Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

De der fædre :rolleyes Af en eller anden grund er de helt syge efter, at ungerne død og pine skal op at sidde... Men hvor er han sød - og god til det :biglove

Jeg tror det er fordi så mener fædrene at de kan lege bedre med børnene. Det er i hvert fald derfor Rasmus gør det, fordi så kan de jo lege med biler og tog.

Og tak jeg synes jo sjovt nok også at han er felt fantastisk :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud hvor vildt.

Hvad har du gjort for at hjælpe det på vej ?

C vil mest stå hele tiden.

Intet jeg er ikke meget for det nemlig.

Men Rasmus har nogle gange haft ham til at sidde enten i sofaen eller godt støttet af ammepude, dyner og tæpper på gulvet selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi til kontrol med AB igen idag... Bliver spændende om hun kan høre en bedring... Ørene går hun i hvert fald lov til at tjekke igen... Og udslættet som var næsten væk trives storartet igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi til kontrol med AB igen idag... Bliver spændende om hun kan høre en bedring... Ørene går hun i hvert fald lov til at tjekke igen... Og udslættet som var næsten væk trives storartet igen...

 

Håber det er bedre i dag.. :kram2

Hvor er det trælst han skal være så syg ham Julius :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram og god bedring ønsker til lille Mikkel.

Han sagde selvfølgelig ikke en lyd mens vi var der og var på total charme offensiv da vi kom ind til lægen

Hun tjekkede ham igennem og fandt ingenting. Hun var dog pænt lige glad med at jeg fortalte at ham pludselig gylper meget igen. Det var normalt for babyer :rolleyes

Men fik lov at give en børnepanodil til natten hvis han begyndte at skrige igen for at se om det hjalp.

Og selvfølgelig gjorde han det. Han vågnede 1 time efter jeg havde ammet ham i søvn og skreg i vilden sky. Så fik han en Panodil og så sad vi i stuen en halv times tid.

Han er vågnet ca en gang i timen resten af natten, men faldet forholdsvis hurtigt til ro igen og sov indtil kl 9 og har egentlig været i ok humør.

Så krydser for at det er ovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram og god bedring ønsker til lille Mikkel.

Han sagde selvfølgelig ikke en lyd mens vi var der og var på total charme offensiv da vi kom ind til lægen

Hun tjekkede ham igennem og fandt ingenting. Hun var dog pænt lige glad med at jeg fortalte at ham pludselig gylper meget igen. Det var normalt for babyer :rolleyes

Men fik lov at give en børnepanodil til natten hvis han begyndte at skrige igen for at se om det hjalp.

Og selvfølgelig gjorde han det. Han vågnede 1 time efter jeg havde ammet ham i søvn og skreg i vilden sky. Så fik han en Panodil og så sad vi i stuen en halv times tid.

Han er vågnet ca en gang i timen resten af natten, men faldet forholdsvis hurtigt til ro igen og sov indtil kl 9 og har egentlig været i ok humør.

Så krydser for at det er ovre

Det er typisk at alt er godt når man når op til vagtlægen... Håbet det var det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det går jo godt. 2 stk røde øre og lige på nippet til at skulle have noget for det. Ny podning af udslættet og ny kontrol af lunger om 14 dage, men hun synes han lyder lidt bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det går jo godt. 2 stk røde øre og lige på nippet til at skulle have noget for det. Ny podning af udslættet og ny kontrol af lunger om 14 dage, men hun synes han lyder lidt bedre :)

 

Det lyder godt, at det i det mindste går fremad :) Jeg håber ikke, ørerne bliver værre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan godt forstå dine tanker ift at hun sov ude i barnevogn, når det er helt mørkt. Sikke en sovebaby du har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, mens jeg lige sov lidt efter en træls nat.

6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

 

Jeg har lige set Idas bog igennem - hun kunne også sidde selv i en alder af 5 måneder, og endda meget bedre end Eigil - og hun kunne heller ikke trille nogen steder i en alder af 5 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram og god bedring ønsker til lille Mikkel.

Han sagde selvfølgelig ikke en lyd mens vi var der og var på total charme offensiv da vi kom ind til lægen

Hun tjekkede ham igennem og fandt ingenting. Hun var dog pænt lige glad med at jeg fortalte at ham pludselig gylper meget igen. Det var normalt for babyer :rolleyes

Men fik lov at give en børnepanodil til natten hvis han begyndte at skrige igen for at se om det hjalp.

Og selvfølgelig gjorde han det. Han vågnede 1 time efter jeg havde ammet ham i søvn og skreg i vilden sky. Så fik han en Panodil og så sad vi i stuen en halv times tid.

