Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

10,2 kg og 74 cm præsterer Asger i dag da han blev vejet og målt. Endelig lidt stilstand i alle de kg. 160 g på 4 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

10,2 kg og 74 cm præsterer Asger i dag da han blev vejet og målt. Endelig lidt stilstand i alle de kg. 160 g på 4 uger :)

Han er godt nok en stor dreng. Liv var 8,82 kg og 75 cm i fredags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10,2 kg og 74 cm præsterer Asger i dag da han blev vejet og målt. Endelig lidt stilstand i alle de kg. 160 g på 4 uger :)

Det er samme størrelse som Storm :) han var 74 cm og 9.8 kg i fredags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er godt nok en stor dreng. Liv var 8,82 kg og 75 cm i fredags :)

Han er helt perfekt. Længde og kg passer heldigvis sammen. Mon ikke han vil være 1,95 m som sin far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er samme størrelse som Storm :) han var 74 cm og 9.8 kg i fredags :)

400 g og ca 1 måned aldersmæssigt hvis jeg husker ret. Storm vil også fremad i livet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt Tobias tar en lur efter svømmetur når mor og far er trætte :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 g og ca 1 måned aldersmæssigt hvis jeg husker ret. Storm vil også fremad i livet :)

 

Ja han er lige en måned yngre, men ja, det kan vidst kun gå for langsomt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi klar til endnu en dag!

sUOzZQC.jpg

Rigtig god weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi klar til endnu en dag!

sUOzZQC.jpg

Rigtig god weekend!

Skønt at være helt klar :-) god weekend til dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!

Så hører mig og baby Leah til herinde :)

Og mit første indlæg er: fy for pyfor hvor gør mine babser ondt! Men tror mælken er løbet til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Leah og velkommen til(bage) Myliona ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay!

Så hører mig og baby Leah til herinde :)

Og mit første indlæg er: fy for pyfor hvor gør mine babser ondt! Men tror mælken er løbet til!!!

Endelig. Stort tillykke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ingenting. Normalt står Adam op kl. 6 og sover lur omkring kl. 10. I dag stod han op kl. 6 og blev puttet til lur 8.30 :O vildere endnu, han sover stadig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay!

Så hører mig og baby Leah til herinde :)

Og mit første indlæg er: fy for pyfor hvor gør mine babser ondt! Men tror mælken er løbet til!!!

Tillykke og velkommen herind :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!

Så hører mig og baby Leah til herinde :)

Og mit første indlæg er: fy for pyfor hvor gør mine babser ondt! Men tror mælken er løbet til!!!

Hov! Der er vist noget jeg har misset!

Tillykke med lille Leah! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg sikkert dumt...men når ens baby bliver et halvt år her i maj hvad har de så på af fodtøj hen over sommeren når de er ude fx og gynge ?

Har købt nogle futter og sutsko til når vi bliver skinne fri om dagen...men ja hvad ellers ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me. Havde ikke andet end futter/bare tæer før hun kom i preewalkers da hun begyndte at gå :) Hun blev et år i juli dengang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me. Havde ikke andet end futter/bare tæer før hun kom i preewalkers da hun begyndte at gå :) Hun blev et år i juli dengang.

Hmm okay så sutsko eller strømper når det ikke er varmt nok til bare tæer ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er samme størrelse som Storm :) han var 74 cm og 9.8 kg i fredags :)

Jeg skal da vist også snart have målt min Storm, for han er med på basseholdet, og de 2 Storm'er er da nogenlunde lige gamle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg sikkert dumt...men når ens baby bliver et halvt år her i maj hvad har de så på af fodtøj hen over sommeren når de er ude fx og gynge ?

Har købt nogle futter og sutsko til når vi bliver skinne fri om dagen...men ja hvad ellers ? :-)

Futter og sutsko er fint.

Rigtige sko anbefales først, når de kan gå bare lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp jeg er skræmt. Min bette pige vil så gerne prøve at stå når vi holder hendes overkrop, hun gør selv tegn til det med benene. Men er det normalt, hun er kun en måned? Hun vil gerne møve når hun ligger på maven og kan allerede trille fra mave til ryg og hun har en enkelt gang i sofaen prøvet at ville trille fra ryg om på siden.

Min svigerforældre sagde den anden dag at min mand kunne gå med en gå vogn som 6 mdr og gå uden hjælp som 6,5 mdrs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!

Så hører mig og baby Leah til herinde :)

Og mit første indlæg er: fy for pyfor hvor gør mine babser ondt! Men tror mælken er løbet til!!!

 

Tillykke med den skønne Leah! :yay

 

Hjælp jeg er skræmt. Min bette pige vil så gerne prøve at stå når vi holder hendes overkrop, hun gør selv tegn til det med benene. Men er det normalt, hun er kun en måned? Hun vil gerne møve når hun ligger på maven og kan allerede trille fra mave til ryg og hun har en enkelt gang i sofaen prøvet at ville trille fra ryg om på siden.

Min svigerforældre sagde den anden dag at min mand kunne gå med en gå vogn som 6 mdr og gå uden hjælp som 6,5 mdrs.

Det er godt nok tidligt, men tænker ikke at der er noget forkert i det - hun er bare hurtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.