Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg er godt nok lidt træt af Liv i dag <_< hun klynker og pjevser konstant bare vi er 2 m væk. Rimelig anstrengende i længden.

Sådan er Storm også idag, plus han er mega træt, men han vil kun sove i mine arme, og eftersom jeg er alene hjemme idag, så er det et no go = mega hys baby :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DU GODESTE hvor gør det ondt når jeg lægger Leah til brystet...!!!

Føj!

Har købt en brik mme, så bliver hun tosset får hun lidt senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, ved godt det er luksus, men babyer kan ikke sove FOR meget, vel?

Julius er 8 uger i dag og har sovet 3,5 + 3 + 3 timer og har indtil videre sovet 45 min nu. Det er siden kl 8 i morges..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU GODESTE hvor gør det ondt når jeg lægger Leah til brystet...!!!

Føj!

Har købt en brik mme, så bliver hun tosset får hun lidt senere :)

Gør det ondt fordi de spænder eller er det når hun sutter?

Husk at over- og underlæbe skal udover brystet nærmest og ikke vende ind i munden - hvis det giver mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, ved godt det er luksus, men babyer kan ikke sove FOR meget, vel?

Julius er 8 uger i dag og har sovet 3,5 + 3 + 3 timer og har indtil videre sovet 45 min nu. Det er siden kl 8 i morges..

Det er mærkeligt at skrive ikke? ;)

Nej det kan de ikke så længe de er friske og kontaktbare når de er vågne + spiser og tisser. Leonora sov også meget som spæd - kunne godt tage lure på 4-6 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mærkeligt at skrive ikke? ;)

Nej det kan de ikke så længe de er friske og kontaktbare når de er vågne + spiser og tisser. Leonora sov også meget som spæd - kunne godt tage lure på 4-6 timer.

Jo, det er det :)

Man kan da også bekymre sig om alt :D

Han plejer at sov små lure efter kl 16, men åbenbart ik i dag.. Det er så helt fint, for vi er til noget fodbold VIP halløj med J's arbejde og Julius sover fra det hele ;) (jeg sidder indenfor alene og ser fodbold, derfor jeg er på BK, haha!)

Hvornår stopper en baby med at være spæd egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er Storm også idag, plus han er mega træt, men han vil kun sove i mine arme, og eftersom jeg er alene hjemme idag, så er det et no go = mega hys baby :klap

Det er bare så trættende i længden. Forhåbentlig bliver det bedre i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig spændt på hvordan natten kommer til at gå for nu stopper vi natamningen. Jonas tager Liv i nat og sover med hende i soveværelset. Jeg er rykket ind på Ronjas værelse med Ronja hvor vi har lagt madrasser på gulvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er det :)

Man kan da også bekymre sig om alt :D

Han plejer at sov små lure efter kl 16, men åbenbart ik i dag.. Det er så helt fint, for vi er til noget fodbold VIP halløj med J's arbejde og Julius sover fra det hele ;) (jeg sidder indenfor alene og ser fodbold, derfor jeg er på BK, haha!)

Hvornår stopper en baby med at være spæd egentlig?

Liv sov meget da hun var helt lille og en gang imellem kan hun faktisk godt tage nogle længere lure.

Spæd vil jeg sige er de første 3 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så trættende i længden. Forhåbentlig bliver det bedre i morgen ;)

Ja, det er ufattelig irriterende.

Her bliver det så lige toppet med, at Storm synes det er sjovt at skrige skingert dagen lang.

Jeg er så træt i hovedet.

Nu er han heldigvis faldet i søvn på mit bryst.

Det sker næsten aldrig længere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har min veninde hentet Willum for at hygge med ham et par timer mens mor her skal være med til at arrengere et velgørenheds arrangement. Det er jo ren afslapning og specielt når jeg ved at Willum er i trygge hænder ) <3

Så var et derfor din veninde havde Willum med, da hun kom forbi idag efter dyrekortet! :D Havde undret mig lidt. Dejligt du hyggede dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig spændt på hvordan natten kommer til at gå for nu stopper vi natamningen. Jonas tager Liv i nat og sover med hende i soveværelset. Jeg er rykket ind på Ronjas værelse med Ronja hvor vi har lagt madrasser på gulvet :)

Har Jonas fri de næste par dage så?

