Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Altså umiddelbart tror jeg ikke det bliver mere end en flaske om dagen :)

Jeg orker ikke at skulle give flere.. Så er man bare i et øv-bøv limbo hvor man ammer hele tiden, men samtidig får alt det dårlige ved flasken med at gøre dem rene osv..

Jeg var rigtig glad ved at give min store pige flaske - synes det var nemt og befriende... Jeg troede egentlig ikke jeg kunne amme denne gang, så havde flasker og mme hjemme :) så hver gang med et måltid på mm, er jo en bonus jeg kun havde turde drømme om :)

Mit mål pt er at amme til hun er en måned, med max et måltid mme om dagen :) der er små 3 uger endnu, så det virker overskueligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså umiddelbart tror jeg ikke det bliver mere end en flaske om dagen :)

Jeg orker ikke at skulle give flere.. Så er man bare i et øv-bøv limbo hvor man ammer hele tiden, men samtidig får alt det dårlige ved flasken med at gøre dem rene osv..

Jeg var rigtig glad ved at give min store pige flaske - synes det var nemt og befriende... Jeg troede egentlig ikke jeg kunne amme denne gang, så havde flasker og mme hjemme :) så hver gang med et måltid på mm, er jo en bonus jeg kun havde turde drømme om :)

Mit mål pt er at amme til hun er en måned, med max et måltid mme om dagen :) der er små 3 uger endnu, så det virker overskueligt :)

Det er fedt du prøver ihvertfald :kiss

Hepper på du når din måned :kram2

Men ja flasken giver en helt anden frihed - og arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er hårdt med amningen! Sidste gang, med min store pige, husker jeg intet positivt fra.. Intet.. Denne gang, får jeg virkelig en speciel følelse når jeg set Leah spise ved mig... Og vi har skabt et specielt bånd.. Det oplevede jeg først med Camille, da jeg droppede amningen! Så tror simpelthen at med nogen børn, skal man "bare" vælge at hvis ikke amningen kører er det okay...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har lige taget sit lange sove stræk.. Mens jeg har ordnet en masse praktisk.. Troede hun ville tage en kort lur, men niks.. Vi begiver os ind i 3. time.. Bah, så skulle jeg jo være gået i seng i stedet :p hvorfor kan man ikke regne de babyer ud altså :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har lige taget sit lange sove stræk.. Mens jeg har ordnet en masse praktisk.. Troede hun ville tage en kort lur, men niks.. Vi begiver os ind i 3. time.. Bah, så skulle jeg jo være gået i seng i stedet :p hvorfor kan man ikke regne de babyer ud altså :p

Det er så øv når man ikke får sovet ved de gode lure. Håber hun tager et godt stræk til. Og Hey så må far altså være den der ordner det primære af det praktiske, du har nok at fokusere på med leah og opbygning af amning.

Men fedt du har fået et godt bånd til hende den vej igennem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5 er sgu ikke morgen <_< (heller ikke selvom mor ikke har sovet siden kl 4 :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5 er sgu ikke morgen <_< (heller ikke selvom mor ikke har sovet siden kl 4 :()

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak. Så øv når rutinen ændrer sig til noget dårligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5 er sgu ikke morgen <_< (heller ikke selvom mor ikke har sovet siden kl 4 :()

:kram :kiss :kram2

Det må være den dumme 5. Tiger der ødelægger vores pigers rytme pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5 er sgu ikke morgen <_< (heller ikke selvom mor ikke har sovet siden kl 4 :()

:kram Det burde være sådan, at mødre automatisk sover når babyerne gør! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5 er sgu ikke morgen <_< (heller ikke selvom mor ikke har sovet siden kl 4 :()

 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat med 3-4 amninger jeg har ikke tal på det, men jeg er godt nok ved at være træt af de mange opvågninger om natten. tror at det er blevet en dårlig vane :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss :kram2

Det må være den dumme 5. Tiger der ødelægger vores pigers rytme pt.

Skrid, Tiger! Du er ikke inviteret - det er en lukket fest!

