Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Liv har sovet elendigt i nat og jeg har kun sovet fra 3.45-6.45 :( Liv sov maks 30 min tidligere hvor jeg gik 15 min af den så ingen søvn der :( siden har jeg siddet med Liv. Hun har fået bryst en gang kl 10 da jeg tog hende op men hun gider ikke spise hverken grød eller rugbrød nu :( lorte dag! Og det hele skyldes formentlig at hun hoster og er snottet :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Asger piller konstant sine sokker af. Godt vi går mod lunere tider :)

Leonora mosler både sutsko og strømper af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

   

Skal du allerede starte i arbejde?

Ja jeg starter arbejde igen her d. 28. april :boo Der er Simon så lige blevet 8 mdr. Jeg har taget alt det barsel jeg kunne få med løn og så 5 uger mere på barselsdagpenge.

Per tager så over for mig, da han har 12 uger med løn, så Simon skal først i vuggestue til august efter sommerferien, hvor han vil være 11 mdr. Men puuuuha, jeg er ikke klar til at overdrage tjansen til Per og skulle tage på arbejde imens de hygger derhjemme! :P Selvom jeg under ham det. Tiden er bare gået alt for stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har sovet elendigt i nat og jeg har kun sovet fra 3.45-6.45 :( Liv sov maks 30 min tidligere hvor jeg gik 15 min af den så ingen søvn der :( siden har jeg siddet med Liv. Hun har fået bryst en gang kl 10 da jeg tog hende op men hun gider ikke spise hverken grød eller rugbrød nu :( lorte dag! Og det hele skyldes formentlig at hun hoster og er snottet :(

:kram2 :kram2 :kram2

Håber det bliver en bedre nat og dag imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, en amning hvor jeg ikke blev bidt! Man må jo glæde sig over de små ting på en dag hvor Storm har været umulig fordi tand nummer tre og fire er brudt frem :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg starter arbejde igen her d. 28. april :boo Der er Simon så lige blevet 8 mdr. Jeg har taget alt det barsel jeg kunne få med løn og så 5 uger mere på barselsdagpenge.

Per tager så over for mig, da han har 12 uger med løn, så Simon skal først i vuggestue til august efter sommerferien, hvor han vil være 11 mdr. Men puuuuha, jeg er ikke klar til at overdrage tjansen til Per og skulle tage på arbejde imens de hygger derhjemme! :P Selvom jeg under ham det. Tiden er bare gået alt for stærkt!

:kram2 Så må I få en mere :P

Det skal nok gå, men forstår dig godt. Tror jeg får det lidt på samme måde for lige nu nyder jeg barsel.

Hvordan kan det lade sig gøre han først skal starte til august hvis Per har 12 uger (maj, juni, juli)? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Så må I få en mere :P

Det skal nok gå, men forstår dig godt. Tror jeg får det lidt på samme måde for lige nu nyder jeg barsel.

Hvordan kan det lade sig gøre han først skal starte til august hvis Per har 12 uger (maj, juni, juli)? :chin:

Pga. vi begge går på sommerferie i Juli ;) :yay Så får vi lige 4 uger sammen der inden vi begge starter arbejde i august. Det glæder jeg mig vildt til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, en amning hvor jeg ikke blev bidt! Man må jo glæde sig over de små ting på en dag hvor Storm har været umulig fordi tand nummer tre og fire er brudt frem :/

Han har godt nok travlt den lille mand!

Simon har lige fået sine første tænder i sidste uge som 7 mdr gammel - han fik så to samtidig og var mega hårdt ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :Kiss

Det har været en helt anden nat i nat. Liv har kun spist én gang :glad ellers har sut været nok. Hun har klynket nogen gange, men ikke hostet ligeså meget. Hun har ligget i sin egen seng hele natten :glad først nu her kl 6.15 tog jeg hende op fordi jeg troede hun var ved at vågne. Hun ville så gerne sove videre i mine arme så det får hun lov til lidt endnu :)

Jeg har også fået sovet en del mere dog med lidt afbrydelser både af Liv og Ronja men humøret er meget bedre i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, en amning hvor jeg ikke blev bidt! Man må jo glæde sig over de små ting på en dag hvor Storm har været umulig fordi tand nummer tre og fire er brudt frem :/

