Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Storm kravler næsten :S.. Han trækker sig rundt i armene på gulvet og løfter måsen for at hjælpe, han mangler kun at komme op på knæene, så kravler han :O.. Er stolt, men kan slet ikke følge med! I mit hoved er han stadig min lille nyfødte, men i virkeligheden er han i str. 80-86, har 4 tænder og kan næsten kravle :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende om præsten har glemt mig :(

vi havde en aftale om møde her kl. 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde han så... han havde ikke engang skrevet det i kalenderen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm kravler næsten :S.. Han trækker sig rundt i armene på gulvet og løfter måsen for at hjælpe, han mangler kun at komme op på knæene, så kravler han :O.. Er stolt, men kan slet ikke følge med! I mit hoved er han stadig min lille nyfødte, men i virkeligheden er han i str. 80-86, har 4 tænder og kan næsten kravle :O

WHAAAAT??

Kravler han?

Hvor vildt :yay

Min Storm er lige blevet 6 mdr og kan hverken vende sig eller skubbe sig nogen steder :(

Han gider ihvertfald ikke prøve.

Til gengæld kan han stå selv, hvis han lige holder i bordkanten :D

Han er også ved at være sej til at sidde.

Det er altså vildt, så meget forskel der er.

Og vi har heller ingen tænder eller nogen på vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WHAAAAT??

Kravler han?

Hvor vildt :yay

Min Storm er lige blevet 6 mdr og kan hverken vende sig eller skubbe sig nogen steder :(

Han gider ihvertfald ikke prøve.

Til gengæld kan han stå selv, hvis han lige holder i bordkanten :D

Han er også ved at være sej til at sidde.

Det er altså vildt, så meget forskel der er.

Og vi har heller ingen tænder eller nogen på vej ;)

 

Ja det er lidt vildt! :o, men sejt hvis han bare dropper at kravle og i stedet bare begynder at gå XD

Vi er lidt trætte af tænder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt vildt! :o, men sejt hvis han bare dropper at kravle og i stedet bare begynder at gå XD

Vi er lidt trætte af tænder ;)

Ja, han er da mega sej, den lille kravler :)

Har han været generet af tænderne, siden I er trætte af dem?

Ja, vi satser på, gåturen kommer før kravleturen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så stolt over min lille skønne Leonora, der klarede dåbsdagen så flot! Hun vågnede kl 7, blev puttet kl 9 og fik sine 45 min. I kirken var hun glad og nysgerrig. Efter mad på restauranten krævede det noget overtalelse at tage en lur men hun var ikke ked, bare vågen. Hun sov 2,5 time til hun blev vækket fordi vi skulle hjem. Herhjemme fik hun en powernap og er nu puttet i sin seng - hurtigt og uden den vanlige gråd.

Min elskede lille pige :wub :biglove :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så stolt over min lille skønne Leonora, der klarede dåbsdagen så flot! Hun vågnede kl 7, blev puttet kl 9 og fik sine 45 min. I kirken var hun glad og nysgerrig. Efter mad på restauranten krævede det noget overtalelse at tage en lur men hun var ikke ked, bare vågen. Hun sov 2,5 time til hun blev vækket fordi vi skulle hjem. Herhjemme fik hun en powernap og er nu puttet i sin seng - hurtigt og uden den vanlige gråd.

Min elskede lille pige :wub :biglove :kuller :loveshower

Tillykke med dåbsdagen :loveshower

Skønt, at hun klarede det så flot! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med skønne Leonora! :loveshower Og dejligt at det gik så godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til lille Leonora med sit fine navn! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykker, piger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vi har en ked af det baby. Hun har være ked af og urolig i 2 timer efter sidste flaske. Vi har prøvet alt for at få hende til at bøvse/gylpe, men intet virker. Vi har skiftet ble og prøvet at give hende noget mere at spise men intet virker. What to do? Vi havde lignede problem med hende i eftermiddags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vi har en ked af det baby. Hun har være ked af og urolig i 2 timer efter sidste flaske. Vi har prøvet alt for at få hende til at bøvse/gylpe, men intet virker. Vi har skiftet ble og prøvet at give hende noget mere at spise men intet virker. What to do? Vi havde lignede problem med hende i eftermiddags.

Hvor gammel er det nu hun er nu?

Har du prøvet at svøbe hende / bære hende i en vilkle?

:kram det er aldrig sjovt når de er kede af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om præsten har glemt mig :(

vi havde en aftale om møde her kl. 15

Øv det er ikke helt i orden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 til hhv. 03 og 03.40 det er godkendt drenge! Mads meldte sig da jeg lagde en sovende Tobias retur. Så 2 gange liggende amning. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 til hhv. 03 og 03.40 det er godkendt drenge! Mads meldte sig da jeg lagde en sovende Tobias retur. Så 2 gange liggende amning. :biglove

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er begyndt nogle gange ikke at ville spise videre efter halvvejs-bøvsepausen. Indtil den spiser hun lystigt men når hun kan spise videre vil hun ikke have mere. Kan vi prøve at lade hende spise uden pause eller vil det mon give bagslag med maven eller bøvser? Tænker umiddelbart en 210 ml flaske kræver en pause?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er det nu hun er nu?

Har du prøvet at svøbe hende / bære hende i en vilkle?

:kram det er aldrig sjovt når de er kede af det.

3 uger i dag, og 17 dage i følge terminen.

Ja det har vi prøvet, det virker som det er bøvser der sidder i klemme som hun ikk kan komme af med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er begyndt nogle gange ikke at ville spise videre efter halvvejs-bøvsepausen. Indtil den spiser hun lystigt men når hun kan spise videre vil hun ikke have mere. Kan vi prøve at lade hende spise uden pause eller vil det mon give bagslag med maven eller bøvser? Tænker umiddelbart en 210 ml flaske kræver en pause?

Det samme gjorde Tobias på et tidspunkt så her bøvser vi først når han er færdig...og han gylper samme mængde som ved flere pauser såå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lader også Laura spise så længe hun kan og bøvser efterfølgende ellers er det heller ikke unormalt hun afviser flasken, det giver ingen problemer med bøvser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er begyndt nogle gange ikke at ville spise videre efter halvvejs-bøvsepausen. Indtil den spiser hun lystigt men når hun kan spise videre vil hun ikke have mere. Kan vi prøve at lade hende spise uden pause eller vil det mon give bagslag med maven eller bøvser? Tænker umiddelbart en 210 ml flaske kræver en pause?

Laura spiser uden pause - det er så 180 ml flasken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input, piger :lovebk

Jeg vil prøve at lade hende spise uden pause næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 3. Gang i træk har jeg total ked af der pige (3 uger) efter hun har fået sin flaske. Jeg hr prøvet at give hende mindre, men intet hjælper. Hun kan bare ikke komme af med de bøvser og bliver derfor bund ulykkelig. Og derfor går der os lang tid inden hun falder i søvn igen... Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 3. Gang i træk har jeg total ked af der pige (3 uger) efter hun har fået sin flaske. Jeg hr prøvet at give hende mindre, men intet hjælper. Hun kan bare ikke komme af med de bøvser og bliver derfor bund ulykkelig. Og derfor går der os lang tid inden hun falder i søvn igen... Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende?

Da Simon var baby anbefalede SP afkølet fenikelte med lidt sukker i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde den skønneste barnedåb i går, sød baby, lækker mad, dejlige gaver og den mest fantastiske køkkenhjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.