Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Malou er 6 måneder gammel i dag.

Kan slet ikke forstå, at tiden er gået så stærk :o :biglove

B4aQydQ.jpegh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malou er 6 måneder gammel i dag.

Kan slet ikke forstå, at tiden er gået så stærk :o :biglove

B4aQydQ.jpegh

Ååååååhr, hvor er hun kær :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for gavekort. Har købt lækre ting til Asger i ønskebørn i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou er 6 måneder gammel i dag.

Kan slet ikke forstå, at tiden er gået så stærk :o :bigloveB4aQydQ.jpegh

SMELT, hvor er hun dejlig! :kuller

Tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det passe at når de begynder at få mos og frugt deres afføring bliver til pølser i bleen?

Vi har hidtil været på movicol men nu er han begyndt at lave uden....han presser en del..dog uden at græde...men det er bløde pølser ala modellervoks...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er begyndt at nive når hun sørger tryghed :( hun har gjort det nogen uger nu og f.eks til hendes navngivning var jeg helt rød på min arm og øverst på brystkassen fordi hun havde nevet mig. Når hun skal sove og vi lige sidder med hende niver hun også hvor hun lige kan få fat eller bare hvis hun bliver lidt træt eller utryg i løbet af dagen så niver hun.

Vi prøver at stoppe hende og give en nusseklud eller lign i stedet men det bliver bare skubbet væk så hun kan få fat i én. Jeg er ved at være lidt på bar bund med hvad jeg skal gøre for det er virkelig ikke sjovt især ikke i puttesituationerne for hun bliver sur og ked og så er hun meget svær at putte :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det passe at når de begynder at få mos og frugt deres afføring bliver til pølser i bleen?

Vi har hidtil været på movicol men nu er han begyndt at lave uden....han presser en del..dog uden at græde...men det er bløde pølser ala modellervoks...

Når de begynder på fast føde, så blir afførringen mere fast og ligesom de voksnes

Der ska lidt mere pres på end da de bare fik mælk - vi andre presser jo også lidt. Så længe de er bløde og han ikke er generet af det, så vil jeg ikk gi ham movicol. Lad ham selv klare arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de begynder på fast føde, så blir afførringen mere fast og ligesom de voksnes

Der ska lidt mere pres på end da de bare fik mælk - vi andre presser jo også lidt. Så længe de er bløde og han ikke er generet af det, så vil jeg ikk gi ham movicol. Lad ham selv klare arbejdet.

Super indtil videre har det ikke generet ham at presse :-) overvejer dog næste gang at hive ham ud på sin potte...for sådan nogle pølser er ikke behagelige i bleen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvad Leonora siger til babysvømning første gang i dag :huh Hun kan lige nå en kort lur inden vi skal køre. Jeg glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvad Leonora siger til babysvømning første gang i dag :huh Hun kan lige nå en kort lur inden vi skal køre. Jeg glæder mig :)

Er overhovedet ikke misundelig over at I starter i dag ;) ærgerligt vi ikke kunne nå at gå lidt sammen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er overhovedet ikke misundelig over at I starter i dag ;) ærgerligt vi ikke kunne nå at gå lidt sammen igen.

Det er rigtig ærgerligt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødregruppe i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvad Leonora siger til babysvømning første gang i dag :huh Hun kan lige nå en kort lur inden vi skal køre. Jeg glæder mig :)

Åha det er da bare så spændende altså. Babysvømning er altså bare det bedste sys jeg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh.... De lure herhjemme er Fa... Snart en by i Rusland...

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er min dejlige mus 5 måneder :wub

 

Det har min krop valgt at fejre med en omgang roskildesyge, og jeg er alene med hende. SUK :( Min far er dog på vej og min mor vil vist også komme - lidt rart, når jeg ellers skal være alene til kl.18:00. Jeg fryyyyyyser men har vist heller ikke mere brændstof i kroppen :rolleyes Er i øvrigt virkelig glad for, at S tager flaske, for jeg har allerede måtte supplere med MME, selvom jeg plejer at have masser af mælk om formiddagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg og Freya skal starte til babysvømning næste fredag, og man skal både bruge engangs badebleer og en flergangs badeble. Er der nogle mærker af engangs badebleer I kan anbefale? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh.... De lure herhjemme er Fa... Snart en by i Rusland...

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op!

:kram Det er så frustrerende!

Håber det snart vender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er min dejlige mus 5 måneder :wub

Det har min krop valgt at fejre med en omgang roskildesyge, og jeg er alene med hende. SUK :( Min far er dog på vej og min mor vil vist også komme - lidt rart, når jeg ellers skal være alene til kl.18:00. Jeg fryyyyyyser men har vist heller ikke mere brændstof i kroppen :rolleyes Er i øvrigt virkelig glad for, at S tager flaske, for jeg har allerede måtte supplere med MME, selvom jeg plejer at have masser af mælk om formiddagen...

Tillykke med de 5 måneder :loveshower

God bedring til dig :kram Godt der er hjælp på vej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg og Freya skal starte til babysvømning næste fredag, og man skal både bruge engangs badebleer og en flergangs badeble. Er der nogle mærker af engangs badebleer I kan anbefale? :)

Vi brugte Liberos til den store - de fungerede fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så fint til babysvømning :glad

Leonora var glad og smilede flere gange :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er så frustrerende!

Håber det snart vender.

De sidste to dage har hun sovet 3 timer om formiddagen... og resten af dagen max. 1 Time af gangen.

I dag vågner hun efter 5kvarter i barnevognen.. det er 1,5time siden nu.

Nu er hun blivet "kørt træt"!

vi har trænet ryg/nakke

Vi har leget "hængt til tørre " leg.

Hun har ligget lidt på aktivitetstæppet.

Hun har "snack-ammet"

Blevet puslet.

Trænet mere ryg/nakke på min arm imens jeg har gået rundt.

Hyggesnakket og grint!

Nu har hun så fået hue og luffer på og ligger og spiser/halvsover...

NU HAR HUN SQ BARE AT SOVE LÆNGE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en knap 8 uger gammel pige, som egentligt er god til at sove - hun tager 5-6 timer om natten, og nu er hun også begybdt at tage 5-6 timer i træk når hun sover i barnevognen om formiddagen.. (Hun er flaskebarn) Det er jo super skønt, men hun sover så stort set ikke efter kl. 18 om aftenen, og det kan godt være tungt..

Sover hun mon for meget om formiddagen? Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt jeg skal vække hende, eller nyde at hun rent faktisk sover godt om natten/formiddagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total sove baby i dag! Han var vågen ca 6.45-7.45, vågnede ved 11-tiden og blev ammet med det samme og gik kold bagefter og sover stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en knap 8 uger gammel pige, som egentligt er god til at sove - hun tager 5-6 timer om natten, og nu er hun også begybdt at tage 5-6 timer i træk når hun sover i barnevognen om formiddagen.. (Hun er flaskebarn) Det er jo super skønt, men hun sover så stort set ikke efter kl. 18 om aftenen, og det kan godt være tungt..

Sover hun mon for meget om formiddagen? Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt jeg skal vække hende, eller nyde at hun rent faktisk sover godt om natten/formiddagen?

Vil ikk vække, men bare nyde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil ikk vække, men bare nyde det.

:ditto

Er hun ked om aftenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.