Jeg fik at vide af min sp at hvis der blev bidt under amningen var det en god idé at sige meget højt av så barnet blev forstrækket og måske begyndte at græde så det fandt ud af det ikke er i orden at bide. Det gør så sindssyg ondt når det sker kan jeg huske fra min den ældste :kram den her gang har jeg ikke nogle problemer med det for Liv har ingen tænder selvom hun bliver 9 mdr på tirsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit mand, tiden flyver! :o

I dag er min lille lort 5 måneder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge børn har været søde og sovet til kl 7 :yay

Føler mig nærmest som et menneske i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit mand, tiden flyver! :o

I dag er min lille lort 5 måneder!

Tillykke :loveshower

Hvor stor er hun egentlig nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge børn har været søde og sovet til kl 7 :yay

Føler mig nærmest som et menneske i dag :D

Den følelse skal man ikke kimse af ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med gode nætter til jer! :loveshower

 

Her har natten været ok. Ikke noget at råbe hurra for, men heller ikke en katastrofe ;)

 

Til gengæld synes jeg det går lidt bedre med maden! Jeg håber virkelig der varer ved! Jeg har været dybt frustreret over det og madseancerne har bare hængt mig laaaaangt ud af halsen. Jeg krydser for at det er ved at vende nu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga. vi begge går på sommerferie i Juli ;) :yay Så får vi lige 4 uger sammen der inden vi begge starter arbejde i august. Det glæder jeg mig vildt til!

Aha :)

Skønt :yay Vi holder også hele august sammen - glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med gode nætter til jer! :loveshower

Her har natten været ok. Ikke noget at råbe hurra for, men heller ikke en katastrofe ;)

Til gengæld synes jeg det går lidt bedre med maden! Jeg håber virkelig der varer ved! Jeg har været dybt frustreret over det og madseancerne har bare hængt mig laaaaangt ud af halsen. Jeg krydser for at det er ved at vende nu :goodluck

Hepper for den gode stil fortsætter :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså! Hvorfor synes min sjældent-skidende-baby at hun først skal vågne fra første lur pga lille l*rt og nu lige var blevet puttet og så skider hun igen?!?! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså! Hvorfor synes min sjældent-skidende-baby at hun først skal vågne fra første lur pga lille l*rt og nu lige var blevet puttet og så skider hun igen?!?! :rolleyes

Haha, det er så typisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Hvor stor er hun egentlig nu?

Tak ;) jeg vil skyde på godt 5kg og 56-58cm. Vi begynder at snuse til nat- og heldragter i str. 62

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ;) jeg vil skyde på godt 5kg og 56-58cm. Vi begynder at snuse til nat- og heldragter i str. 62

Store (lille) pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg gerne vil lave gulerodsmos af en pose gulerødder så skræller jeg og koger dem vel bare ? Og blender bagefter ikke ?

Så kan jeg fryse ned i nogle bøtter eller poser tænker jeg...hvordan ved jeg så hvor meget fedt stof og erstatning jeg skal tilføje når han ska have noget af det ? Altså hvad er en portion? Og må man godt bare putte pulver i der svarer til en mængde erstatning eller hvad ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store (lille) pige :biglove

Jaaa :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså! Hvorfor synes min sjældent-skidende-baby at hun først skal vågne fra første lur pga lille l*rt og nu lige var blevet puttet og så skider hun igen?!?! :rolleyes

F*ndme om hun ikke gjorde det nu her igen! :rolleyes <_< 3 gange på én dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg gerne vil lave gulerodsmos af en pose gulerødder så skræller jeg og koger dem vel bare ? Og blender bagefter ikke ?

Så kan jeg fryse ned i nogle bøtter eller poser tænker jeg...hvordan ved jeg så hvor meget fedt stof og erstatning jeg skal tilføje når han ska have noget af det ? Altså hvad er en portion? Og må man godt bare putte pulver i der svarer til en mængde erstatning eller hvad ?

1 tsk fedtstof pr. 200 g grønsager som udgangspunkt og du skal vente med at tilsætte mme, da det ikke bør genvarmes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.