Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Vi har også lige haft sidste sp besøg.

CM er 7mdr og hun vejer 8,95kg og er 69cm.

Og jeg fik gode råd omkring mine mad issues, så jeg er fortrøstningsfuld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også lige haft sidste sp besøg.

CM er 7mdr og hun vejer 8,95kg og er 69cm.

Og jeg fik gode råd omkring mine mad issues, så jeg er fortrøstningsfuld.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik natten, Maria?

Hun sov først kl. 23, fordi hun hele tiden ville ammes i 2 sekunder af gangen, hvor hun så slap og blev sur :rolleyes

Hun er blevet ammet 2 gange i nat, men har ligget meget uroligt og bevæget sig og sagt lyde. Så jeg føler ikke, at jeg har sovet så meget :zzz

Tak fordi du spørger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det overhovedet muligt for et så lille barn at skrige så højt?!?! Min kæreste har måtte tage ham da det eneste der hjælper er at hoppe vildt og voldsomt på pilatesbold, og jeg kan simpelthen ikke både holde ham, styre sutten og hoppe uden at tude af smerte. Ihhh hvor jeg glæder mig til 14 dage helt alene hjemme med den unge!

Det lyder rigtig meget som min Edith, da hun var lille. Det der hjalp mest (men som dog ikke fik det til at gå helt væk) var zoneterapi. Det hjalp så meget at hun kun skreg 1-3 timer hver aften frem for 5-8 timer..

Vi fandt aldrig årsagen 100%, for selvom vi prøvede alt muligt blev hun ved indtil hun var ca 3 mdr.. Men det tydede mest på at hun havde et umodent tarmsystem..

Men vi hoppede også på den pilates bold og måtte bare senere vænne hende af med at falde i søvn sådan.. Det gik hurtigt!

Hvornår tager din mand afsted? Har du nogle der kan komme og hjælpe engang imellem?

Var det dig, der snakkede om slyngevugge? Den ville muligvis virke lidt som den der pilatesbold..

Og så :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Synes Astrid har virket 'off' siden i går. Hun er begyndt at hoste, så tog lige hendes temperatur her ved sidste bleskift. 38.5 :( Hun skal ikke til at være syg. Vi har barnedåb på søndag og jeg er lidt bagud :( Og så er det jo bare generelt synd når de er syge. Ringer man til lægen og snakker Panodil, eller gør man det bare når/hvis temperaturen stiger? Pt ligger hun hos mig i ærmeløs body og snakker ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk hvornår det er normalt at kunne det, men jeg er ret imponeret over hvor sej Naya er til at dreje rundt om sig selv når hun ligger på maven. Hun har ligget på aktivitetstæppet i under 5 min og er allerede kommer hele vejen rundt en gang og har gang i anden runde :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Synes Astrid har virket 'off' siden i går. Hun er begyndt at hoste, så tog lige hendes temperatur her ved sidste bleskift. 38.5 :( Hun skal ikke til at være syg. Vi har barnedåb på søndag og jeg er lidt bagud :( Og så er det jo bare generelt synd når de er syge. Ringer man til lægen og snakker Panodil, eller gør man det bare når/hvis temperaturen stiger? Pt ligger hun hos mig i ærmeløs body og snakker ^_^

Øv, god bedring med hende! :kram

Jeg håber hun når at blive frisk inden barnedåben på søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, god bedring med hende! :kram

Jeg håber hun når at blive frisk inden barnedåben på søndag :)

Tak :) Det håber jeg virkelig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en omvendt baby! Under tigerspring er han så nem så nem - og i de fredelige perioder er han mega svær at blive klog på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk hvornår det er normalt at kunne det, men jeg er ret imponeret over hvor sej Naya er til at dreje rundt om sig selv når hun ligger på maven. Hun har ligget på aktivitetstæppet i under 5 min og er allerede kommer hele vejen rundt en gang og har gang i anden runde :O

Sofie gør det i hvert fald ikke :)

Hun er først lige begyndt at prøve at nå ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk hvornår det er normalt at kunne det, men jeg er ret imponeret over hvor sej Naya er til at dreje rundt om sig selv når hun ligger på maven. Hun har ligget på aktivitetstæppet i under 5 min og er allerede kommer hele vejen rundt en gang og har gang i anden runde :O

Det er vildt sjovt at se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vej herind og skrive et mega brokke indlæg over hvor dårligt Mikkel sover lige pt, men så rundede jeg lige Facebook og erfarede at min veninde har mistet sin søn i maven 9 dage før termin :boo

Så tudede jeg, Mikkel fik en ekstra krammer og så kan dårlig søvn rende mig for jeg har trods alt min dejlige baby at kysse på selvom han er en røv til det der sovning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vej herind og skrive et mega brokke indlæg over hvor dårligt Mikkel sover lige pt, men så rundede jeg lige Facebook og erfarede at min veninde har mistet sin søn i maven 9 dage før termin :boo

Så tudede jeg, Mikkel fik en ekstra krammer og så kan dårlig søvn rende mig for jeg har trods alt min dejlige baby at kysse på selvom han er en røv til det der sovning

Shit altså :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vej herind og skrive et mega brokke indlæg over hvor dårligt Mikkel sover lige pt, men så rundede jeg lige Facebook og erfarede at min veninde har mistet sin søn i maven 9 dage før termin :boo

Så tudede jeg, Mikkel fik en ekstra krammer og så kan dårlig søvn rende mig for jeg har trods alt min dejlige baby at kysse på selvom han er en røv til det der sovning

Puha :boo

Man bliver virkelig taknemmelig for de børn man har Det er virkelig forfærdelig når det sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hvornår stopper det? Jeg ligger her på sygehuset med stinus hvis sygdom topper idag, og så har de ringet fra børnehaven at Silas har høj feber;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koden for at trille fra ryg til mave er knækket :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hvornår stopper det? Jeg ligger her på sygehuset med stinus hvis sygdom topper idag, og så har de ringet fra børnehaven at Silas har høj feber;(

:kiss det er en drøj omgang I er igennem! God bedring med dine drenge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vej herind og skrive et mega brokke indlæg over hvor dårligt Mikkel sover lige pt, men så rundede jeg lige Facebook og erfarede at min veninde har mistet sin søn i maven 9 dage før termin :boo

Så tudede jeg, Mikkel fik en ekstra krammer og så kan dårlig søvn rende mig for jeg har trods alt min dejlige baby at kysse på selvom han er en røv til det der sovning

Puha :(

:boo :kram

Havde de skrevet det på Facebook eller hvordan? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft besøg af min bror, og Lily var bange for ham. Hun græd hver gang han kiggede på hende <_< Babyen der ellers aldrig græder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :(

:boo :kram

Havde de skrevet det på Facebook eller hvordan? :unsure

Ja hun har skrevet derinde. Tænker at det er for at give alle besked uden for megen kontakt lige pt at de vælger at gøre sådan.

Men puha, ja man bliver meget taknemmelig for sine unger når der sker sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme amningen fungerer igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme amningen fungerer igen :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme amningen fungerer igen :yay

Fantastisk! :loveshower

Godt kæmpet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme amningen fungerer igen :yay

:glad

Herhjemme har vi gang i et appetitspring. Nøj det er anstrengende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tit er det man må give Panodil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.