Det lyder hygge med madrasser på Ronjas værelse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Jonas fri de næste par dage så?

Det lyder hygge med madrasser på Ronjas værelse! :)

Ja han har fri de næste to uger, så det er derfor det bliver nu :)

Ronja synes bestemt også det er hyggeligt og det gør jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det ondt fordi de spænder eller er det når hun sutter?

Husk at over- og underlæbe skal udover brystet nærmest og ikke vende ind i munden - hvis det giver mening?

Hun har godt ved - og men de første dage lagde hun forkert, så der er vabler / sår på.. Og de gør såååååå ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt I fik lidt partid :) Dejligt Mie hyggede med oldeforældrene (i øvrigt vildt hun har dem).

Håber I sover godt :kram2

Søvn blev det desværre ikke meget af hverken i nat, idag eller for den sags skyld endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var et derfor din veninde havde Willum med, da hun kom forbi idag efter dyrekortet! :D Havde undret mig lidt. Dejligt du hyggede dig :)

Det var SKØNT bare at være mig og de andre der er med på projektet. Har fået overskud igen :-)

Du skriver bare hvis I mangler flere (skal nok holde udkig i dem vi får når vi handler :-) )

Tak for byttet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var SKØNT bare at være mig og de andre der er med på projektet. Har fået overskud igen :-)

Du skriver bare hvis I mangler flere (skal nok holde udkig i dem vi får når vi handler :-) )

Tak for byttet :-)

Tak søde :kiss Det er som sagt kun 3 kort vi mangler nu - nr 1, 61 og 62.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, Simon er strid for tiden! Det har været nogle regulært L*RTEnætter - i nat vågnede han kl. 23 og var vågen i 2½ time. Jeg skiftede ble, ammede på begge bryster, prøvede at lægge ham (=gråd) og gik rundt med ham på armen indtil kl. 1:30, hvor han så endelig faldt i søvn oppe i min seng. Så vågnede han igen 3:45 - amme videre og ville igen ikke falde i søvn. Han faldt så i søvn på et eller andet tidspunkt, men jeg selv kunne selvfølgelig ikke sove derefter <_< Og så vågnede han igen kl. 5 og sov så ikke mere derefter.

 

Dagen idag har jeg været helt smadret og han har kun sovet lure af max 30 min af gangen. Været ked og pylret og her til aften vil han igen ikke sove! :klap Han græder, vil ikke spise, men kun have babs, og så NÆGTER han bare at acceptere hvis vi lægger ham i hans seng. Også selvom jeg sætter mig ved siden af og lægger hånd på ham osv.

Per har heldigvis overtaget ham lidt nu, så jeg kan sidde og slappe lidt af ved computeren, men for h**** barn, så sov dog! I rigtig mange måneder nu har vi bare kunnet lægge ham om aftenen og så faldt han selv i søvn, senest kl. 20, og det var SÅ rart at få sine aftener tilbage!... Det er så blevet taget væk igen nu, og mor er IKKE tilfreds :gal Åh hvor jeg håber det er en kort fase, og jeg skal starte arbejde på tirsdag, jeg har  brug for min søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhhh det trækker tænder at putte til nat pt. Hun ligger i den grå zone i følge vidunderlige uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj vores lille sove barn vil bare slet ikke falde i søvn om aftenen i øjeblikket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, Simon er strid for tiden! Det har været nogle regulært L*RTEnætter - i nat vågnede han kl. 23 og var vågen i 2½ time. Jeg skiftede ble, ammede på begge bryster, prøvede at lægge ham (=gråd) og gik rundt med ham på armen indtil kl. 1:30, hvor han så endelig faldt i søvn oppe i min seng. Så vågnede han igen 3:45 - amme videre og ville igen ikke falde i søvn. Han faldt så i søvn på et eller andet tidspunkt, men jeg selv kunne selvfølgelig ikke sove derefter <_< Og så vågnede han igen kl. 5 og sov så ikke mere derefter.

