Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Luna ELSKER det! ;) - men Liff må bare lære at kan lide det :SM :p

Jeg camouflerer det i et par skefulde mad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja :) hun lå på maven og lød så stædig over at der intet skete i at hun bare løftede sin overkrop og havde armene helt strakt, som hun har gjort længe. Men så skete der noget og pigen smilte :)

Haha, ja der skal da ske noget :)

Men hvor er det flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg camouflerer det i et par skefulde mad :P

Det må jeg prøve når vi starter op på grød/mos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha! Liff kan så ikke Lide biostrath :D

Hvorfor gir du det?

Er det mælkesyrebakterier eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid tager 5 ugers undersøgelsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid tager 5 ugers undersøgelsen?

små 20 min med tøj af og på....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gir du det?

Er det mælkesyrebakterier eller?

Det er urte-ekstrat som skulle virke godt på immunforsvaret.

Luna har haft meget gavn af det og det skader i hvert fald ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livs første tand er næsten dukket op nu, så det er forhåbentlig forklaringen på hun har været så pjevs og sovet så dårligt de sidste par dage. Det er så bare ikke én fortand i undermunden der er kommet men en hjørnetand i overmunden der er begyndt at dukke op. Rimelig sjovt sted som første tand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg efterhånden ikke ved at være den der har den ældste baby herinde?

Det slog mig lige da jeg ville søge råd og efterfølgende tænkte at det måske var omsonst at søge det i 0-1 år, hvis alle andres babyer er yngre end min :P men der er selvfølgelig en masse der er flergangsmødre :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livs første tand er næsten dukket op nu, så det er forhåbentlig forklaringen på hun har været så pjevs og sovet så dårligt de sidste par dage. Det er så bare ikke én fortand i undermunden der er kommet men en hjørnetand i overmunden der er begyndt at dukke op. Rimelig sjovt sted som første tand :)

Det er da et spøjst sted. Min nieces hjørnetænder (alle fire) dukkede også op som de første. Hun har så ikke fået en eneste tand siden og det er fire måneder siden :P behøver jeg sige, at hun ligner lidt en trold? :7himmel

Håber at Liv snart er i gennem i hvert fald. Vi er fandme også trætte af tænder herhjemme - fire styk inden for den sidste måned og nu kan jeg se at hans kindtænder allerede nærmer sig overfladen! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total overskud idag :yay

Storm har sover fra 20 til 7 uden en lyd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da et spøjst sted. Min nieces hjørnetænder (alle fire) dukkede også op som de første. Hun har så ikke fået en eneste tand siden og det er fire måneder siden :P behøver jeg sige, at hun ligner lidt en trold? :7himmel

Håber at Liv snart er i gennem i hvert fald. Vi er fandme også trætte af tænder herhjemme - fire styk inden for den sidste måned og nu kan jeg se at hans kindtænder allerede nærmer sig overfladen! :O

Ja temmelig spøjst sted. Nok også derfor vi var lidt tid om at opdage den ;) det bliver sjovt at se når den kommer rigtigt ud og hvornår de andre tænder dukker op. Det lader til hun er bedre i dag og natten er også gået bedre så håber det værste er overstået nu.

Jeg håber Adams kindtænder lader vente lidt på sig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg efterhånden ikke ved at være den der har den ældste baby herinde?

Det slog mig lige da jeg ville søge råd og efterfølgende tænkte at det måske var omsonst at søge det i 0-1 år, hvis alle andres babyer er yngre end min :P men der er selvfølgelig en masse der er flergangsmødre :chin:

Vi er nemlig flere flergangsmødre så prøv ellers kan du jo altid prøve i næste afdeling :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total overskud idag :yay

Storm har sover fra 20 til 7 uden en lyd :loveshower

Fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nemlig flere flergangsmødre så prøv ellers kan du jo altid prøve i næste afdeling :) ;)

Det var også det jeg overvejede, men har også luret at en del af dem derinde, er begyndt at lege med herinde igen :) jeg prøver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter Malou har igen, igen, IGEN været vågen hver anden time natten igennem. Jeg er simpelthen så træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter Malou har igen, igen, IGEN været vågen hver anden time natten igennem. Jeg er simpelthen så træt :(

Sender dig kæmpe :kram og masser af dem.

Håber du kan få en lur i løbet af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :)

Det er mega fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum Tobias sov kl 19.15 vågnede til midnat og lavede lort...vågnede så igen 3.15 og sov først kvart i 4 eller noget..og vågnede så til mad 5.45 altså det er jeg ikke fan af :-) håber han nu vil sove lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der fingre er bare fantastiske!!! mmmom mmmnom!

5XncSGD.jpg

Spiser i 5-7 min og så har man ikke tid til det "pjat" mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter Malou har igen, igen, IGEN været vågen hver anden time natten igennem. Jeg er simpelthen så træt :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan der være så meget l*rt i en baby???? :prik

Jeg har lige været skifte Liv fra inderst til yderst og give hende et "bad" i håndvasken ovenpå fordi alt var fyldt ned l*rt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan der være så meget l*rt i en baby???? :prik

Jeg har lige været skifte Liv fra inderst til yderst og give hende et "bad" i håndvasken ovenpå fordi alt var fyldt ned l*rt :prik

Øv hvor træls....:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjenbetændelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjenbetændelse :(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.