan ikke logge ind på computeren, da den ikke vil godkende min profil <_< Og de kollegaer jeg evt kunne få hjælp af sidder i møde.. hurra :p

Puh det må være lidt svært at komme ind i midten ( næsten slutningen) af et skoleår og skulle sætte sig ind i en årsplan en anden person har lavet! Jeg er selv lærer og starter igen til marts så det bliver noget nær det samme her...

Håber du fandt en løsning med login...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det må være lidt svært at komme ind i midten ( næsten slutningen) af et skoleår og skulle sætte sig ind i en årsplan en anden person har lavet! Jeg er selv lærer og starter igen til marts så det bliver noget nær det samme her...

Håber du fandt en løsning med login...

Det er det nemlig, men det skal nu nok gå :) fik kigget lidt på det idag og tror godt jeg kan twiste det lidt til "mit eget".

Det sværeste har faktisk været at komme ud af døren om morgenen, når de andre 3 alle lå og puttede sammen i vores seng :p Øv det er hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare sådan det er lige nu? Knap 7 mdr og putning til nat er for træls plus hun var træls i nat i 2 timer.

Tror bare vi ska stoppe amningen helt nu (ammer kun nat) og så må hun få flaske der også.

Overvejer også eget værelse snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare sådan det er lige nu? Knap 7 mdr og putning til nat er for træls plus hun var træls i nat i 2 timer.

Tror bare vi ska stoppe amningen helt nu (ammer kun nat) og så må hun få flaske der også.

Overvejer også eget værelse snart

Ved ikke om det "bare" er sådan, tror der er forskel på de små :kram2 Men håber under alle omstændigheder det bliver bedre snart for jer!

Simon har været sådan lidt op og ned mht putning. Her de seneste par uger er han faldet senere og senere i søvn under lidt kamp, hvor vi før har kunnet putte ham kl 19.30-20 uden bøvl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura er også meget svær at putte i øjeblikket.

Det er en fase, det er en fase, det er en fase ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha har to stks snottede babyer der gylper/kaster op.

De plejer ikke at gylpe så er lidt bekymret...men mistænker at det er snot i maven der er skyld i det.

Hvis ikke det bliver bedre i løbet af natten må vi til lægen i morgen, bre for en sikkerheds skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha har to stks snottede babyer der gylper/kaster op.

De plejer ikke at gylpe så er lidt bekymret...men mistænker at det er snot i maven der er skyld i det.

Hvis ikke det bliver bedre i løbet af natten må vi til lægen i morgen, bre for en sikkerheds skyld...

Rigtig god bedring med dem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.