Han er vågnet ca en gang i timen resten af natten, men faldet forholdsvis hurtigt til ro igen og sov indtil kl 9 og har egentlig været i ok humør.

Så krydser for at det er ovre

Har Mikkel ikke fået gaviscon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er altså virkelig god til at sove! Jeg nyder det så meget :)

Ha ha ja hun er altså blevet en stor pige :D Er spændt på længde og vægt, når SP kommer i næste uge :)

Kan jeg godt forstå at du gør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sørme ikke sjovt når Benjamin begynder at stortude når han bliver tilbudt brystet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille nus lyder som om han har røget 40 Prince :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille nus lyder som om han har røget 40 Prince :(

Kender det kun alt for godt. Det er ikke rart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vågner vi da bare med et kæmpe skrig - hold da op altså :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sørme ikke sjovt når Benjamin begynder at stortude når han bliver tilbudt brystet :(

Åh det kender jeg jo desværre godt, det er virkelig ikk sjovt! :(

Jeg håber det bare lige var den ene gang, og at han snart vil lægges til som han plejer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at være depri og overfølsom pga søvnmangel! :boo Nåe ja, længste stræk i nat var en time :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at være depri og overfølsom pga søvnmangel! :boo Nåe ja, længste stræk i nat var en time :zzz

Ej puha! Hvad sker der lige for det? Har du nogen ide om, hvad det skyldes? Altså de dårlige nætter?

Hvor er det synd for dig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha! Hvad sker der lige for det? Har du nogen ide om, hvad det skyldes? Altså de dårlige nætter?

Hvor er det synd for dig!

:kram

Tak :kiss

Næh. Vi troede jo, det ville løse sig, når han fik lagt dræn, men han har vel haft fem gode nætter eller sådan noget, siden han fik dem lagt for halvanden måned siden. Jeg ANER ikke, hvorfor han vågner så tit. Og jeg synes, vi har prøvet alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det kender jeg jo desværre godt, det er virkelig ikk sjovt! :(

Jeg håber det bare lige var den ene gang, og at han snart vil lægges til som han plejer :kram2

Jeg håber virkelig det bare er fordi han har en off-dag, men mistænker at der ligger mere bag :( han har været ked og lettere pyller det meste af dagen. Og han vil IKKE ligge på siden, så for at få lidt mad i ham har jeg ammet ham når han sådan halvt sidder/ligger, og så nærmest twistet brystet for at få det i munden på ham. Det er godt nok ikke nemt :unsure nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Næh. Vi troede jo, det ville løse sig, når han fik lagt dræn, men han har vel haft fem gode nætter eller sådan noget, siden han fik dem lagt for halvanden måned siden. Jeg ANER ikke, hvorfor han vågner så tit. Og jeg synes, vi har prøvet alt.

Det må virkelig være frusterende!

Da vi var indlagt med August pga lungebetændelse var der en mor indlagt med hendes datter på 8 mdr - fordi pigebarnet vågnede en gang i timen hele natten igennem. Der var ingenting om dagen - kun om natten - og det havde stået på i nogle mdr og nu havde hun bare brug for hjælp (hvilket jeg godt kan forstå) desværre fandt de ik ud af noget mens vi var på sygehuset...

Jeg kunne virkelig mærke hendes frustration og tænkte at så har vi det trods alt nemt... Det samme tænker jeg med dig. Jeg synes simpelthen ik at det er fair hvordan nattesøvnen fordeler sig blandt babyer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg bare ikke lyst til at der skal stikkes i min baby imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må virkelig være frusterende!

Da vi var indlagt med August pga lungebetændelse var der en mor indlagt med hendes datter på 8 mdr - fordi pigebarnet vågnede en gang i timen hele natten igennem. Der var ingenting om dagen - kun om natten - og det havde stået på i nogle mdr og nu havde hun bare brug for hjælp (hvilket jeg godt kan forstå) desværre fandt de ik ud af noget mens vi var på sygehuset...

Jeg kunne virkelig mærke hendes frustration og tænkte at så har vi det trods alt nemt... Det samme tænker jeg med dig. Jeg synes simpelthen ik at det er fair hvordan nattesøvnen fordeler sig blandt babyer...

Tak, hvor er du sød :kram2

Vores læge tager det vist ikke rigtig seriøst. Jeg tror, hun tænker, at babyer jo ikke altid sover igennem, så sådan er det bare. Men nu skal jeg ringe derned i morgen ang et sår i munden (jep, vi bliver tydeligvis ramt af alting!), og så tager jeg altså lige en snak med hende om søvnen også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.