Kan mærke hvor heldige vi var med Filippa - der mærkede vi ikke meget til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det burde være sådan, at mødre automatisk sover når babyerne gør! <_<

Jep! Kan man ønske sig det i fødselsdagsgave (så skal jeg kun overleve 6 nætter mere nemlig ;))?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat med 3-4 amninger jeg har ikke tal på det, men jeg er godt nok ved at være træt af de mange opvågninger om natten. tror at det er blevet en dårlig vane :(

Tak for kram. Du får et tilbage :kram

Det lyder hårdt. Har ikke rigtig nogle råd, men kan hun være sulten så ofte? :unsure

Dejligt at høre fra dig i øvrigt, synes ikke du har været så aktiv på det seneste? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Du får et tilbage :kram

Det lyder hårdt. Har ikke rigtig nogle råd, men kan hun være sulten så ofte? :unsure

Dejligt at høre fra dig i øvrigt, synes ikke du har været så aktiv herinde på det seneste

 

Jeg tror ikke at det er sult alle gangene, men jeg ligger hende til brystet hver gang og det er jo nok en fejl, at jeg gør det, men det er den hurtigste og nemmeste måde at få hende til at sove videre på. Men på den lange bane er det jo ris til egen røv for mig selv :rolleyes

 

Nej jeg har vist ikke været så aktiv herinde på det seneste, men har læst lidt med rundt omkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke med den amning...

Hun har aktiv lagt 15 min ved hvert bryst.. For bagefter at sluge en flaske på 60ml mme...

Hun blev lagt til for 2,5 time siden også, hvor hun også lå 15 min ved hvert bryst.. :( kan det passe hun kan være så sulten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke med den amning...

Hun har aktiv lagt 15 min ved hvert bryst.. For bagefter at sluge en flaske på 60ml mme...

Hun blev lagt til for 2,5 time siden også, hvor hun også lå 15 min ved hvert bryst.. :( kan det passe hun kan være så sulten?

Det lyder af meget har du ret i! Men jeg ville nok lige give den et par dage, så du er sikker på det ikke bare er fordi hun har et appetitspring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke med den amning...

Hun har aktiv lagt 15 min ved hvert bryst.. For bagefter at sluge en flaske på 60ml mme...

Hun blev lagt til for 2,5 time siden også, hvor hun også lå 15 min ved hvert bryst.. :( kan det passe hun kan være så sulten?

At der går 2,5 time imellem lyder nu normalt. Men virker hun mere sulten som sådan siden du gav mme?

Ville lige gi det er par dage endnu eller lægge hende til oftere, hvis du gerne vil amme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der går 2,5 time imellem lyder nu normalt. Men virker hun mere sulten som sådan siden du gav mme?

Ville lige gi det er par dage endnu eller lægge hende til oftere, hvis du gerne vil amme.

Enig :) Og som jeg vist har nævnt før, så kunne jeg nogle gange lægge til med 1,5 (vist engang imellem kun 1) times mellemrum. Det er hårdt, men det behøver ikke være fordi, der er ikke er nok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun virker sulten når jeg giver mme..

Jeg ligger til hver gang hun melder sig - dvs hver gang hun vågner fra lur... I dag har jeg lagt til ve hvert bryst hver gang, og virkelig gjort hvad jeg kunne for at få hende til at blive ved at stimulere.. Så selvom vi har haft gæster har hun lagt ved brystet 90% af hendes vågne tid :) så håber jeg produktionen kommer lidt op! Også må jeg tage en dags tid ad gangen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun virker sulten når jeg giver mme..

Jeg ligger til hver gang hun melder sig - dvs hver gang hun vågner fra lur... I dag har jeg lagt til ve hvert bryst hver gang, og virkelig gjort hvad jeg kunne for at få hende til at blive ved at stimulere.. Så selvom vi har haft gæster har hun lagt ved brystet 90% af hendes vågne tid :) så håber jeg produktionen kommer lidt op! Også må jeg tage en dags tid ad gangen..

Du arbejder i hvert fald for det, må man sige :kram2 Helt i starten med Valdemar, der mener jeg faktisk, at han fik fra begge bryster to gange. Altså højre-venstre-højre-venstre, fx. Ved ikke om det måske kunne hjælpe :)

Og husk at få masser af vand, noget god mad og hvile. Og gerne en skuldermassage også ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du arbejder i hvert fald for det, må man sige :kram2 Helt i starten med Valdemar, der mener jeg faktisk, at han fik fra begge bryster to gange. Altså højre-venstre-højre-venstre, fx. Ved ikke om det måske kunne hjælpe :)

Og husk at få masser af vand, noget god mad og hvile. Og gerne en skuldermassage også ;) :kiss

Hi hi!

Han er faktisk helt vildt god...! Tager og skifter hende, bøvser hende og massere migog henter og serverer mad :)

Jeg har 1,5 liter vand i køleskabet - og udover det drikker jeg en del mælk, saftevand og koldskål..

Hun har lige lavet et gigant sugemærke på mit ene bryst ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det rimeligt vildt over at Adam starter i vuggestue i morgen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det rimeligt vildt over at Adam starter i vuggestue i morgen :biglove

Det bliver spændende :) Håber I får en god indkøring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.