Dagen idag har jeg været helt smadret og han har kun sovet lure af max 30 min af gangen. Været ked og pylret og her til aften vil han igen ikke sove! :klap Han græder, vil ikke spise, men kun have babs, og så NÆGTER han bare at acceptere hvis vi lægger ham i hans seng. Også selvom jeg sætter mig ved siden af og lægger hånd på ham osv.

Per har heldigvis overtaget ham lidt nu, så jeg kan sidde og slappe lidt af ved computeren, men for h**** barn, så sov dog! I rigtig mange måneder nu har vi bare kunnet lægge ham om aftenen og så faldt han selv i søvn, senest kl. 20, og det var SÅ rart at få sine aftener tilbage!... Det er så blevet taget væk igen nu, og mor er IKKE tilfreds :gal Åh hvor jeg håber det er en kort fase, og jeg skal starte arbejde på tirsdag, jeg har brug for min søvn!

William har lige været samme tur igennem (mht ikke at ville sove i sin egen seng) det tog ca 14 dage. Det eneste der hjalp her var at han faldt i søvn i min seng og så kunne vi flytte ham over i hans egen senget par timer senere og nu sover han som før - falder selv i søvn i sin egen seng. Hold ud der er håb forude. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj vores lille sove barn vil bare slet ikke falde i søvn om aftenen i øjeblikket :(

Mon det er en virus der er i omløb??! :p :lol

Simon er heldigvis ENDELIG gået omkuld og nu vil jeg skynde mig i seng inden jeg skal op og amme igen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvn blev det desværre ikke meget af hverken i nat, idag eller for den sags skyld endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, Simon er strid for tiden! Det har været nogle regulært L*RTEnætter - i nat vågnede han kl. 23 og var vågen i 2½ time. Jeg skiftede ble, ammede på begge bryster, prøvede at lægge ham (=gråd) og gik rundt med ham på armen indtil kl. 1:30, hvor han så endelig faldt i søvn oppe i min seng. Så vågnede han igen 3:45 - amme videre og ville igen ikke falde i søvn. Han faldt så i søvn på et eller andet tidspunkt, men jeg selv kunne selvfølgelig ikke sove derefter <_< Og så vågnede han igen kl. 5 og sov så ikke mere derefter.

Dagen idag har jeg været helt smadret og han har kun sovet lure af max 30 min af gangen. Været ked og pylret og her til aften vil han igen ikke sove! :klap Han græder, vil ikke spise, men kun have babs, og så NÆGTER han bare at acceptere hvis vi lægger ham i hans seng. Også selvom jeg sætter mig ved siden af og lægger hånd på ham osv.

Per har heldigvis overtaget ham lidt nu, så jeg kan sidde og slappe lidt af ved computeren, men for h**** barn, så sov dog! I rigtig mange måneder nu har vi bare kunnet lægge ham om aftenen og så faldt han selv i søvn, senest kl. 20, og det var SÅ rart at få sine aftener tilbage!... Det er så blevet taget væk igen nu, og mor er IKKE tilfreds :gal Åh hvor jeg håber det er en kort fase, og jeg skal starte arbejde på tirsdag, jeg har brug for min søvn!

Det lyder hårdt! :kram2 Det er så frustrerende når der gode vaner ændrer sig til noget skidt.

Jeg hepper på fasen er ultra-kort så du kan få din søvn når du skal på arbejde. Sidder netop og tænker over hvordan det ville være hvis jeg skulle på arbejde efter en nat hvor jeg gik i seng 21.45 og har været oppe hos en af pigerne kl 22.10, 00-01 (mad), 3 og igen fra 4.30 og til nu kl 4.55 :wacko :zzz

Tænk, det er nu du skal starte igen- synes lige Simon er kommet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Willum er ved at få tænder. Han har været SÅ umulig i nat og ville hverken det ene emmer det andet. Der er intet at mærke på ham og hans humør om dagen, hvilket jeg synes er underligt.

Han havde lidt feber igår og en lille smule rødme omkring anus men sin sagt ellers intet at mærke.

Hvordan reagerede jeres børn da de fik tænder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.