Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

God bedring til den lille fis, GND. Håber ikke det er rs :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God bedring til den lille fis, GND. Håber ikke det er rs :kram2

Tak :kram2 dey håber jeg heller ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har heldigvis fået en tid her kl 11.30. Ville ingen chancer tage med RS virus i omløb, det er fredag og vi har dåb (håber vi) i weekenden. Håbede sådan at Panodil inden sengetid kunne slå det ned :(

Og tak :kiss

:( God bedring med lille A. Håber I slipper med skrækken og at hun hurtigt bliver frisk igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( God bedring med lille A. Håber I slipper med skrækken og at hun hurtigt bliver frisk igen

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, min søde lille baby kan fyre nogle gigantiske prutter af :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har snart sovet tre timer :blink Det er ikke sket i flere mdr :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har snart sovet tre timer :blink Det er ikke sket i flere mdr :O

Dejligt. Har du så fået udnyttet det eller har du bare siddet og ventet på han vågner? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Influenza var dommen. Måtte gerne dække hende ind med Panodil 5 gange i døgnet. Altså den dagsdosis fordelt på 5 doser. Nogen der kan hjælpe med at regne den ud for tal mogol her ;) Hun vejede 7,7 kg i sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Har du så fået udnyttet det eller har du bare siddet og ventet på han vågner? :D

Det sidste :D Jeg er så dårlig til at falde i søvn om dagen, så det har jeg efterhånden opgivet, fordi han plejer at vågne efter lidt over en time. Så fjollet, at man ikke kan forudse det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op hvor Nohr han bare sover og sover og sover i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur er vist hårdt kvæstet efter nattens strabadser, han har sovet 4,5 timer i barnevognen indtil videre! Har lige været ude og kigge til ham, og han snorksover bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur er vist hårdt kvæstet efter nattens strabadser, han har sovet 4,5 timer i barnevognen indtil videre! Har lige været ude og kigge til ham, og han snorksover bare.

Får du sovet lidt om dagen så? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur er vist hårdt kvæstet efter nattens strabadser, han har sovet 4,5 timer i barnevognen indtil videre! Har lige været ude og kigge til ham, og han snorksover bare.

Hold da fast! Jeg håber, du også har fået sovet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tog 5 timer!

Vi havde selvfølgelig besøg, så jeg fik ikke sovet. Han er glad og har lige grint, så er det meget nemmere at leve med søvnmangel :biglove

P.S. - vi er enige om at søvn avler søvn, ikke? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår giver det mening at begynde at bruge legetøj? Altså hvornår kan han se godt nok til at få noget ud af at kigge på en bamse, eller hænge noget op i dibbedutten på newborn sædet til trip trap stolen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår giver det mening at begynde at bruge legetøj? Altså hvornår kan han se godt nok til at få noget ud af at kigge på en bamse, eller hænge noget op i dibbedutten på newborn sædet til trip trap stolen?

Mon ikke det først er efter første tigerspring? Det er ihvertfald hvad jeg sådan har tænkt og planlagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår giver det mening at begynde at bruge legetøj? Altså hvornår kan han se godt nok til at få noget ud af at kigge på en bamse, eller hænge noget op i dibbedutten på newborn sædet til trip trap stolen?

Lige nu skal han mest kigge på sin mor og far ^_^

Legetøjet er først fra 4-5 uger, tror jeg nok vi startede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i svømmehallen i dag for første gang. Og Sofie har nu sovet 3 timer (og sov også 3 timer i formiddags) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så var det ikke helt ved siden af det vi selv havde tænkt, tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere appetitspring <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden 12.45 har Lucca ikke sovet andet end en lille blunder i autostolen - dvs. maks 30 minutter. Vi har forsøgt at putte hende ud to gange - skrig og skrål. Vi så lidt af det samme i går. <_<

Hun må virkelig gerne stoppe med det i løbet af weekenden. A er nemlig væk mandag til torsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har smagt grød for første gang i dag. Mest fordi jeg så kunne blande en terning modermælk fra fryseren i så hun måske kunne booste sit immunforsvar lidt. Hun så ud til at kunne lide det ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har været i svømmehallen i dag for første gang. Og Sofie har nu sovet 3 timer (og sov også 3 timer i formiddags) :rolleyes

Hun vågnede kl. 17, så 2*3 timer i dag. Og nu sover hun for natten. Hun var helt færdig og faldt i søvn på under 10 min. Vildt hvis en tur i svømmehallen virkelig betyder 1,5-2 timers ekstra søvn! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.